Spinning vaatetus
Olen 32-vuotias kuntoilijanainen ja olen aloittelemassa spinning-harrastusta. Minkälaiset vaatteet olisivat hyvät siinä lajissa? Olisi mukava tietää esim. minkälaiset kengät on hyvät käykö tavalliset aerobic-kengät,millainen paita/urheilutoppi ja tietysti millaiset housut esim. shortsit vai 3/4 pituiset caprit/pitkät trikoot vaiko pyöräilyhousut paremmat?Voisitte kanssa kertoa millaiset alushousut ovat mielestänne parhaimmat spinning tunnille
nainen vm.82
Kommentit (32)
Mä käyn satunnaisesti spinussa kun ei ole mun lempilajini mutta mulla on yleensä carpritrikoot ja urheilutoppi. Kenkinä parhaat on spinningkengät (mutta kokeile nyt ensin innostutko lajista), tai mahdollisimman kovapohjaiset treenikengät.
Kannattaa ottaa sellaiset housut, joissa ei ole vaaraa että ne takertuisi kiinni polkimiin tai muuhun! (eli joko tarpeeksi lyhyt tai tiukat)
Housuina capri pituiset 3/4 trikoot ja hyvät tukevat urheiluliivit, kun omistan omasta mielestä aika isot rinnat D-kuppi. Alushousuina kanssa stringit, kun ovat parhaimmat jalassa, ei tarvi nyppiä kun ovat "peppuvaossa" jo valmiiksi ja ei jätä ikäviä alushousurajoja :)
N36
Mulla suht sama vaatetus, mutta hipsterit stringien sijasta alushousuina.
No, jos kaloreita palaa kolmessa vartissa alle 400k niin ehkä siinä ei niin paljon hikoakaan, että tarvitsisi pyöräilyhousuja. Säämiskä ei niissä ole pääasiassa pehmustamassa, vaan imemässä hikeä ja estämässä hiertymiä. Pyöräilykengät ovat ihan ehdottomat jos vähänkään haluaa runtata. Pohja on kova ja klossit lukitsevat kengät polkimeen ihan eri lailla kuin ne hipsterirämmäleet.
Olen mies ja käytän keinosäämiskällä varustettuja alushousuja shortsien kanssa ja teknistä t-paitaa. En ole kovin tarkkaan seurannut, mitä naisilla on tunneilla päällä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:24"]
No, jos kaloreita palaa kolmessa vartissa alle 400k niin ehkä siinä ei niin paljon hikoakaan, että tarvitsisi pyöräilyhousuja. Säämiskä ei niissä ole pääasiassa pehmustamassa, vaan imemässä hikeä ja estämässä hiertymiä. Pyöräilykengät ovat ihan ehdottomat jos vähänkään haluaa runtata. Pohja on kova ja klossit lukitsevat kengät polkimeen ihan eri lailla kuin ne hipsterirämmäleet.
Olen mies ja käytän keinosäämiskällä varustettuja alushousuja shortsien kanssa ja teknistä t-paitaa. En ole kovin tarkkaan seurannut, mitä naisilla on tunneilla päällä.
[/quote]
Ketjun aloittaja :O
Mun on ihan pakko sanoa, että mä hirveästi ihmettelen tämän (ja sen juoksualusvaateketjun) avaajaa. Tyyppi tekee avauksen, jossa kyselee urheilualusvaatteissa ja vastailee sitten itselleen.
Meitä on todella moneen junaan.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:12"]
Suostuuko kukaan urheilija tytsy myymään pikkareitaan, joita on käyttänyt urheillessaan?
[/quote]
Mulla olis myynnissä hikiset stringit, tulin just spinningistä :)
Petra 34v
[/quote]
Paljonko haluat stringeistä?
kalu kovettu samantien :).
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:12"] Suostuuko kukaan urheilija tytsy myymään pikkareitaan, joita on käyttänyt urheillessaan? [/quote] Mulla olis myynnissä hikiset stringit, tulin just spinningistä :) Petra 34v [/quote] Paljonko haluat stringeistä? kalu kovettu samantien :).
[/quote]
30e pyydän hikisistä spinning tunninin stringeistä :) ( tuoksut ovat tallella) laita sähköpostiosoite :)
Olin aamulla spinning tunnilla ja mulla oli Adidaksen pyöräilyshortsit, alla tietysti stringit, Puman toppi, Triumphin urheiluliivit ja Shimanon klossikengät. 50 min treenissä kului 420 kcal.
N45
Tänään olin "kinkunsulatus" spinussa :) Päällä Niken 3/4 capri pituiset trikoot, Niken toppi ja muistaakseni Björn Borg play all microkuituiset stringit. Kaloreita paloi 380kcal 45min spinussa :)
N44