Viekö kondomi mieheltä seksihaluja / tuntemuksia?
Kommentit (18)
Juu, ei tunnu miltään, kun on kondomi päällä. Ainoa ilo on visuaalinen. Eli miehelle täysin turhaa hommaa, ei saa mitää muuta iloa, kuin naiselle (ehkä) iloa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:58"]Tietenkin ja tottakai. Ajatelkaa ees vähän.. Niinkuin täällä joku asiaa ilmaisi aikaisemmin: laittakaa itse muovipussi pilluunne ja harrastakaa sitten seksiä [/quote] No... me kokeiltiin joskus sitä naisten kortsua ja voin sanoa, ettei tuntumassa ollut mitään eroa. Näyttihän se kyllä typerältä. Tosin, näin naisena miesten kortsu kyllä jostain syystä tuntuu ikävästi :( Siis ihan tavallinen, ilman nystyjä tai mitään. Ja ei ole kyse siitä, että jäisi jotenkin ryppyyn tai jotain, ihan pinkeästi asettuu. Hiertää vaan inhottavasti, vaikka liukastetta on omasta takaa ihan reilusti.
[/quote]
Ei ollu ero tuntumassa paljaalla vetelyyn vai miesten kortsun kanssa vetelyyn?
[/quote]Paljaalla vetelyyn. Muutaman ekan sekunnin se rapisi, mutta tosiaan en huomannut mitään eroa muutan tuntumassa. Harmi, että ne on sellaisia säkkejä. Kaiketi niitä on myös muuta lajia, mutta se lateksiton femidom (?) oli siis meillä käytössä.
kyllähän se vie. Ei niin, että rupeisin paljaalla vierasta lykkimään, mutta on paljaalla paljon kivempaa.
Kumissa on ärsyttävää ihan konkreettisen tuntemuseron lisäksi se, että homma katkeaa ikävästi. Sen kanssa tulee selkeä alku ja loppu. Paljaalla voi hiukan puuhata tätä sitten tota ja takaisin tähän, vastaava on paljon hankalampaa kumin kanssa.
Ei ja kyllä.
Ei vie sinänsä tuntemuksia tai haluja. Onko sitten plaseboa vai oikeasti tuntemuksen erilaisuutta, mutta kumin kanssa usein tuntee olevansa kestävämpi.
Kyllä. Kuten edellä todettu, niin joko mentaalipuolella tai fysiikkapuolella ärsyke pienempi eikä oho, lasti lähtikin tilanteita tule niin helposti.
Kuitenkin suurin halujen tappaja kondomi on tilanteessa, jossa esileikkien/viettelyvaiheen aikana itse on kiihoittunut ja vaimo kliniisellä äänensävyllä pyytää, että laitapa kondomi päälle. Illuusio rakastelusta rikkoontuu ja siirrytään enemmän fysiikan puolelle.
Aina toisinaan ollana ilman kondomia; rakastelu ilman kumia ja siemensyöksy loppuun saakka on erittäin intiimiä ja samalla sekä erittäin henkistä että alkukantaista.
Eli joskus ei väliä, joskus jopa tuo lisäbuustia ja joskus vie fiiliksen.
On siinä tuntuva ero. Kumin kanssa on hiukan samanlaista kuin kännissä. Ensin ei pitkään aikaan tunnu juuri miltään, ja sitten orkku tulee yhdessä hetkessä. Kun on paljas peli ja selvä pää, parasta on juuri se hidas kiipeäminen ylös nautinnon portaita.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:02"]
Mun mies sanoo ettei tunne eroa ja haluaa aina käyttää kumia, ehkä sillä on joku fetissi.
[/quote]
Tai sillä on tauti, ja noin ei jää kiinni. Sori.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:38"]
On siinä tuntuva ero. Kumin kanssa on hiukan samanlaista kuin kännissä. Ensin ei pitkään aikaan tunnu juuri miltään, ja sitten orkku tulee yhdessä hetkessä. Kun on paljas peli ja selvä pää, parasta on juuri se hidas kiipeäminen ylös nautinnon portaita.
[/quote]
Paljaalla pystyy myös pitämään intiimejä taukoja ja kasvattamaan jännitystä.
Ainakin oma sanoo että vie ja ihan hyvä niin kun muuten tulee niin nopeesti :)
Ei vie. Halut katoaa samantien jos kortsua ei jostain syystä olekaan saatavilla, ilman sitä seksi ei ole mahdollista.
Tietenkin ja tottakai. Ajatelkaa ees vähän.. Niinkuin täällä joku asiaa ilmaisi aikaisemmin: laittakaa itse muovipussi pilluunne ja harrastakaa sitten seksiä
Ei vie.. Silloin kun olen erittäin kiihottunut niin ei missään ikinä tekisi mieli työntää munaa paljaaseen pilluun. Ei sitten ikinä! Kumiin hankaaminen tuntuu niin paljon paree aaaaaahhhh!!
En suostu ilman kumia, en ikinä! Ette voi pakottaa!
Mun mies sanoo ettei tunne eroa ja haluaa aina käyttää kumia, ehkä sillä on joku fetissi.
Mun mieheltä vie ja minunkin mielestä se alkaa tuntua aika kuivalta pian kortsun kanssa. Ilman kumia on jotenkin livakampaa ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:58"]Tietenkin ja tottakai. Ajatelkaa ees vähän.. Niinkuin täällä joku asiaa ilmaisi aikaisemmin: laittakaa itse muovipussi pilluunne ja harrastakaa sitten seksiä
[/quote] No... me kokeiltiin joskus sitä naisten kortsua ja voin sanoa, ettei tuntumassa ollut mitään eroa. Näyttihän se kyllä typerältä. Tosin, näin naisena miesten kortsu kyllä jostain syystä tuntuu ikävästi :( Siis ihan tavallinen, ilman nystyjä tai mitään. Ja ei ole kyse siitä, että jäisi jotenkin ryppyyn tai jotain, ihan pinkeästi asettuu. Hiertää vaan inhottavasti, vaikka liukastetta on omasta takaa ihan reilusti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:58"]Tietenkin ja tottakai. Ajatelkaa ees vähän.. Niinkuin täällä joku asiaa ilmaisi aikaisemmin: laittakaa itse muovipussi pilluunne ja harrastakaa sitten seksiä [/quote] No... me kokeiltiin joskus sitä naisten kortsua ja voin sanoa, ettei tuntumassa ollut mitään eroa. Näyttihän se kyllä typerältä. Tosin, näin naisena miesten kortsu kyllä jostain syystä tuntuu ikävästi :( Siis ihan tavallinen, ilman nystyjä tai mitään. Ja ei ole kyse siitä, että jäisi jotenkin ryppyyn tai jotain, ihan pinkeästi asettuu. Hiertää vaan inhottavasti, vaikka liukastetta on omasta takaa ihan reilusti.
[/quote]
Ei ollu ero tuntumassa paljaalla vetelyyn vai miesten kortsun kanssa vetelyyn?