Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taaperoimettäjät kuvottavat

Vierailija
02.12.2014 |

MInkälaisia mietteitä teille tulee taaperoimettäjistä tai esim. 4-vuotiaan imettämisestä? Katsoin eilen Imettäjät-ohjelmaa enkä voinut kunnolla katsoa äitiä joka imetti taaperoaan. Jos lapsi osaa puhua ja vaatia tissiä ja omin käsin repii äidin tissin esiin niin hyhhyh. Silloin on jo mielestäni menty liian pitkälle. Vuoden ikäinen lapsi pitäisi jo vierottaa tissistä. Mielipiteitä vai olenko yksin tätä mieltä? Mielelläni myös kuulisin taaperoimettäjiltä miksi he jatkavat imettämistä niin pitkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kuvottaa pulloruokkijat. Meitä on erilaisia.

Vierailija
22/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:39"]

Minun esikoinen pyysi tissiä ja repinpaidannalas jo 8kk ikäisenä. Imetyksennlopetin ,kun oli 1v8kk. Sen jälkeen einole maitoa juurikaan juonut.n Imeväisikäinen tarvitsee maitoa, miksi sinä itse koet että toisen nisäkkäänn maito oli lapsellesinparempaa kuin omannlajin maito? Tämä on asia mitä itse ennkäsitä. Eli miksi jonkun mielestä oma lapsineintarvitse enää rintamaitoa mutta tarvitsee kuitenkin lehmän maitoa! Minusta se on todella kummallista.

[/quote]

Valio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kieltämättä munkin mielestä aika erikoista. Mitään hyötyöhön siitä ei enää yli vuoden ikäiselle oikeastaan ole. Ei se kuitenkaan mua mitenkään kuvota. Jokainen tyylillään.

Vierailija
24/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:18"]Perverssiä. Taitavat kiihottua tuosta touhusta
[/quote]
Taisi osua?:)

Vierailija
25/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis kiinnostava tietää, mikä ap:n kaltaisen ihmisen aivoissa on nyrjähtänyt, kun hän liittää noin vahvoja negatiivisia tunteita lapsen ruokailuun. Kuvottaako häntä myös pulloa pyytävä taapero? Mikä siinä on, että aikuinen ihminen ei pysty tekemään eroa rintojen seksuaaliselle merkitykselle ja niiden merkitykselle lapsen ruokkijana? Kai se on lopulta kuitenkin ennen kaikkea tämä meidän vääristynyt kulttuuri, jossa on ihan ok näyttää rintoja ties missä, mutta heti, jos niissä on kiinni lapsi, siitä tulee kuvottavaa ja sairasta. 

Vierailija
26/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika iso ero 2-vuotiaan ja 4-vuotiaan imetyksessä. 2-vuotias vielä juuri ja juuri menee, vaikka sekin alkaa olla jo aika outoa. 

Taaperoimetys taitaa olla enemmän sen äidin juttu kuin lapsen. Kun lapsi itse kaivaa rinnan eteen ja pyytää "tissiä" niin ollaan aika kummallisella tiellä.

Vierailija
27/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:29"]

Minusta on aika iso ero 2-vuotiaan ja 4-vuotiaan imetyksessä. 2-vuotias vielä juuri ja juuri menee, vaikka sekin alkaa olla jo aika outoa. 

Taaperoimetys taitaa olla enemmän sen äidin juttu kuin lapsen. Kun lapsi itse kaivaa rinnan eteen ja pyytää "tissiä" niin ollaan aika kummallisella tiellä.

[/quote]

Miksi? Mikä siinä on kummallisempaa kuin se, että lapsi pyytäisi kupista lehmänmaitoa?

Vierailija
28/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt lastani melkein 2-vuotiaaksi. Mitä se on keneltäkään muulta pois? Opetin kyllä lapselle että tissejä ei kaiveta itse esiin(paitsi öisin).

Miksi vuoden ikäinen lapsi pitää vieroittaa tissistä? Mikä siihen on syynä?

Olen tosi iloinen että imetys onnistui ja maitoa tuli. Sen takiahan minulla on tissit että voin imettää lastani. Me ihmiset olemme nisäkkäitä. Ruokimme pienet rintamaidolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä