Onkohan mulla nyt syöpä? Menkkoja ei ole ollut jotain puoleentoista vuoteen,
Nyt tuhrua, kipuja selässä/alavatsassa ja rinnatkin arkoina. Netissä pelotellaan joka puolella että pitää kiirehtiä lääkäriin jos puolen vuoden jälkeen palaavat. Eikö muka mitenkään voi olla muuten vain poissa pidempään, ja vielä yrittää viimeisillä voimilla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene lääkäriin?
Miksi et ole jo mennyt läkäriin?
Minä odotin lääkäriin aikaa ja lääkkeitä kolmatta viikkoa keväällä kun pelkäsin sydänkohtausta. Vähän luulen ettei menkoista nyt pääse kolmessa päivässä lääkäriin niistäkään.
Ongelmahan ei viisikymppisenä ole menkkojen puuttuminen, vaan niiden uudelleen alkaminen ilmeisesti on.
Meikäläisellä ei oo tullut menkkoja koronarokotteen jälkeen.. tosi kivaa. Olivat just alkaneet säännöllisemmäksi. Hirveitä kipuja kyllä tulee ja aina tunne että ”nyt ne vihdoin alkaa”, aknea pukkaa siihen aikaa mutta…. EI! Aiheuttaakohan tuo koronarokote hedelmättömyyttäkin?
N27
Minkä ikäinen ja onko estrogeeni tuotanto alkanut loppumaan. Vaihdevuodet yleensä alkavat oireilemaan tuolla tavoin eikä mitään syöpää tarvitse olla. Minullakin rinnat tosi arkoina ja kuivuu. Joka puolella kroppa vihlontaa ja ärtymystä. Söin estrogeeni pillereitä 51v-55v asti ja nyt aion lopettaa. Herään ihan hirveän kuumasta kuopasta sängystäni petivaatteet ihan märkinä ja tyyny on ihan märkänä. Lehadan ihan kuumaksi niin kuin olisin kuumeessa. Minulla 22v vanhempi äiti ja sanoi että hänelläkin on vielä vaihdevuosi oireita niin ettei ne lopu koskaan ilmeisesti. Vituttaa ne ihmiset jotka eivät tiedä näistä yhtään mitään eikä ole oireita minkäänmoisia. Koskaan ei ole tutkittu kuinka monelle naiselle tulee vaihdevuosi vaivoja ja sen on vieläkin sellainen tabu mistä ei saa puhua ihmisten kiusaannuttua. Kaikki välttelevät aihetta jos siitä koittaa puhua ja kenelläkään ei ole ollut mitään oireita. Minä olen ainoa oireinen ja jos kun kyselen keneltä tahansa niin ei ole kenelläkään.