Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CDON. COM ongelmia tuotteen palautuksessa.

Vierailija
02.12.2014 |

Ihan vaan kyselen onko muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä firmasta. Olen sieltä useampaan kertaan tilannut ja saannut tuotteet moitteettomasti. Nyt tuli kuitenkin virheostos ja palautin tuotteen. Rahojen palautus on nyt todella vaikeaa. Pariin kertaan olen saannut automaattiviestin ettei heillä ole tilinumeroani. Tilinumeron olen pariin kertaan ilmoittanut. Tilauksesta on nyt noin kolme kuukautta. Rahoja ei ole kuulunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusten mukaan ko nettikaupan palautusjutut on ihan peestä, millon tuotteet hukkunu matkalla ja millon palautettava tuote on jotenkin viottunut ja joskus väittivät että olen palauttanut tyhjän laatikon enkä tuotteita ollenkaa ........

Reklamaatiot ovat tuolla firmalla hoituneet aina vaikeimman kautta. Jos vertaa vaikka johonkin Amazoniin, joka hyvittää rahat kortille heti,i kun kuriiri on rekisteröinyt kuluttoman paluulähetyksen.

Vierailija
22/29 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata tilata. Minä halusin peruuttaa tilauksen, koska en ollut saanut toimitusvahvistusta kolmeen viikkoon tilauksesta. Ei kuulemma käynyt, koska tuote oli jo matkalla ja voin vain palauttaa tuotteen sitten, kun/jos joskus sen saan. Kun sain seurantakoodin, niin katsoin kuljettajafirman tiedoista, että he olivat vastaanottaneet paketin lähetettäväksi vasta SEN JÄLKEEN, kun olin jo ilmoittanut haluavani peruuttaa tilauksen. No, nyt kun sain paketin, ja haluaisin sen palauttaa, ei sitä voi tehdä. Palautukset pitää kirjata firman nettisivuilla, mutta se ei anna valita pakettia lainkaan palautettavaksi ja firmasta ei vastata mitään kyselyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluttjaa kirjoitti:

Olen niin vihainen, kun asiakaspalvelu ehdotti lähettää sateenvarjon kirjeellä Ruotsiin, mutta läheinen postipiste ei ottanut vastaan

Täällä nyt 2024 sama ongelma, paketissa on kiinni se heidän lähettämä asiakaspalautusosoite -lappu, mutta posti ei ota sitä vastaan! CDON taas välittää sähköpostini suoraan myyjälle joka ei tunnu ymmärtävän koko ongelmaa. Ja yritän siis palauttaa koska lähettivät väärän tuotteen.

Vierailija
24/29 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja CDONhan on syyllinen siihen, että ihmiset tilailevat ylimääräistä, väärää, sopimatonta roinaa ja sitten tulevat katumapäälle ja jättävät roinan noutamatta postista tai palauttavat sen.

Ja CDON on syyllinen siihenkin, ettei Posti, DHL ym. kuljeta roinaa ilmaiseksi.

Vierailija
25/29 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joulukuussa 2023 tuotteen, piti olla kotiin toimitus. Oli mennyt suoraan noutopisteeseen. En hakenut. Palautui. Karhusivat maksua, lähetin paketin seurantatiedot, että palautunut.

Meni 2 kk, tuli maksukehotus. Kukaan ei ottanut vastuuta, ei cdon, ei qliro, tavarantoimittaja ei ymmärtänyt kunnolla suomen kieltä. Sain lopulta kesäkuussa 2024 asian hoidettua.

En tilaa enää koskaan sieltä, pelottavaa touhua. 

Vierailija
26/29 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja CDONhan on syyllinen siihen, että ihmiset tilailevat ylimääräistä, väärää, sopimatonta roinaa ja sitten tulevat katumapäälle ja jättävät roinan noutamatta postista tai palauttavat sen.

Ja CDON on syyllinen siihenkin, ettei Posti, DHL ym. kuljeta roinaa ilmaiseksi.

Jos et jaksa edes lukea ketjua ja sulla ei ole mitään sanottavaa, niin elä edes kommentoi. 

Nettikauppojen pitää toimia moitteettomasti, lähettää OIKEA tuote, eikä väärää. Täytyy pitää kiinni sopimuksista, jos luvataan maksuton palautus, niin sen pitää olla niin. Suomessa on lakisääteinen kahden viikon palautusoikeus. 

Vierailija
27/29 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa enää, kun viimeisin tilaus ei koskaan saapunut perille. Olin maksanut sen etukäteen. 

Vierailija
28/29 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kännykän. Tulo kesti about viikon. No se oli ensinnäkin kännykkä boxissa. Sit vielä yhdessä laatikossa. Ja sit sen päällä omi vielä säkki. En ole ikinä törmännyt moiseen paketointiin. Se paketti näytti että oli kärsinyt osumia koska säkistä ei nää minkä kokoinen paketti on. No sitten aukaisin boxin ja kännykkälaatikkokin oli rutussa. No sitten päätin etten uskalla enään kännykkää ottaa vaikka siinä ei mitään ollutkaan. Tein siitä reklamaation. Sitten tuli jotain ihme sähköpostikeskustelua että minun pitää olla yhteydessä johonkin toiseen firmaan. Josta paketti ilmeisesti on lähetetty. No lähetin sinne sitten kuvia. No edelleen kysellään tietoja. En tiedä mutta miten voidaan palauttamisesta tehdä hankalaa. Ja yleensä miksi asiakkaan vastuulle sysätään tämmöinen määrä töitä!? Olen nyt lähettänyt 20 viestiä sekä cdon firman kanssa ja sen heidän yhteistyökumppanin josta tuote ilmeisesti on lähtenyt. En edelleenkään ymmärrä miksi sielä ei saada asioita pulkkaan. Nyt ilmeisesti yrittävät että en jaksa enään tätä ja käyn palauttamassa omilla rahoillani. Sivuilla lukee että maksaa 4,90 mutta onko cdon sopimus postille?

Vierailija
29/29 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tämä toimi hyvin, mutta ei enää nykyisin. Tekivät muutama vuosi sitten muutoksia palveluun. Ja sehän ei edes ole suomalainen firma. Muiden maiden ei tarvitse vastaanottaa palautuksia, jos eivät halua. Palautusoikeus koskee vain suomalaisia firmoja. Cdon kaiketi ilmoittaa kuitenkin hyväksyvänsä palautukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän