Mä en ymmärrä ihmisiä jotka hakee toimeentulotukea.t.ammattivalittaja
Tiedän saavani paskaa niskaan mutta ei haittaa. Itse olen elättänyt itseni parhaaksi katsomillani tavoilla. Varmasti te terveet saisitte edes siivous tms töitä tai voisitte opiskelle ammatin tms. Minusta jokainen pärjää ilman sossua.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:23"]
Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö ammattivalittaja juuri viime(kin) viikolla uhonnut miten jättää perheensä ja yhteiskunta saa elättää hänet. Eikö se juuri ole sitä toimeentulotuella elämistä?
[/quote]
Täällä on muitakin ammattivalittajia kuin minä.ap
Millaisia miehiä teillä' palstalaisilla oikein on kun näköjään koko ajan joudutte pelkäämään että ne jättää?ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:58"]
Millaisia miehiä teillä' palstalaisilla oikein on kun näköjään koko ajan joudutte pelkäämään että ne jättää?ap
[/quote]
Mulla on syöpäsairas mies joka todennäköisesti kuolee sairauteensa eli jään yksin. Täytyy sanoa että pelkään joka hetki ja helvetisti pelkäänkin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:58"]
[/quote]
Mulla on syöpäsairas mies joka todennäköisesti kuolee sairauteensa eli jään yksin. Täytyy sanoa että pelkään joka hetki ja helvetisti pelkäänkin.
[/quote]
Tsemppiä. Tuon nyt tajuaa mutta muiden juttuja ei tajua. Kyllä sä pärjäät,pärjäsin minäkin kun jäin leskeksi. ap
On ap siinä oikeassa, että ei kaikille sossussa käyminen olisi välttämätöntä. Esim. yksi kaveri opiskelee tosi löyhällä tahdilla ja ehtisi hyvin käydä töissä. Ei ole töitä edes hakenut, mutta sossusta hakee rahaa joka kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:53"]
Kerro ap, miten elättäisit itsesi, jos miehesi sinut jättäisi?
[/quote]
Kun ei se jätä, on niin monta juttua miksi ei jättäisi.ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:09"]
Mutta etkö sinä ole heikkolahjainen tms.? Ei siis ihme ettet ymmärrä asioita. Tämä ei varmasti ole ainoa juttu jota et ymmärrä.
[/quote]
Mulla on oppimisvaikeuksia ja juuri siksi jos minä pärjään ilman sossua pärjää terveetkin. ap
[/quote]
Oletko koskaan kuullut, että myös fyysisesti voi olla sairas?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:09"] Mutta etkö sinä ole heikkolahjainen tms.? Ei siis ihme ettet ymmärrä asioita. Tämä ei varmasti ole ainoa juttu jota et ymmärrä. [/quote] Mulla on oppimisvaikeuksia ja juuri siksi jos minä pärjään ilman sossua pärjää terveetkin. ap [/quote] Oletko koskaan kuullut, että myös fyysisesti voi olla sairas?
[/quote]
Kyllä olen,itselläni on lukuisia fyysisiä sairauksia esim siivousta en voi tehdä ja silti olen aina jollain konstilla elättänyt itseni. ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:16"]Itse ihmettelen kuinka pienet tulot ihmisellä pitää olla että sieltä sossulta edes jotain saisi? Tietenkin kannattaisi miettiä että asunnon hinta olisi suhteessa tuloihin.
[/quote]
Eli pitäisi asu kolmen ihmisen kanssa 20 neliön kopperossa, että asunnon hinta olisi suhteessa tuloihin. Ajattelitko aivan loppuun asti kun kirjoitit tuon?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:09"] Mutta etkö sinä ole heikkolahjainen tms.? Ei siis ihme ettet ymmärrä asioita. Tämä ei varmasti ole ainoa juttu jota et ymmärrä. [/quote] Mulla on oppimisvaikeuksia ja juuri siksi jos minä pärjään ilman sossua pärjää terveetkin. ap [/quote] Oletko koskaan kuullut, että myös fyysisesti voi olla sairas?
[/quote]
Kyllä olen,itselläni on lukuisia fyysisiä sairauksia esim siivousta en voi tehdä ja silti olen aina jollain konstilla elättänyt itseni. ap
[/quote]
Mutta kerropa nyt se mitä teet jos miehesi jättää sinut. Äläkä jauhaa, ettei jätä. Aina on mahdollisuus, että jättää vai pidätkö miestäsi lukittuna kellarissa ettei pääse jättämään? :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:01"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:09"] Mutta etkö sinä ole heikkolahjainen tms.? Ei siis ihme ettet ymmärrä asioita. Tämä ei varmasti ole ainoa juttu jota et ymmärrä. [/quote] Mulla on oppimisvaikeuksia ja juuri siksi jos minä pärjään ilman sossua pärjää terveetkin. ap [/quote] Oletko koskaan kuullut, että myös fyysisesti voi olla sairas? [/quote] Kyllä olen,itselläni on lukuisia fyysisiä sairauksia esim siivousta en voi tehdä ja silti olen aina jollain konstilla elättänyt itseni. ap [/quote] Mutta kerropa nyt se mitä teet jos miehesi jättää sinut. Äläkä jauhaa, ettei jätä. Aina on mahdollisuus, että jättää vai pidätkö miestäsi lukittuna kellarissa ettei pääse jättämään? :D
[/quote]
Kun ei jätä. En pidä kellarissa mutta on kyllä niin ettei jätä. Jos sut on jätetty niin ei voi mitään ap
Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö ammattivalittaja juuri viime(kin) viikolla uhonnut miten jättää perheensä ja yhteiskunta saa elättää hänet. Eikö se juuri ole sitä toimeentulotuella elämistä?