Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on muka varaa jokapäiväisiin hamburilaisiin ja pizzoihin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa syödä sänpylöitä ja hamburilaisia silloin kun mieli tekee.

Vierailija
22/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:28"]

Kuka hullu noita syö??!!

Ennen minäkin söin 1-2 krt viikossa tuota mättöä. Enää en ole 4 kk:een syönyt mitään pikaruokaa, karkkeja ym. Ja näkyy terveydessä.

[/quote]

Ei se kaikilla näy. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia terveydessä, en sairastu edes räkätauteihin koskaan, vaikka elän eineksillä ja pikaruoalla. Ikääkin jo 40.

t. 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamburilainen :D

Vierailija
24/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaisi syödä joka päivä hamBurilaisia (haha) ja pizzoja? Jos meillä noita ylipäätään syödään, niin sitten viikonloppuna ja omatekemiä. Jotkut McDonaldsin hampurilaiset on niin ällöttäviä ja kuivia ja epäterveellisiä, että söisin ennemmin vaikka pieniä kiviä. Naudan vähärasvaisesta jauhelihasta pihvit, päälle tomaattia ja salaattia, suolakurkkua ja itse tehtyä jogurttipohjaista kastiketta ja kokojyväsämpylä. Peittoaa Mäkin hötöt mennen tullen, eikä edes ole kallista. 

Vierailija
25/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:23"]

Ei meillä ole varaa ainakaan käyttää luonaaseen päivässä 7 euroa. Korkeintaan kaksi euroa voisi kuluttaa lounaaseen.

[/quote]

Ok, aika monella muulla on. Minä syön joka päivä mieheni kanssa lounaan "ulkona" maksaa noin 5-6€ per päivä. Lapset saa ilmasen ruuan koulussa.

[/quote]

Mä olen miettinyt tuota samaa. En mä käy ulkona lounaalla töissä, vaan otan eväät. Nyt on hyvä, kun opiskelijana voi ostaa keittolounaan (alle 2e). Mutta mun mies syö taas aina ulkona ja käyttää siihen sen vajaa kympin. Joka päivä. Musta se on aika kallista.

Vierailija
26/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:10"]

Monella työpaikalla saa lounasseteleitä/-kortteja, vähän enemmän ku kaks euroa se..

[/quote]

Mun käsityksen mukaan niistä ihan maksetaan.

Vierailija
27/27 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne niin kalliita ole, me ainakin syödään viikoittain vaikka kahden euron tuplajuustoja ja silloin tällöin haetaan pizzat ja saa vielä tosi hyvän viidellä eurolla, tämä Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi