Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti positiivisen raskaustestin jälkeen

Vierailija
31.10.2014 |

Raskautta oli yritetty pitkään, nyt olikin huono hetki.

olen ihan ontto, ilo ja riemu vaihtui tyhjyyteen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täysi idiootti. Tajuaa varmaan (liian myöhään) mitä menetti valinnallaan. Voimia sinulle!

Vierailija
2/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas negatiivista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaista tuntuu tapahtuvan niin paljon?

Vierailija
5/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?! Mikä kusipää äijä! Halusi lapsen ja nyt ei haluakaan? Onneksi pääsit tuollaisesta rotasta eroon!

Vierailija
6/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin yhden viestin, mutta se katosi. Koetin soitella miehelle. Vastasi, sanoi, että on kiirettä, 

että soitellaan "paremmalla ajalla".

hän on ihan aikuinen, 40+. 

Mutta ehkä parempi ett lähti sitten nyt, eikä myöhemmin. 

Hän on aina ollut kiltti ja huomaavainen, älykäs ja hellä.

En ymmärrä. 

Vierailija
7/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta halusiko lapsen sinun kanssasi nyt, myöhemmin vai ei koskaan? Onkos ap näitä tapauksia joilla pillerit pettää?

Vierailija
8/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah en yhtään ihmettele! Lähtisin minäkin jos olisin mies! Kiva että löytyy vielä fiksujakin miehiä, lapsi pilaa elämän!

Vierailija
9/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan lasta oli yritetty kun sanoit että pitkään on yritetty?

Vierailija
10/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden heinäkuusta yritystä. Nyt olimme (yhdessä) varanneet ajan lapsettomuustutkimuksiin.

sori jos viestejä tulee tuplana.

ap

Vierailija
11/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on raskaana jollekin toiselle?

Vierailija
12/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuli mieleen, et kai sillä sitten toinen on. 

Kai tästä selviää. Ehkä se tulee takaisin pari päivää mietittyään. Jos ei tuu, pysyköön poissa :(

Vierailija
13/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat vauvan ja se on kaikkein tärkeintä. Onnea! :)

Mies käyttäytyi ikävästi, mutta maksaa sinulle elatusmaksut. Te toivoitte yhdessä lasta, mutta hän jänisti.

Vierailija
14/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa? En pysty ymmärtämään miten joku voi kohdella avo-tai aviopuolisoaan noin?!!!? Miksi hänellä olisi toinen nainen, varsinkin kun lasta yritätte?

Vierailija
15/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:03"]

[/quote]

Käy kurkkaamassa tuo Vauvakuume-osio. Siellä melkein kaikki sanoo "miestä täytyi vähän suostutella" tai "pitkän maanittelun jälkeen mieskin suostui jättämään ehkäisyn". Eli nämä "yhteinen päätös"-jutut tarkoittaa usein ihan muuta...

Vierailija
16/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:03"]

[/quote]

Käy kurkkaamassa tuo Vauvakuume-osio. Siellä melkein kaikki sanoo "miestä täytyi vähän suostutella" tai "pitkän maanittelun jälkeen mieskin suostui jättämään ehkäisyn". Eli nämä "yhteinen päätös"-jutut tarkoittaa usein ihan muuta...

[/quote]

Jos mies jättää ehkäisyn pois niin kyllä se silloin on ihan yhteinen päätös. Kyllä miehen pitää sen verran olla mies, että uskaltaa sanoa ei jos ei lasta halua. Jos ei uskalla niin se on oma moka. Turha siitä on naista syyllistää jos mies ei osaa eikä uskalla sanoa ei.

Vierailija
17/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvasta! 

Vierailija
18/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:58"]

Mies on täysi idiootti. Tajuaa varmaan (liian myöhään) mitä menetti valinnallaan. Voimia sinulle!

[/quote]

Tai fiksu, koska tajusi jättää uppoavan laivan. Ei ole tyhmää olla alkamatta lapsiperhe-elämään, jos siihen ei ole kiinnostusta.

Vierailija
19/19 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tarina. Suhde ei ole vielä päättynyt, mutta sen jälkeen, kun tein positiivisen raskaustestin, mies alkanut jänistää. Hyvin vähän kotona, välttelee minua, ei tule neuvolaan, mikään lapseen liittyvä ei kiinnosta, minäkään en kiinnosta. Syy kuulemma siinä, kun minä olen niin typerä ja joka tavalla jotain muuta kuin hän haluaisi. Olemme naimisissa ja lapsi saanut alkunsa hoidoista. Noh, minä olen superonnellinen lapsesta, ikävää, jos mies jää kelkasta, mutta alan olla jo tottunut ajatukseen, että se perhe on jatkossa minä ja lapsi. En olisi halunnut lapselle yhden vanhemman perhettä, mutta minkäs teet. Parempi näin kuin ei lasta ollenkaan. Meillä myös ikää miehellä lähemmäs 40 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän