Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koskas niitä joululahjoja viedään päiväkotiin?

Vierailija
02.12.2014 |

Pojalla on päiväkodin joulujuhla jo huomenna ja mietin että viedäänkö hoitotätien joulumuistamiset heille jo nyt vai vasta lähempänä joulua? Ajattelin viedä kaikille hoitajille yhteisen herkkukorin ja ajattelin että niillä olis kiva herkutella joulua odotellessa, mutta mahtaisinko olla siellä ainut äiti kotini kanssa pönöttämässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua että muut vanhemmat kyräilee sua että perkele olisko meidänki kuulunu tuoda jotain -tyylillä niin vie se kori joku muu päivä kun käyt tarhassa. Minusta tollanen kori olisi kiva, koska siellähän ne tädit voi kahvihuoneessa sitten napostella niitä herkkusia ennen joulua. Iso kortti vaan megeen keneltä se on :D

Vierailija
2/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on vähän noloa. Siis tuo lahjominen suomessa. Jos olisin tarhantäti niin mä olisin kyllä kiitollinen jos joku viitsii nähdä vaivaa mutta onhan se hiukan noloa ottaa noita lahjuksia vastaan. Ehkä olen katkera kun itse olen hoitaja ja lahjuksia en ole saanut. Ja olen lahjuksia itse vienyt hoitotädeille. Hyi mua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos viet joulujuhlassa muiden nähden ne lahjukset niin varmista etä ne on jossain "merkki paperipussissa" Mistä muut huomaa sen ja tulee kateelliseksi että mitäs kallista se Jani Petterin äiti on tuonut. ;)

Vierailija
4/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli lastentarhanopettaja ja hän tuli vilpittömästi onnelliseksi jos sai jonkin hoitolapsensa tekemän joulukoristeen jouluna. Niitä olisitte meillä kotona esilläkin vaikka omatkin lapset askarteli. Kynttilä ja kukka oli vissiin ihan ok lahjoja mutta lastentekemiä ainakin mun äiti arvosti eniten. Syömisistä ei niin piitannut, en muista miksi. Aina esitteli mitä lahjoja sai siltä ja siltä lapselta ja vieläkin saa joiltain "lapsilta" joulukortteja vaikka ovat jo aikuisia ja omia lapsiakin niillä... :D vilpitön kiittäminen kortinkin muodossa lämmittää varmasti riittävästi.