Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos imetän vaikka noin vuoden, ni onkohan mahis saa menkat pois niin kauan?

Vierailija
04.09.2006 |

Ekan synnytyksen jälkeen menkat alkoi jo alle 3 kk synnytyksestä, osittaisimetystä tuolloin mutta ei hirveän paljoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menkat alkoivat 9 kk synnytyksestä, pari viikkoa sen jälkeen kun yöimetys oli jäänyt pois. Täysimetin 6 kk ja yhteensä vähän reilun vuoden.

Vierailija
2/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat mulla alkoivat 4 kk synnytyksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkoi 2 vkoa sen jlk kun imetyskerrat harvenivat tuosta.

Vierailija
4/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta ja kaikkia olen imettänyt yötä päivää pitkään. Menkat on kuitenkin alkanut aina paaaljonn ennen imetyksen lopettamista, edes sen vähentämistä.

Lyhimmän aikaa menkat pysy poissa toisen lapsen kohdalla... Alkoivat kun synnytyksestä oli vain 4viikkoa! Pisimpään menkat pysy poissa kuopuksen jälkeen. Kokonaista puoli vuotta! Se oli mukavaa!!

Vierailija
5/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsin tuolloin aluksi 3 krt/pv ja lopuksi vain kerran/pv. luulin, että lopetan imetyksen, mutta jatkuikin lääkityksen loputtua kahden viikon kuluttua. Nyt imetystä 3 krt/pv ja menkat ollu kerran.

Vierailija
6/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee noi vastaukset sen verran lahjakkaasti laidasta laitaan.

Vierailija
7/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt kahta lastani kumpaakin n. vuoden verran. Kuukautiseni ovat alkaneet vasta kaksi kuukautta imetyksen lopettamisesta. Että kyllä meitä onnekkaitakin on. En ole myöskään tullut raskaaksi imetysaikana. Samoin on ollut siskollani.

Vierailija
8/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satusaparo:

Kuukautiseni ovat alkaneet vasta kaksi kuukautta imetyksen lopettamisesta. Että kyllä meitä onnekkaitakin on.

Vierailija
9/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis antanut kertaakaan korviketta ennen kuin jotain kymmenkuisina. Ekan jälkeen menkat alkoivat 4 kk imetyksen lopettamisesta. Toisen jälkeen ne alkoivat parin kuukauden päästä imettämisen lopettamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi