Miksei täällä käy normaaleja ihmisiä?
Kommentit (16)
Koska niillä normaaleilla ihmisillä on järkevämpää tekemistä kun roikkua palstalla avautumassa
Persut ovat valloittaneet palstan.
Tää on koodattu jotenkin koukuttavaksi. Nytkin katson kaunista maisemaa täällä Espanjassa . Silti pitää roikkua palstalla jankuttamassa jotain jonninjoutavaa.
Normaaleja ja positiivisia aloituksia odotan.
Älä nyt kun minäkin olen suht normaali ja pikkusen paranormaali.
Kun elämä on vailla merkitystä eikä ihminen omaa minkäännäköistä itsetuntemusta, niin se näyttää helposti tältä. Sillon ihminen haluu vaan tulla nähdyksi ja useimmiten se nähdyksi tuleminen tapahtuu niin että hän epätoivoisesti spämmää, keksii itselleen aliaksia minkä takaa spämmää ja ylipäätään sylkee omia epävarmuuksiaan pihalle minkä ehtii, projisoi kaiken muihin jne. Minulle täällä käyminen ja tämä negatiivisuus ei edes tule yllätyksenä, itseasiassa tämä on juuri se mitä odotankin näkeväni kun puhutaan yleisestä keskustelu alustasta.
Lasketaanko Puppa normaaliksi? 👴👴
Kyllä näin on ja sinä olet yksi niistä.😃😃
No kyllä käy mutta asiallinen aloitus saa paskamyrsky vastauksen, niin koita siinä sitte
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Puppa normaaliksi? 👴👴
Av-palstan normaali trolli... Kyllä lasketaan!
Joudun oleen töissä niin asiallinen ja jopa kuiva, että suorastaan repeän kun saan täällä huudella turhuuksia.
Kokeilin kirjoittaa ns päiväkirjaa jonne purin mutta se ei vastaa niin täällä on hauskempaa
Vierailija kirjoitti:
Kun elämä on vailla merkitystä eikä ihminen omaa minkäännäköistä itsetuntemusta, niin se näyttää helposti tältä. Sillon ihminen haluu vaan tulla nähdyksi ja useimmiten se nähdyksi tuleminen tapahtuu niin että hän epätoivoisesti spämmää, keksii itselleen aliaksia minkä takaa spämmää ja ylipäätään sylkee omia epävarmuuksiaan pihalle minkä ehtii, projisoi kaiken muihin jne. Minulle täällä käyminen ja tämä negatiivisuus ei edes tule yllätyksenä, itseasiassa tämä on juuri se mitä odotankin näkeväni kun puhutaan yleisestä keskustelu alustasta.
Sama sylkeminen näkyy perinteisen median uutisotsikoiden alla netissä. Sen takia aina sanonkin että jos haluatte löytää vähäisimmän älyn ja itsetunnon omaavat ihmiset, niin sieltä löytyy.
Koska me persut on vallattu tää!!! HÄHÄÄÄÄ
ps. ostatko persettä? kalja raha on loppu
tervetuloa