Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wtf, liian tasokas nainen ihastui

Vierailija
02.12.2014 |

Nyt on pasmat sekaisin, mitä sen kanssa teen. On koulutetumpi, sporttisempi, halutumpi, sosiaalisempi, you name it. Pystyykö tuollaista pitämään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile

Vierailija
2/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihastui sun luonteeseen. Ole aito ja lämmin niin ehkä saatkin pidettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti välttelet viimeiseen asti ja runkkaat yksin himassa.

Vierailija
4/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut häneen itse? Jos olet, anna mennä.

Minäkin tykkään vähän vähemmän halutuista kolleista. Ei tarvitse pelätä, että toinen pitää paikkaa paremmalle.

Vierailija
5/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla tunteita, ja sehän se levottomaksi tekeekin.

Vierailija
6/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuvauksen perusteella hän on selvästi liian tasokas sinulle. Älä edes luule että sinulla on mahkuja.

Vierailija
7/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tuollainen ongelma edelleen vaikka olemme jo naimisissa. Pitää minua älykkäämpänä, sosiaalisempana, kauniina ja suorastaan palvoo. Tämä on tietenkin ihanaa, mutta toivoisin että mieheni pikkuhiljaa aidosti uskoisi että haluan olla juuri hänen kanssaan, vaikka muitakin varmasti olisi tarjolla. Hän ei ehkä monen silmissä ole se suurin ja paras catch, mutta minulle korvaamaton. Älä pilaa juttua ainakaan epäilemällä naista, miksi hän olisi valkannut sinut jos ei oikeasti pitäisi juuri sinusta?

Vierailija
8/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tasoja on niin vaikea määritellä...nainen voi ajatella susta samalla tavalla ja sehän harmi olisi.

Vierailija
9/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydät sen naisen treffeille tietenkin!

Vierailija
10/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen takia sait siltä mieheltä pakit, kun olit liian tasokas ja se pelästyi. :D

Vierailija
11/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:51"]

Joo sen takia sait siltä mieheltä pakit, kun olit liian tasokas ja se pelästyi. :D

[/quote]

Onhan noita tapauksia.

Vierailija
12/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on oikeantuoksuiset geenit? Kysy naiselta, että mille tuoksut. Ota selvää milloin hänellä on ovulaatio ja jätä käyttämättä hajusteita, niin testitulos on varmin. Naisen käyttämät ehkäisypillerit voivat myös sekoittaa tunnistautumista.

Vierailija
13/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahirviön pahin kauhutilanne.

Vierailija
14/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö miehet oikeasti "tasoja"?? Olen tätä ihmetellyt... kerran tapailin saksalaista miestä, joka ensin ajatteli minusta ihan epärealistisesti ja suorastaan palvoi. Kehui vaatteitani yksityiskohtaisesti, meikkiä juhlailtana, ihoani jne. Kun paremmin tutustuimme niin palvonta muuttui halveksunnaksi. Meikkini olikin arki-iltana erilainen kuin juhlissa, vartaloni olikin tavallinen keski-ikäisen naisen vartalo, lenkillä olin urheiluvaatteissa jne. Suhteen jälkeen jäi jotenkin ontto olo, että mies olisi halunnut tietyn "tasoisen" naisen koko ajan... Arki, työ ja arjen vaatimukset eivät sitä ainakaan minulle mahdollista! 

Vierailija
15/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisessa on jotain ns. vikaa. Minä näytän vaatteet päällä 10 plussalta mutta todellisuudessa jalat on täynnä rumaa ihottumaa ja tissit on pelkkää toppausta.

Vierailija
16/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oikeasti välittää noista tasoista? Ihan tiedoksi vaan: ne on pelkkää ulkokuorta. Se tärkein juttu, eli luonne ei riipu tasoista.

Vierailija
17/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normi tilanne. Naiset nyt ylipäätään ovat tasokkaampia kuin miehet: koulutetumpia, hoikempia, kauniimpia ja asiansa hoitavia eli elämänhallinta kunnossa. Olennaisempaa on, että kuinka paljon olet naista alemmalla. Kun alkuihastus häivää, aukeaa naisenkin silmät.

Vierailija
18/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö..ei ole olemasa mitään tasoja..sinulla on nyt mahdollisuus parantua pöllöpäisestä ajattelustasi. Mahdoliisuus pilata juttu huonolla itsetunnollasi on kuitenkin nähtävästi suuri. Sitten alkaa valitus; tiesinhän sen alusta alkaen, en ollut samaa tasoa..kaikki naiset ovat h*****! Samalla savuava ase kädessä kun on ampunut itse itseään jalkaan..

Vierailija
19/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lla on vain liian huono itsetunto. Go for it, man! Itselläni naisena on ollut sama juttu. En ole oikeastaan koskaan uskaltanut ihastua "liian" komeisiin, menestyneisiin tai hienosta perheestä kotoisin oleviin miehiin, sillä olen ajatellut, että en ansaitse sellaista, koska olen vain mä (=surkea maan matonen kaikkine puutteineen ja angsteineen). Siksipä osittain olinkin ihan nuorena aina yksin ja annoin pakit käytännössä kaikille. Itsetuntoni oli niin huono, että ajattelin, että en kelpaa kenellekään ja vähiten niille komeille ja menestyneille.

Vierailija
20/28 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:00"]

Ehkä sinulla on oikeantuoksuiset geenit? Kysy naiselta, että mille tuoksut. Ota selvää milloin hänellä on ovulaatio ja jätä käyttämättä hajusteita, niin testitulos on varmin. Naisen käyttämät ehkäisypillerit voivat myös sekoittaa tunnistautumista.

[/quote]

Muistat sitten vaan olla riittävän antelias, niin mitään ongelmaa ei tulekaan jos tämä ns. "miehen tuoksu" on kohdillaan (kuten varmaan on). Sellaista on mahdoton vastustaaa.