Wtf, liian tasokas nainen ihastui
Nyt on pasmat sekaisin, mitä sen kanssa teen. On koulutetumpi, sporttisempi, halutumpi, sosiaalisempi, you name it. Pystyykö tuollaista pitämään?
Kommentit (28)
Ei kai naisen koulutus voi olla esteenä suhteelle?? vai voiko?
Älä helkkarissa anna tilaisuuden mennä ohi. Muuten sulle käy kuten mun miehelleni: Antoi tuollaisen tapauksen mennä, kun ei uskaltanut lähteä perässä kaikkia haasteita kohti. Nyt se sitten yrittää uskotella itselleen onnellisuutta mun kanssa, maitokauppa-arkea todellisen harmaavarpusen kanssa, mutta kyllä sen kaihoisan tyhjyyteen tuijottavan hymyn syyn tietäessä kirpaisee. Kokeilematta ei siis kannata jättää! Sittenpähän tiedät.
No miten ap kävi? Olis kiva jos tulisit kertomaan tarinalle jatkoa...
Mun ex-poikakaverilla oli sama ongelma, oltiin reilu 20 v, 22-24 kun seurusteltiin.
nähtiin baarissa, sunnuntai, ravintolassa oli vain meidän porukka ja hänen seurueensa.
Me tytöt mentiin poikien luo juttelemaan ja pojat olivat tosi otettuja siitä. Tuli hitaita ja pyysin tanssimaan kun katsoi siinä silmiin vastapäätä pöytää.
Ilta päättyi, pojat heitti meidät kämpille ja menivät koteihinsa. Koko matkan olivat kaikki puhuneet musta , kun olin kaunein ja mukavin. 3 tytön porukka.
törmättiin viikolla, pyysi treffeille ja sen jälkeen alettiin seurustelee.
miehellä oli aika ns perustyyli seksissä , itse olin siinä pitkään opettajana, hänen poikamiesboksi oli aika... Kirpputorimainen, mä muutin sen kodiksi kun muutin sinne.
Olen kirjoittanut huonommin, meillä on vain lukion jälkeen 1 tutkinto, mutta olin aina kiinnostunut enemmän mitä maailmalla tapahtuu ja olen itsevarmempi ja puheliaampi.
vähintään kerran kuussa sain kuulla mitä minä hänessä näen, kun olen sitä ja tätä se oli oikeesti ikävää.
lopulta meillä ero tuli pettämisen jälkeen. Eräs tyttö, alaikäinen , miehen työkaverin tytär, iso työpaikka, iski miehen humalassa, uudenvuoden juhlissa, harrastivat seksiä ja sen jälkeen satunnaisesti, milloin oli tilaisuus.
Vappupäivänä oltiin työkaverilla vappulounaalla ja tytär kertoi olevansa raskaana.
juteltiin ex-n kanssa vuosien jälkeen ja sanoi ettei ikinä uskonut meihin, koska olin niin parempi tasoinen.
En ymmärtänyt ikinä tätä asiaa.
No miten ap aikoo tehdä? Aina kannattaa katsoa mitä suhteesta voisi tulla ja tutustua toiseen... eihän sitä muuten tiedä :) Jos olet liian vaikea heti alkuun niin tasokas naisesi varmaan saa susta tarpeekseen...
AP. Kuvittelee ihan vain. Mitään ihastunut ole, taisi olla vaan ystävällinen. Ystävällisyys on jo niin harvinainen piirre että sitä luullaan ihastumiseksi ja flirtiksi.
Ole huoleti, kyllä sieltä pian joku vika paljastuu. Et kai tosissaan kuvitellut että hän muuten olisi sinusta kiinnostunut...