Maisa Torppa torppaa pienet rinnat: ”Sama kuin syöttäisi miehelle kilokaupalla inhokkiruokaa”
https://www.is.fi/viihde/art-2000000904755.html
– En olisi koskaan kehdannut vaatia miestä pitämään musta rinnattomana. Samallahan voisi vaatia miehen syömään kilokaupalla inhokkiruokaansa! Maisa linjaa blogissaan.
Hän korostaa blogikirjoituksessaan, että imettämisen ja ”muun elämisen” kannalta rintojen koolla ei ole väliä.
– Pienet rinnat ei ihmistä huonommaksi tee, mutta isot tissit ne mun mielestä olla pitää! tiistaina Subilla alkavan Tuulitunneli-ohjelman vakiopanelistina toimiva Maisa kirjoittaa.
Maisa kertoo saaneensa vahvistusta mielipiteeseensä striptease-tanssijalta, jonka mukaan rintavat tanssijat ovat kysytympiä esiintyjiä kuin pienirintaiset tanssijat.
Kommentit (239)
Torstaina palasin reissusta ja järkytyksekseni tuloaulassa vastassa odotti TV-kamera, joka juoksi perässäni kommenttien toivossa. En muista koskaan joutuneeni sellaisen pakokauhun valtaan ja silloin tajusimme molemmat rajan ylittyneen pahasti.
Vierailija kirjoitti:
No, jokainenhan tuosta saa olla mitä mieltä haluaa. Näin miehenä pidän isommista rinnoista, mutta ei sillä ole lopulta yhtään mitään merkitystä lopulta, jos ja kun jonkun kanssa elää ja viihtyy. Se on silti sivuseikka. Ja järjestys menee muutenkin niin, että jos ulkonäöstä puhutaan, että isot rinnat paras, sen jälkeen pienemmät ja pienet rinnat ja ihan viimeisenä keinotekoiset silikonirinnat. Ne on aina ihan kaikkein karmeimman näköisetc ja tuntuiset livenä.
Tietysti sen verran tästä voi nyt todeta, että miettikääpä hetki, millainen lynkkaus seuraisi, jos tuon sanoisi joku julkisuuden mies ääneen...
En ainakaan itse lynkkaisi. Arvostan eniten rehellistä miestä.
Eipä ole vielä yksikään mies valittanut liian pienistä rinnoista. Ihan on seksikin kelvannut eikä ole vaikuttanut olevan vaikeaa. Jos rintojen koko on jollekulle kynnyskysymys, niin sitten voi vapaasti kiinnostua isorintaisista.
"Povipommi Maisa Torppa puolustaa isoja rintoja ja lyttää pienet rinnat tuoreessa blogikirjoituksessaan."
Kaksi maailman turhinta asiaa on pienten rintojen lyttääminen ja negerien mustamaalaaminen.
Ei mulla edes ole sanoja kuvailemaan mitä ajattelen tuosta ihmisestä. Sen verran tarkennan, että negatiivisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin Maisa Torppa on oikeassa mutta kai se rikkinäinen kellokin on pari kertaa päivässä oikeassa. Puhuu asiaa.
Epävarmojen pieni- tai riipputissisten panettelu ei vakuuta. "Hyi rumat muovipallot rakastan omia A-kuppeja" - just joo. Hyväksykää se että ehkä Maisa Torpalla on upeat tissit ja hyvä kroppa, olette silti aika monessa asiassa edellä, mutta aika harhaista että täällä suunnilleen kaikki kuvittelee vielä olevansa paremman näköisiä.
No voihan silarit laittaa kuka tahansa. Ja kroppa onkin hyvin sopusuhtainen, kukaan ei sitä ole kieltänytkään.
Kyse on siitä, että ne isot rinnat ei oikeasti ole kaikille tärkein ja paras asia. Harvalla myös on niin, että on siro, ja hoikka ja samalla isorintainen, luomusti. Aika usein ne rinnat ovat juuri ne valtavat ja roikkuvat. Kuka tykkää mistäkin. Itselle on tärkeintä liikkua ja olla, ois aika tiellä tuollaiset ryntäät, varsinkin kun ovat muovia. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka haluavat hieroa noita tekopalloja. Nahka päällä ja sisällä silikonia. Sama kuin miehellä ois silikonivehje.
Niin voi. Kaikilla on se mahdollisuus, joten mielestäni pienirintaisilla on tekosyyt aika vähissä. Mikseivät laita?
Mä nuorempana parikymppisenä miehenä kiinnostuin pienirintasista eniten, mutta aina tuntu että joku puuttu. Se oli se sosiaalinen paine, että pitää ottaa laiha tissitön nainen, mutta lopulta kun aloin seurustella isorintasen ja pyöreän naisen kanssa niin tajusin, että sellasta naista olen kaivannu koko sen ajan. Nyt en enää kiinnostu muista kuin kurvikkaista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin Maisa Torppa on oikeassa mutta kai se rikkinäinen kellokin on pari kertaa päivässä oikeassa. Puhuu asiaa.
Epävarmojen pieni- tai riipputissisten panettelu ei vakuuta. "Hyi rumat muovipallot rakastan omia A-kuppeja" - just joo. Hyväksykää se että ehkä Maisa Torpalla on upeat tissit ja hyvä kroppa, olette silti aika monessa asiassa edellä, mutta aika harhaista että täällä suunnilleen kaikki kuvittelee vielä olevansa paremman näköisiä.
Ei ole epävarmuutta, ainakaan täällä. Ekana ajattelen tuon kokoisista tisseistä, miten helvetilliset ne olisivat treenatessa. Lisäksi näyttäsivät ainakin minulla lähinnä koomisilta, olen sen verran siro yläkropastani.
Mutta ei siinä, kyllä ne sopivat hänen lookiinsa, joka on kuitenkin hyvin kaukana omasta kauneusihanteestani.
Hoitaakohan se miehensä ateriat rintaruokinnalla?
Vierailija kirjoitti:
"Povipommi Maisa Torppa puolustaa isoja rintoja ja lyttää pienet rinnat tuoreessa blogikirjoituksessaan."
Kaksi maailman turhinta asiaa on pienten rintojen lyttääminen ja negerien mustamaalaaminen.
Kiva nähdä miltä tämä Törppö.....anterksi Torppa näytyää viisikymppisenä, kun se nyt on jo pilannut esim kasvonsa li7allisella auringonotolla...varmaan kiristetty naama kuitenkin,mutta semmoinen ikäluomia täynnä, ja sitten on ne kumipallot kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorempana parikymppisenä miehenä kiinnostuin pienirintasista eniten, mutta aina tuntu että joku puuttu. Se oli se sosiaalinen paine, että pitää ottaa laiha tissitön nainen, mutta lopulta kun aloin seurustella isorintasen ja pyöreän naisen kanssa niin tajusin, että sellasta naista olen kaivannu koko sen ajan. Nyt en enää kiinnostu muista kuin kurvikkaista naisista.
Tässä on varmaan se sama efekti kun nainen kuvittelee ettei tarvitse isoa munaa, mutta sitten kun pääsee sen kokemaan, niin pienemmistä munista ei enää saa tyydytystä.
Mutta jos Maisa on todellisuudessa oikeassa?
Sitten itkee lehdissä siitä miten häntä kiusataan. Voisi vähän miettiä millaisia kommentteja on itse päästänyt suustaan. Tuollainen ei edes tajua hävetä.
Jengi sanoo et onpa kauhee ihminen ku tohon malliin puhuu mut sit ite haukkuu samalla todella rumin sanankääntein koko ihmisen ulkoisesti ja sisäisesti. Mutta koska se on Maisa niin saa sanoa niin rumasti kuin haluaa.
Mies on tehty siittämään nainen. On täysin luonnollista, että mies valitsee terveellä tavalla muodokkaan naisen, koska isot tissit ja leveä lantio viestii korkeasta hedelmällisyydestä. Mitä Torppa ei käsitä on se, että suurelle osalle miehistä silikonitissit on isompi turn-off kuin pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha tää oli aika hyvä xD
Vierailija kirjoitti:
jos haluaa nähdä pieniä rintoja miksi koettaa pokata naista kun voi mennä kuntosalin miesten pukuhuoneisiin tai uimahallin saunaan ihailee?
Muuten hyvä, mutta siellä näkyy monesti isoja rintalihaksia, eikä mitään tissejä.
Minun kaverini kävi pienennyttämässä luomurintansa, koska ne aiheuttivat hartia-selkäsärkyä. On nyt tyytyväinen huomattavasti pienempien rintojen kanssa.
Eli Maisa mainostaa itse olevansa ongelmajätettä?
Aika pahasti ontuu nyt tuo vertaus. Kaikilla meihillä kun ei ole sama lempiruoka tietenkään. Itse tykkään nimenomaan pienistä tisseistä.