Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauhea ihmishirviö, lue miksi

Vierailija
02.12.2014 |

Erosin hetki sitten poikaystävästäni, joka oli parhaimmillaan unelmieni mies.
Vihaan tapailun aloittamista, kun täytyy jännittää koko ajan ja kaikki on uutta ja epävarmaa ja outoa ja mystistä. Halusin nopeasti alun pois alta joten aloin tapailla uusia tyyppejä, tai oikeastaan yhtä vain tällä hetkellä.

Ongelmana on se, että hänessä vaikuttaa olevan kaikki tarvittava potentiaali ihanaksi ja rakastavaksi poikaystäväksi, mutta tällä hetkellä en tunne mitään :( Eksäkin pyörii mielessä, vaikka minä tuskin pyörin hänen mielessään...

Yksi häiritsevimmistä asioista on se, että tyyppi ei satavarmasti ole niin pitkä kuin väitti olevansa. Hän on suoraan sanottuna omaan makuuni liian tappi :( Rakastan miehessä pituutta ja kokoa, ja sellaista miehistä tapaa liikkua ja puhua.

Tämä mies on sellainen hempeilijätyyppi, ja kyllä minä oikeasti tykkään että mies kertoo ääneen tunteistaan ja tuo kukkia, mutta ollessani "romanttisesti kainalossa" mieleni täyttää fantasia miehestä ottamassa minut ronskein ottein ja panemalla niin kovaa etten voi olla hiljaa.

Olen aina pitänyt itseäni melko "varautuneena" seksin suhteen, mutta olen saanut huomata olevani oikeastaan ronskimpi monia miehiä. Olen periaatteessa romanttinen henkilö, mutta tositilanteessa mieleni valtaa vain alistuminen ja paneminen.

Nämä tunteet (tai niiden puute...) ovat kyllä ennestään tuttu juttu minulle... Joskus tunteeni kehittyvät jälkijunassa, joskus eivät ollenkaan. En haluaisi pilata tätä, vaan katsoa, voinko hullaantua hänestä joskus. Mutta en todellakaan kehtaa sanoa puun takaa, että hidastetaan vähän tahtia ja hempeillään vähemmän. Ei sellaista sanota... niin ellei taka-ajatuksena ole kiitos, mutta ei kiitos...

MITÄ TEEN?! Olenko ihmishirviö, jos jatkan tapailua ilman tunteita at the moment? :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa

Vierailija
22/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 02:53"]Auttakaa
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:44"]Ap vaikuttaa melko nuorelta ja lapselliselta.
[/quote]

Miksi
[/quote]

Vierailija
24/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa melko nuorelta ja lapselliselta.

Vierailija
25/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:44"]Ap vaikuttaa melko nuorelta ja lapselliselta.
[/quote]

Miksi