Suositelkaa mulle "ällömakeita" herkkuja. Mulla on makean aistiminen heikentynyt
Entiset herkut, esim. Fazerin sininen ei maistu enää, tarvitsen jotain sokerisempaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se korona on ovela virus. Se näköjään tulee myös lihottamaan ihmiset, kun syövät sen sairastamisen jälkeen entistä enemmän sokeria.
Lihominen olisi vain toivottavaa kohdallani.
BMI pudonnut 17:ään.
Ap
Nyt olisikin sitten hyvä sauma jättää kaikki sokeriset herkut pois kun et niitä kumminkaan maista, sen sijaan että änkeäisit niitä itseesi vain lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se korona on ovela virus. Se näköjään tulee myös lihottamaan ihmiset, kun syövät sen sairastamisen jälkeen entistä enemmän sokeria.
Lihominen olisi vain toivottavaa kohdallani.
BMI pudonnut 17:ään.Ap
Lisää massaa voi hankkia myös terveellisesti eikä millään sokeripaskalla.
Basset's englanninlakut. Nam, supermakeita.
Oliskohan sokeridetoksaus paikallaan, että ei tarvitse syödä entistä sokerisempia herkkuja.
Jätät kaiken makean syönnin muutamaksi kuukaudeksi, sitte yks kakkupala saa lähes yökkkäyksen aikaan ku maistat makean niin voimakkaasti.
Rainbown sitruuna-valkosuklaakeksit.
Kokeile Vihreiden politiikkaa. Sen imelämpää ei olekaan. Siitä saa 2-tyypin diabeteksen ihan vaan katsomalla Eduskunnan kyselytuntia.
Vierailija kirjoitti:
Jätät kaiken makean syönnin muutamaksi kuukaudeksi, sitte yks kakkupala saa lähes yökkkäyksen aikaan ku maistat makean niin voimakkaasti.
Se on paras vinkki.
Ällömakean ystäville Maraboun Symphony-konvehtirasia.
Tähän mun piti siis vastata toi kommenttini: