Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero, helvetin hyvä fiilis???!!

Vierailija
31.10.2014 |

Pistin erokortin pöytään ja ensimmäisenen fiilinki oli helvetin moinen helpotus. Kuvittelin, että tyttökaverilla sama. Nyt rupeskin nyhräämään ja ehdotteli että seksiä jatkettaisiin suhteen loputtuakin. Ei tietoa mitä tohon nyt laittas. Onko vastaavaa? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee niinku tykkää kunhan pelisäännöt on selvät. Oudolta kyllä kuulostaa että haluat erota mutta vanha pillu vielä (ehkä) kelpaisi. Eikö olisi helpompaa vaan siirtyä uuteen.

Olen itse vasta eronnut ja se oli elämäni parhaita päätöksiä. En mistään hinnasta enää panisi exän kanssa. Eikä sekään mun kanssa vaikka tuskin edes uutta naista koskaan löytää.

Vierailija
2/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, ihanaa! Kaija Koota soimaan ja korkkarit kattoon! Löysikkö nyt ittesi? Oot nyt niinku hypänny kylmään veteen? Uskalsit uskaltaa? Voimahaleja saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää niin mikä jottei.Eihän se ole keneltäkään pois.

Vierailija
4/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vähän itelläkin mättää. Toisaalta on vähän bad fiilings tyttökaverin puolesta ja mikä estäs. Ei vaan jotenki mene läpi kuitenkaan. Ootteko muut vedelly exäänne?

Vierailija
5/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:46"]

Uuh, ihanaa! Kaija Koota soimaan ja korkkarit kattoon! Löysikkö nyt ittesi? Oot nyt niinku hypänny kylmään veteen? Uskalsit uskaltaa? Voimahaleja saatana.

[/quote]

Näitä idiootteja riittää ap, älä välitä tuosta kommentista :).

No ensimmäiseksi, haluatko jatkaa suhdetta tyttöystävääsi fyysisellä tasolla vai irrottautua kokonaan? Pysyykö se fyysisenä ja mitä itse haluat? Vai olisiko parempi lopettaa parisuhde kaikilla tasoillla kokonaan ja pysyä vain ystävinä? Mieti mitä itse haluat ja tee puolisollesi selkeästi selväksi oat toiveesi.

Vierailija
6/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä pantua exän kanssa vielä eron jälkeenkin pari kk,mun mielestä se nyt vaan oli semmonen siirtymäriitti eteenpäin tms.Jotenkin ei vaan kaikkea voinut lopettaa kun seinään...silti se oli tyhmää ja fiilis oli sata kertaa parempi kun ei oltu enää tekemisissä ollenkaan!!

Vierailija
7/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti panet! Ota irtopillua siihen kun saat uuden vakkaripanon.

Vierailija
8/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:51"]

Toi vähän itelläkin mättää. Toisaalta on vähän bad fiilings tyttökaverin puolesta ja mikä estäs. Ei vaan jotenki mene läpi kuitenkaan. Ootteko muut vedelly exäänne?

[/quote]

Turha sitä tyttökaveria on sääliä. Todennäköisesti sillä on nyt paska fiilis, mutta parin kuukauden päästä sata kertaa parempi. Kokemusten mukaan sulla saattaa tosin silloin olla huonompi fiilis kuin nyt.

Vierailija
9/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ero, jos jatkatte seksisuhteella. Nainen haluaa epätoivoisesti roikkua vielä sinussa ja kuvittelee, että seksillä saa pidettyä sinut. Jos oikeasti haluat eroon hänestä, unohda seksisuhde ja jatka elämääsi.

Vierailija
10/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo rakastanut, niin sehän on kuin TV:n tyköä poistuisi, so what? Very simple!!

Vierailija
11/11 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:43"]

Ei se ole ero, jos jatkatte seksisuhteella. Nainen haluaa epätoivoisesti roikkua vielä sinussa ja kuvittelee, että seksillä saa pidettyä sinut. Jos oikeasti haluat eroon hänestä, unohda seksisuhde ja jatka elämääsi.

[/quote]

Tää kaivelee rutkasti. Vaikee tehdä toiselle kusisesti. Käsitys nimittäin oli että naisenkin fiilingit oli samat. Tää juttu on tullut tiensä päähän. Vituttaa silti loukata toista. Pistänkö jäihin suoraan vai pitäskö antaa aikaa totutella? Pari panokertaa tuskin on pahitteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä