Haluaisin aloittaa käymään kuntosalilla mutten uskalla mennä sinne...
Ei ole ketään kaveria kenen kanssa lähteä, ja olen aika pyöreässä kunnossa kun olen saanut vauvan..
Kommentit (31)
Ajattelet, että tässä sitä nyt ollaan ja tästä aloitetaan... Katsotaan vuoden kuluttua mikä tilanne sittem on.
Voithan myös ottaa sen ohjauksen vaikka ekalle kerralle. Se olisi hyvä..pääsisi alkuun.
rohkeeati vaan. Turhaan enää emmit. Sekaan vaan...haastetta itselle. Hienoa, errä olet menossa.
nyt on se vaihe, kun pitää itseään vähän patistaa eteenpäin....mene, mene!
Minä olen synnyttänyt 3kk sitten. Ja esikoiseni reilu vuosi sitten. :-) yhteensä 12kg pudotettavaa. Ja KYLLÄ minähän menen salille väh 3krt/vko ja minua ei kiinnosta pätkääkään kuka miettii ja mitä. Jokainen on keskittynyt omaan suoritukseensa niin ei sinne toisia kyyläämään mennä. Jostain se on jokaisen aloitettava. :-) ja minä käyn yksin salilla sekään ei ole mikään tekosyy!!
Miksi sinne kuntosalille pitäisi edes mennä (jos ei uskalla) voithan liikkua muutenkin. Miten olis esim. uimahalli/ avanto/ lenkkeily, kävely/ jumppa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:46"]Minä olen synnyttänyt 3kk sitten. Ja esikoiseni reilu vuosi sitten. :-) yhteensä 12kg pudotettavaa. Ja KYLLÄ minähän menen salille väh 3krt/vko ja minua ei kiinnosta pätkääkään kuka miettii ja mitä. Jokainen on keskittynyt omaan suoritukseensa niin ei sinne toisia kyyläämään mennä. Jostain se on jokaisen aloitettava. :-) ja minä käyn yksin salilla sekään ei ole mikään tekosyy!!
[/quote]
Ja tähän vielä että kysynpäs vielä apuakin jos tarvin! Eikä kertaakaan ole kukaan kieroon katsonut. En itsekään katsoisi jos minulta apua pyydettäisiin. :-)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:47"]
Miksi sinne kuntosalille pitäisi edes mennä (jos ei uskalla) voithan liikkua muutenkin. Miten olis esim. uimahalli/ avanto/ lenkkeily, kävely/ jumppa?
[/quote]
Voimaharjoitteluun kuntosali on paras vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:15"]
Se on just se kauhistus että miten siellä osaa tehdä mitään?
[/quote]
Aikuinen ihminen. Etkö voi ekalla kerralla mennä juttelemaan ja kysymään, kerro ettet ole ennen käynyt ja kysy, onko heillä ohjausta aloittelijoille. On niin saatanan avutonta tuollainen. Miten sä luulet lapsen kasvattavasi jos et uskalla kuntosalilla avata suutasi?
[/quote]
No just, mä meenkin tässä tonnikeijuna joltain lihaskimppufitnesstähdeltä kysyy, että mitens toi säädetään tuo jalkarynkky ja miten näitä laitteita muuten käytetään. Et voisitsä millään jelppiä, kun sulla ei oo varmaan mitään muutakaan tekemistä.
[/quote]
Mites henkilökunta? Sitä tässä varmaan haettiin. Se lihaskimppu haluaa treenata rauhassa
Rehellisesti, olen käynyt salilla joka ikinen viikko viimeiset viisi vuotta enkä ole kiinnittänyt huomiota muiden kokoon tai treeneihin. Vakionaamoille moikkaan, muuten teen omiani. Ainoastaan sen rekisteröin, jos joku tekee jotain vaarallista, vaikka kyykkää selkä pyöreänä. Se on sama jos lenkkipolulla tulisi vastaan joku maassa ryömien, kyllä senkin huomaisi vaikkei niitä kaikenkokoisia muita lenkkeilijöitä näkisikään
Minuakin aluksi jännitti aloittaa treenaaminen salilla. Suorastaan ahdisti ekalla kerralla ja tuntui että kaikki kylää minua, en uskaltanut edes vilkaista ympärilleni. Pyysin henkilökunnalta kuitenkin oman ohjelman ja käytiin laitteet yhdessä läpi. No, laitteiden käyminen ohjaajan kanssa ahdisti myös kun kuvittelin että kaikki kyttää sitäkin. Tuskin kyttäsi.
Nyt olen käynyt salilla useamman viikon ja olo oli heti varmempi kun tiesi miten laitteita käytetään. Nyt olenkin jo oppinut kunnolla tekniikat. Tänään viimeksi kuntosalilla oli kaksi samanlaista eksyneen näköistä tyttöä. Olisin mielelläni heitä auttanut jos olisivat kysyneet apua. Rohkeasti vain kysymään muilta treenaajilta jeesiä, ota nyt vain itseäsi niskasta kiinni. Jokainen on ollut joskus aloittelija ja jokainen on lähtenyt aikoinaan liikkeelle "nollasta"
Ei kannata ylipainosena mennä jos on synnyttänyt, voi tulla kakki kun kyykkää eikä voi pidättää. Nähny sitä et monilla vaa tulee housuun ilmoittamatta :/ kaikki ne olleet vähän tukevia :/
Munkin pitäs alottaa ylihuomenna salilla käynti, mutta jännittää kun en osaa käyttää laitteita, enkä ole hirveän hyvässä kunnossa. Mutta koitan ajatella, että sen takia salille mennään, että saadaan itsensä kuntoon, ei kukaan ole hyvässä kunnossa heti kun aloittaa! Tsemppiä:)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:15"]
Se on just se kauhistus että miten siellä osaa tehdä mitään?
[/quote]
Aikuinen ihminen. Etkö voi ekalla kerralla mennä juttelemaan ja kysymään, kerro ettet ole ennen käynyt ja kysy, onko heillä ohjausta aloittelijoille. On niin saatanan avutonta tuollainen. Miten sä luulet lapsen kasvattavasi jos et uskalla kuntosalilla avata suutasi?
[/quote]
Samaa kysyn sinulta; miten kasvatat lapsesi, jos asenne muita ihmisiä kohtaan on tuo?