Näin tänään jollain mummolla Crazy Age farkut :D
Oli aika huvittava näky! :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ja ap on selvästi joku typerä teini jonka mielestä on hauskaa tänne huudella mitättömistä asioista. Nojaa. Meitä on moneen junaan mutta ap jäi asemalle
Hiljainen on kylätie, mutta jos siellä joku kulkee, sen kyllä huomioi ja ei muuta kuin mammapalstalle kirjaamaan havainto.
Tuli mieleen muisto noiden farkkujen aikakaudesta! Silloin kun siis ensimmäisiä Crazy Age farkkuja tuli Fiorellaan, silloinen paras kaverini alkoi hehkuttaa minulle kuinka hienoja farkkuja ne on ja minun täytyy käydä katsomassa kuvia niistä! Googletin ne ja järkytyin - miten kaverillani voi olla näin huono maku? Eli jo tuolloin pidin ko. farkkuja mauttomina ja rumina :D Samainen kaverini hehkutti myöhemmin myös Ed Hardyn vaatteita ja voitte arvata yhdyinkö siihenkään hehkutukseen... :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen muisto noiden farkkujen aikakaudesta! Silloin kun siis ensimmäisiä Crazy Age farkkuja tuli Fiorellaan, silloinen paras kaverini alkoi hehkuttaa minulle kuinka hienoja farkkuja ne on ja minun täytyy käydä katsomassa kuvia niistä! Googletin ne ja järkytyin - miten kaverillani voi olla näin huono maku? Eli jo tuolloin pidin ko. farkkuja mauttomina ja rumina :D Samainen kaverini hehkutti myöhemmin myös Ed Hardyn vaatteita ja voitte arvata yhdyinkö siihenkään hehkutukseen... :D
2000-luvun alussa oli ihan kauheita farkkuja muutenkin: matalavyötäröisiä, joissa oli kaikenmaailman blingiä, valmiiksi liattuja jne. Silloin matalavyötäröisyys tuntui hyvältä idealta, mutta näin jälkeenpäin olen huomannut, että matalavyötäröisissä farkuissa hyväkroppaisenkin naisen keskivartalo näyttää monesti oudolta. Sellaisiakin farkkuja taisi olla, joissa oli vetoketjun tilalla jotkut nyöritykset. Muutenkin muodissa oli paljon sellaisia 70-lukuvaikutteisia, semisti hutsahtavia country- ja Americana-vaikutteita kimalteella höystettynä. Yök.
Taitaa olla idiootti joka tälläsiä tänne kirjoittelee, mummot käyttäköön
niitä vaatteita mitä huvittaa. Painu sinä vaan sinne mistä oot tullutkin.