Nyt apua! Keksikää jäätävä vastaus
miehelle, jonka kanssa tapailin miltei puoli vuotta ja dumppasi mut todella härskillä tavalla häviämällä mun elämästä sanomatta mitään selitystä. Itkin monta viikkoa..
Nyt, 3kk tapahtuneesta, lähetti muina miehinä viestin että mitä kuuluu ja voitaisko tavata.
Ei kiinnosta ja haluan vastata jotenkin todella ikävällä tavalla, miten?
Kommentit (106)
"Kuka kysyy" tai "joo ei mua kyllä kiinnosta" on hyviä. Niinkin lapsellista mietin että "no ehkä mä voin sua panna jos jaksan jonain päivänä". Mulla on tunteita edelleen kyllä...ja sen toki huomaa kun mietin vastausta. Parashan olis vastaamattomuus tietysti. Ap
Surkeita ehdotuksia. Älä vastaa mitään. Se vituttaa eniten.
No jos et vastaamatta halua jättää niin yksinkertaisesti "ei kiinnosta" riittää mun mielestä :D
Paras kosto on se että ehdotat paikkaa jossa näette - et mene paikalle ja samalla tavalla katoat :) et vastaa viesteihin jne.
Olipa kusipäinen mies. Miks ne on tollasia!! Itellä vähän samantapanen tilanne..
"Voitaisiinko nöhdä isyystestin merkeissä? En ole varma odotanko lasta sinulle vai Mohammedille."
Mies oli hyvä sängyssä..mietin että olisin oikeasti laittanut että voin mä sua ehkä panna ja sen jälkeen sanoisin vaan että lähdehän nyt meneen ja näyttäny ovea. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:14"]Vastaa: Hei, en tunnista sinua, tulikohan tämä oikeaan numeroon?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]Olipa kusipäinen mies. Miks ne on tollasia!! Itellä vähän samantapanen tilanne..
[/quote]
En tiedä. Mun sydän särkyi miljoonaksi pirstaleeksi..Nyt jo parempi mutta tunteita on edelleen. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:09"]miehelle, jonka kanssa tapailin miltei puoli vuotta ja dumppasi mut todella härskillä tavalla häviämällä mun elämästä sanomatta mitään selitystä. Itkin monta viikkoa..
Nyt, 3kk tapahtuneesta, lähetti muina miehinä viestin että mitä kuuluu ja voitaisko tavata.
Ei kiinnosta ja haluan vastata jotenkin todella ikävällä tavalla, miten?
[/quote]
En vastaisi yhtään mitään. Miksi edes vastaisit? Tyyppi kohteli sinua huonosti.
Muuten kyl mut huomen on koirantrimmauskurssi, keskiviikkona poniratsastusta, torstaina olen kynttiläkutsuilla ja perj...
"No hyi helvetti" yksinkertaisesti
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:42"]Muuten kyl mut huomen on koirantrimmauskurssi, keskiviikkona poniratsastusta, torstaina olen kynttiläkutsuilla ja perj...
[/quote]
Tää on oikeestaan aika hauska! Ap
Mä menisin tapaamiseen ja kysyisin miksi kohtelit mua niin.
Oliko sillä joku heikko kohta?
"En muista sua, olitkos sä se läski/isonenäinen/köyhä/ruma...?"
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:14"]Jos se on mun mies, niin mulle se sanoi ettei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Ei kuulemma myöskään halua, että tiedät mitään sen elämästä. "Ero tulee varmasti" loitsu oli huijausta. Pitääpä taad kysäistä ukolta, onko alkanut vongata sinua. Ps. Tulen jouluksi kotiin :)
[/quote]
Onks sul kaikki kunnos ? Vainoharhainen sanoisin minä.......