Nyt apua! Keksikää jäätävä vastaus
miehelle, jonka kanssa tapailin miltei puoli vuotta ja dumppasi mut todella härskillä tavalla häviämällä mun elämästä sanomatta mitään selitystä. Itkin monta viikkoa..
Nyt, 3kk tapahtuneesta, lähetti muina miehinä viestin että mitä kuuluu ja voitaisko tavata.
Ei kiinnosta ja haluan vastata jotenkin todella ikävällä tavalla, miten?
Kommentit (106)
Paras on oikeasti vastaamattomuus. Toinen vaihtoehto on vastata vain "hyvää kuuluu". Kokonaan sivuttaa tapaamisehdotus ja vastaus kuulostaa siltä kuin mies olisi tavoittelija, jolle sinä säälistä vastaat. Jos mies sen jälkeen lähtettää uuden viestin, ei vastaa siihen.
Sekin voi toimia, että sanot tapailevasi uutta miestä ja toivot, että hän jättäisi sinut rauhaan.
Ei ehdi kun pitää miettiä miten käyttäisi lottovoiton rahat!
Mä kyl varmaa laittaisin just jotenkin "Anteeksi, mutta kuka olet?"
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:52"]Mihin päädyit?
[/quote]
En vielä mihinkään. Annan ainakin päivän aikaa sille odotella vastausta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]Oliko sillä joku heikko kohta?
"En muista sua, olitkos sä se läski/isonenäinen/köyhä/ruma...?"
[/quote]
No perusduunari, ei liikaa rahaa. Ruma se ei ollut. Miestissien alkua löytyi. Hahhah. Olitkos sä se, jolla oli ne miestissit? Ap
"Joo tavataan vaan, olisi ihana taas harrastaa seksiä sun kanssa. Ota huone Hotelli XXX:stä ja tavataan siellä lauantaina kello 18:00. Ja jos minua ei heti näy, voit aloitella itseksesi."
"Nää" . Vastaa vaan mahd tylysti ja yksinkertaisesti että on sille selvä ettei kiinnosta sitten tippaakaan!
Älä vastaa sille mitään. Vastaa ehkä vasta sitten, kun kyselee sua uudelleen. Anna sen odottaa! Tai sitten vaan lyhyesti ja ytimekkäästi "en ole kiinnostunut".
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]Oliko sillä joku heikko kohta? "En muista sua, olitkos sä se läski/isonenäinen/köyhä/ruma...?" [/quote] No perusduunari, ei liikaa rahaa. Ruma se ei ollut. Miestissien alkua löytyi. Hahhah. Olitkos sä se, jolla oli ne miestissit? Ap
[/quote]
JOOOO!! Toi on hyvä!
Sovi treffit sen kanssa johonkin kivaan paikkaan ja saavu sinne sitten jonkun naisen kanssa umpirakastuneena.
"Ei todellakaan kiinnosta! Käy hoidattamassa se klamydiasi, helvetin pelle!!"
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]Oliko sillä joku heikko kohta? "En muista sua, olitkos sä se läski/isonenäinen/köyhä/ruma...?" [/quote] No perusduunari, ei liikaa rahaa. Ruma se ei ollut. Miestissien alkua löytyi. Hahhah. Olitkos sä se, jolla oli ne miestissit? Ap
[/quote]
JOOOO!! Toi on hyvä!
[/quote]
Tässä on vaan se paha, että en halua saada takaisin mitään solvausta omasta ulkonäöstä...Ap
"No ei mua enää kiinnosta. Uudet kuviot"
Huonosti kuuluu... ...Voitko toistaa?