Mitä apua olet reikistä saanut?
Kommentit (8)
Placebo-efektin joka johti vamman hoitamattomuuden vuoksi kroonistumiseen.
Ihmiset pilkkaa aina kaikkea hyvää.
En ole tarvinnut mihinkään tiettyyn apua, kohdallani reikiä voisi verrata meditaation kaltaiseen tasapainottamiseen.
Unettomuuteen ja stressiin olen saanut selkeää apua. Sekä joidenkin vanhojen pitkään haudattuina olleiden tunteiden käsittelyyn siitä on ollut apua, hoidon aikana on tullut pintaan tunteita ja ajatuksia menneisyydestä, esim. liittyen koulukiusaamiseeni ja olen siinä hoidon aikana käsitellyt sen asian ja antanut anteeksi kiusaajilleni jne.
Erityisesti henkisen puolen tunnejuttujen kanssa siis olen kokenut siitä olevan apua. Fyysisiä juttuja on ollut esim. akuuttien päänsärkyjen ja migreenien katoaminen.
Olen itse siis reikihoitaja ja tunnen myös usein hoidettavan tunteita hoidon aikana ja esim. vieraan ihmisen kehosta pystyn paikantamaan kipeitä kohtia -energiat sellaisissa kohdissa missä on tukoksia, tuntuu erilaiselta. Ei se homma nyt ihan pelkkää placeboa voi olla, tai sitten ollaan vaan jossain yhteisessä useamman henkilön joukkopsykoosissa. Joka myöskin on ihan mielenkiintoinen konsepti :D
Reiät on helpottaneet seksuaalisesti kovastikin vuosien varrella!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:19"]Unettomuuteen ja stressiin olen saanut selkeää apua. Sekä joidenkin vanhojen pitkään haudattuina olleiden tunteiden käsittelyyn siitä on ollut apua, hoidon aikana on tullut pintaan tunteita ja ajatuksia menneisyydestä, esim. liittyen koulukiusaamiseeni ja olen siinä hoidon aikana käsitellyt sen asian ja antanut anteeksi kiusaajilleni jne.
Erityisesti henkisen puolen tunnejuttujen kanssa siis olen kokenut siitä olevan apua. Fyysisiä juttuja on ollut esim. akuuttien päänsärkyjen ja migreenien katoaminen.
Olen itse siis reikihoitaja ja tunnen myös usein hoidettavan tunteita hoidon aikana ja esim. vieraan ihmisen kehosta pystyn paikantamaan kipeitä kohtia -energiat sellaisissa kohdissa missä on tukoksia, tuntuu erilaiselta. Ei se homma nyt ihan pelkkää placeboa voi olla, tai sitten ollaan vaan jossain yhteisessä useamman henkilön joukkopsykoosissa. Joka myöskin on ihan mielenkiintoinen konsepti :D
[/quote]Voiko reikissä tulla jotain pahoja energioita vai onko se aina hyvää. Kulkeeko reiki vain kun pitää käsiä jossain kehon kohdassa vai pitääkö ensin pyytää yhteyttä.
Reiki on aina hyvää energiaa. Mutta voi se tuoda silti vaikeita ja negatiivisia asioita pintaan mietittäväksi. Reiki virtaa käytännössä aina, koska se on kaikkialla koko ajan, mutta kyllä minä sen hoitaessa erikseen "aktivoin" ja kyllä se tuntuu silloin selkeästi voimakkaammin.
Reiki toimii myös etänä ja ilman kehokosketusta, eli ei ole riippuvaista siitä missä kohtaa ja miten kädet ovat. Mutta itse koen helpommaksi keskittyä ja keskittää energiaa tiettyihin kohtiin kun käytän käsiä apuna. Kämmenten kautta energia kuitenkin virtaa eniten, sen huomaa ihan fyysisinä muutoksinakin (esim. kämmenet usein menevät hoidon aikana tulikuumaksi jne).