Jos hankkisit kotiin yhden kuntosalilaittee
Kommentit (40)
Crosstrainer. Juoksumaton ja kuntopyorän jättäisin, vaikka kivoja nekin olisi, sillä juoksemaan ja pyöräilemään voi mennä ulos.
Hyvä crosstrainer ja sellainen mulla onkin :)
Mulla on vaan kahvakuula, mutta aerobiset teenkin ulkona. Jos kaikki treeni pitäis tehdä kotona sisällä niin crosstrainer tai soutulaite.
Crosstrainer ollu jo nurkissa kolmisen vuotta. Kuivempiakin kausia on ollut käytössä, mutta ei tosiaankaan ole jäänyt pölyttymään tyhjän panttina. Hyvä laite varsinkin kun seurailee urheilua telkusta.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:14"]
Mikä se olisi?
[/quote]
Kahvakuula.
Soutulaite, kunnollinen, kuntosalimallia.
Kyllähän kahvakuulat on ihan huippuja kotona.
Jos olisi tilaa, niin voimahäkki levytangolla ja penkillä. Sillä voisi tehdä oikeastaan kaikki tarpeelliset liikkeet.
Tanko. Ja jos tankoa ei lasketa niin kyykkyhäkki tangon seuraksi.
Soutulaite ja kuntopyörä joutuivat varastoon pari vuotta sitten, kun hommasin crosstrainerin.
t. nimim. 1000 kcal tunnissa.
Vastaan TRX, vaikka kyllä levytanko vois myös houkutella. TRX:llä pystyn kuitenkin treenaamaan paremmin yläselkää, siksi se päihitti tällä kertaa levytangon niukasti.
Vaikka ulkona voi juosta niin juoksumatto! Juoksisin aina telkkaria katellessa. Tai sitten pari erikokoista kahvakuulaa tai tanko ja levypainoja. Ulkona voisi juosta ja noilla saiskin kaikki treenit tehtyä.
Kyllä tangolla ja häkillä pääsee pitkälle. Tanko ja kengät yksin riittää pitkälle
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:36"]
Hirveen yksipuolista.
[/quote]
Et kai oikeasti ajattele, että on olemassa yksi kuntoilulaite, joka ratkaisee kaikki ongelmasi?:)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:36"]
Hirveen yksipuolista.
[/quote]
Mikä on yksipuolista?
Räkki, tanko ja levypainot. Oletan, että ne voi laskea yhdeksi laitteeksi.
Crosstrainer. Sillä ja kahvakuulalla pärjäisi hyvin. Itse asiassa pelkällä kuulalla saa kyllä todella tehokkan treenin ihan koko vartalolle.