Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kukas perkele se nyt poisti minun ja miehen treffailuketjun?? :D

Vierailija
08.11.2014 |

15v&27v.

Kummallista touhua, kun en tietääkseni siellä mitään kamalaa sanonut...! Asiallisesti vastailin vaan. Modeilta vastausta tähän????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se, mitä teette, on laitonta. En jaksanut pidemmälle lukea, kun tuli vastaan se missä kerroit miehellä olleen ongelmia huumeiden kanssa. Newsflash: ei tule muuttumaan. Itse samanikäisenä aloin seurustella päälle parikymppisen narkkarin kanssa, ja olihan se niin hienoa, kun mies oli olevinaan "aikuinen" ja kaikkea, mutta voi kuule. Kyllä se arki sieltä kopsahtaa sullekin vastaan. 

Niin se oli minun syytäni aina, kun ei heti aamusta saanut sitä ja tätä nappia naamariin, turpiin sain joka päivä. Yritin lähteäkin, mutta lähdepä siinä sitten, kun mies vahtii mora kädessä ovella, kun on ensin varastanut puhelimesi. 

Tulihan tuota itsekin kokeiltua vaikka ja mitä, miltä tuskin voit itsekään välttyä, jos aiot olla miehen kanssa. 

Lopulta jouduin sairaalaan ja sitä kautta pääsin lopullisesti eroon miehestä. Onneksi. Jos sullakin tuuri käy, selviät näin vähällä, etkä päädy katuojaan huoraamaan naama turvoksissa ja mustelmilla.

Yksikään lähes kolmekymppinen mies ei aio enää tehdä elämälleen yhtään mitään, jos ei ole tähänkään päivään saakka tehnyt, vaikka kuinka haluaisi. Helpompi jatkaa jo valitsemallaan tiellä.

Älä mene.

Vierailija
2/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo kuitenkin laitonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:21"]

Koska se, mitä teette, on laitonta. En jaksanut pidemmälle lukea, kun tuli vastaan se missä kerroit miehellä olleen ongelmia huumeiden kanssa. Newsflash: ei tule muuttumaan. Itse samanikäisenä aloin seurustella päälle parikymppisen narkkarin kanssa, ja olihan se niin hienoa, kun mies oli olevinaan "aikuinen" ja kaikkea, mutta voi kuule. Kyllä se arki sieltä kopsahtaa sullekin vastaan. 

Niin se oli minun syytäni aina, kun ei heti aamusta saanut sitä ja tätä nappia naamariin, turpiin sain joka päivä. Yritin lähteäkin, mutta lähdepä siinä sitten, kun mies vahtii mora kädessä ovella, kun on ensin varastanut puhelimesi. 

Tulihan tuota itsekin kokeiltua vaikka ja mitä, miltä tuskin voit itsekään välttyä, jos aiot olla miehen kanssa. 

Lopulta jouduin sairaalaan ja sitä kautta pääsin lopullisesti eroon miehestä. Onneksi. Jos sullakin tuuri käy, selviät näin vähällä, etkä päädy katuojaan huoraamaan naama turvoksissa ja mustelmilla.

Yksikään lähes kolmekymppinen mies ei aio enää tehdä elämälleen yhtään mitään, jos ei ole tähänkään päivään saakka tehnyt, vaikka kuinka haluaisi. Helpompi jatkaa jo valitsemallaan tiellä.

Älä mene.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi. Arvostan sitä todella.

Aion kuitenkin mennä ja katson myöhemmin miten käy...

Ehkä olen siitä sitten kertomassa. :)

Vierailija
4/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHAHAHHA hyi vittu melkein pedofiili mies :x onhan se tosi hienoa sanoa sitten 'mun mies on muuten sairas, se ei saa pillua omanikäisiltään koska on niin vajokki niin se joutuu jahtaamaan teinejä' voi oksennus !!

Vierailija
5/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:23"]

No onhan tuo kuitenkin laitonta

[/quote]

Niin mikähän siinä olikaan laitonta ?

Että menee ihan kaverina tapaamaan toista huomattavasti vanhempaa henkilöä, jolla on vähän ongelmia oman elämänsä kanssa... Vaikka oiskin ihastuksen tunteita toista kohtaan.

Eikä seksin harrastamisesta ollut puhetta, kun sanoin etten vielä halua tai ole valmis. Ja miehen huume ja rikosrötöstelyt on laittomia, mutta eikös täällä palstalla ole ennenkin vielä pahemmista asioista keskusteltu... !?

Jopa siitä, miltä näyttää junan alle hypännyt ihminen. "Jauhelihamurskaa" joka puolella. Jne.

Niin siinä voi miettiä, onko se huumeista ja rikollisuudesta asiallisesti keskusteleminen kuitenkaan niin paha asia ... Ei minusta.

Vierailija
6/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:31"]

HHAHAHHA hyi vittu melkein pedofiili mies :x onhan se tosi hienoa sanoa sitten 'mun mies on muuten sairas, se ei saa pillua omanikäisiltään koska on niin vajokki niin se joutuu jahtaamaan teinejä' voi oksennus !!

[/quote]

Niin, no eiköhän tää asia taputeltu jo siellä edellisessä ketjussa... :) JA MÄ EN OLE EDELLEENKÄÄN NAIMASSA SITÄ TÄNÄÄN! Eikö mene kaaliin??? Ei kaikki halua 15-vuotiaana vielä panna niinku sinä ehkä teit, kenen kanssa sitten teitkään ... !

Vierailija
7/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin. Olet kotiarestissa! t. äiti

Vierailija
8/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alottamat ketjut on monesti poistettu jostain ihmeen syystä vaikka on jotain kiperää asiallista kysymysta kysynyt. Sen sijaan vakio av-mamman "mistä löydän pinkin pullataikina-alustan" tyyliset ketjut pyörii suosittujen joukossa...

Vierailija
9/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:40"]

Minä poistin. Olet kotiarestissa! t. äiti

[/quote]

Niin varmaan... :D kuule mulla ei ole äitiä. Hähää!

Vierailija
10/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:44"]

Mun alottamat ketjut on monesti poistettu jostain ihmeen syystä vaikka on jotain kiperää asiallista kysymysta kysynyt. Sen sijaan vakio av-mamman "mistä löydän pinkin pullataikina-alustan" tyyliset ketjut pyörii suosittujen joukossa...

[/quote]

Outoo tuppaa kyllä olevan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi