Paljonko teidän kihlasormukset maksoi?
Niin. Paljonko sinun kihlasormuksesi maksoi? Entä miehesi sormus?
Kommentit (36)
12€ molemmilta, hopeat ja keskiseltä tunnissa kaiverrukset XD eipä opiskelijalla silloin rahaa ollut, tosin ei se raha ja kalliit kihlat meidän rakkautteen vaikuta :)
Markka aikaa ostettiin ekat sormukset, maksoivat yhteensä n. 800 markkaa. Uusittiin sormukset myöhemmin, tai mulle uus sormus ja Se maksoi n. 200 euroa.
En muista..mut 300 markkaa ois mielessä, mutta en muista että oliko yhteensä vai kappalehinta.
Olisikohan ollut n. 900€ hintainen kihlasormus, miehen sormus n. 100€. Tarkoitus ei ollut hankkia toista sormusta, enkä hankkinutkaan, kun naimisiin mentiin. Nyt olen kuitenkin ollut yli vuoden sormuksetta, kun sairastuin raskausmyrkytykseen ja sormus piti katkaista pihdeillä. En vain saanut aikaiseksi korjautettua sitä, kunnes tajusin, että haikailin toisen sormuksen perään. Ensi vuonna olisi tarkoitus ostaa 3000€ sormus (ja korjauttaa toki se vanha siihen viereen). Mies on pysynyt koko ajan samana :)
En muista yhtään. Oltiin nuoria ja köyhiä :). Joku kaksi yhden hinnalla tarjous se oli ja ei siis varmasti paljoa maksaneet. Perus rinkulat. Omani olen jo hävittänytkin.
Mun 517€ ja vaimon 150€. Mä halusin enemmän timantteja, mutta kaunis se hänenkin sormus on. Ihanaa, kohta päästään naimisiin!
Satasen kappale suurin piirtein 6 vuotta sitten, sellaiset kultaiset rinkulat.
Miehen sormus 600 euroa, oma kihlasormus 150. Miehellä ei ole toista sormusta, oma vihkisormus maksoi 1500 euroa.
N. 250€, miehen n. 90€. Omani on valkokultainen pienillä timanteilla, miehellä jotain terästä (titaania?). Vihkisormus hommataan mulle sitten vielä erikseen.
Miksi jotkut alapeukuttaa toisten sormusten hintoja? :D eikö se ole jokaisen oma asia minkä verran panostaa kihlasormuksiin? Täällä kysyttiin paljon olette maksaneet sormuksista, ei sitä mitä mieltä olet jonkun sormuksen hinnasta.
Alapeukuttajat taitaa olla kadeja. Mut kyllähän se vituttaa jos itellä ei ole varaa kun kindermunasta saatuun...
2