Uutta tietoa Pfizerin koronarokotteesta: Rokotettujen vasta-aineet laskevat jopa kahdessa kuukaudessa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halyttavaa-tietoa-pfizerin-koronaro…
No niin. Pfizerin ja BionTechin BNT162b2 -rokotteen kohdalla puhutaan nopeasta ja merkittävästä vasta-aineiden tason laskusta vain kuukausien kuluessa rokottamisesta, jolloin suojateho laskee noin 20 prosenttiin.
Kommentit (812)
Itse sain siitä 2. rokotteesta lähes viikon kestäneet nivelkivut ja useamman päivän edestä kuumetta, että kyllä tämä rokotusleikki loppui omalta kohdaltani tähän.. Se on kyllä käsittämätöntä, miten näistä haittavaikutuksista ei puhua pukahdeta mediassa mitään, jauhetaan vain sitä kuinka pari monisairasta on joutunut sairaalaan (taas kerran).
kolmas piikki oli 100000 kertaa pahempi kuin kaksi ekaa. Jäätävät kivut ja käsi kasvoi kolmenkertaiseksi pistokohdasta.
T. Lähihoitaja, en ois ottanu ellei ois "pakko". Saatan ehkä vaihtaa duunia jos neljäs pakotetaan.
Vasta-aineisiin tuijottaminen on hölmöä. Rokote suojaa pahimmilta tautimuodoilta pitkään. Vasta-aineet liittyvät siihen, voiko rokotettu levittää tautia, ja vastaus on, että kyllä voi. Vaikka onkin itse paremmin suojassa kuin ilman rokotetta.
Sen tämä juu aiheuttaa, että rajoituksia piisi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teho-osastoilla on pääasiassa rokottamattomia, vaikka he ovat vähemmistössä väestössä. Silti tässäkin ketjussa jengi julistaa, miten jättävät rokotteen ottamatta.
Huutikset.
N.60% teholla oli rokottamattomia, loput rokotettuja (eilinen tilanne). Ei kovin huikea ero.
60-40 on erittäin selkeä ero, kun väestössä suhde on 80-20.
No tätä tilastoa on mielenkiintoista seurata jatkossa. Israelissa käyrä alkoi mennä toiseen suuntaan (sairaalassa enemmän niitä tuplarokotettuja kuin rokottamattomia) siinä vaiheessa kun tuplarokottettujen määrän n. 70-80% täyttymisestä oli kulunut aikaa noin puoli vuotta. Odotellaan miten suomessa kun päästään vuoden vaihteen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vasta-aineisiin tuijottaminen on hölmöä. Rokote suojaa pahimmilta tautimuodoilta pitkään. Vasta-aineet liittyvät siihen, voiko rokotettu levittää tautia, ja vastaus on, että kyllä voi. Vaikka onkin itse paremmin suojassa kuin ilman rokotetta.
Olisiko sulla lähdettä, joka vahvistais sen, että suoja kestää pidempään kuin 6 kk?
Vierailija kirjoitti:
Itse sain siitä 2. rokotteesta lähes viikon kestäneet nivelkivut ja useamman päivän edestä kuumetta, että kyllä tämä rokotusleikki loppui omalta kohdaltani tähän.. Se on kyllä käsittämätöntä, miten näistä haittavaikutuksista ei puhua pukahdeta mediassa mitään, jauhetaan vain sitä kuinka pari monisairasta on joutunut sairaalaan (taas kerran).
Kerrotko tarkemmin millaiset nivelkivut? Ranteet, nilkat vai muutkin nivelet? Olisi hyvä tietää kun voi olla muitakin joille on tullut. Tästäkään kun ei ole uutisoitu yhtään. Puhutaan vaan näistä perusjutuista lievä lämpöily ja olkavarressa kipua ym.
Koronarokotteet on tarkoitettu ihmisten vähentämistä varten. Niillä ei ole mitään tekemistä ihmisten terveyden lisäämisen/sairaudelta suojaamisen kanssa. Itse muuttaisin mielummin metsään kuin antaisin piikittää itseäni sillä.
Vierailija kirjoitti:
No älä! Sitten kun saa rokotteesta haittavaikutuksia, (minä sain rytmihäiriöitä) lääkäri torppaa heti, että ei voi johtua rokotteesta. no kummasti alkoi juuri rokotteen jälkeen.. sanotaan vaan että sulla on stressiä tms. No hitto kun ei ole. Oon ihan varma että rokote aiheutti mun rytmihäiriöt. Sapettaa että näitä ei suostuta tutkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas tehoste tuo kai sitten parin kuukauden lisäajan taas... Ilmeisesti vuonna 2027 pistetään kolmattakymmenettäneljättä Pfizeria ihmispoloisiin.
Eiköhän piikistä kehitetä jokin syötävä versio, jota voidaan jakaa koululaisille kouluruuan yhteydessä, vanhuksille laitoksissa jne. Koronapassi poistuu, mutta palkkaa ei saa tilille ellei kerran viikossa ota työterveyshoitajalta rokotusta. Muita korvauksia ei saa tilille, jos ei tee 50 työhakemusta viikossa ja käy kerran viikossa työkkäripfizerin toimistolla ottamassa piikin. Työttömille toki perinteinen piikki, kannustaa hakemaan töitä :D[/quote
Kehitteillä on jo.
https://tekniikanmaailma.fi/pfizerin-koronalaaketta-testataan-jo-ihmisi…
Vierailija kirjoitti:
Tyhmänä en ymmärrä että jos parin kuukauden päästä suoja 20 prossaa , vaikean taudin suoja kestää pitkään , yli 6 kuukauden .
Lukekaa se uutinen:
"Tutkimuksen mukaan vasta-aineiden laskua oli havaittavissa vain kahden kuukauden kuluttua rokottamisesta.
– Vasta-aineiden laskua on nähtävillä erityisesti miesten, yli 65-vuotiaiden tai vanhempien ja sellaisten henkilöiden keskuudessa, joilla on heikentynyt immuunivaste, tutkimuksessa todetaan.
Rokote antaa tutkimuksen mukaan yhä suojan covid-19 -taudin vakavaa ja sairaalahoitoa vaativaa muotoa vastaan."
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa se uutinen:
"Tutkimuksen mukaan vasta-aineiden laskua oli havaittavissa vain kahden kuukauden kuluttua rokottamisesta.
– Vasta-aineiden laskua on nähtävillä erityisesti miesten, yli 65-vuotiaiden tai vanhempien ja sellaisten henkilöiden keskuudessa, joilla on heikentynyt immuunivaste, tutkimuksessa todetaan.
Rokote antaa tutkimuksen mukaan yhä suojan covid-19 -taudin vakavaa ja sairaalahoitoa vaativaa muotoa vastaan."
Missähän lastentarhassa se tutkimus on tehty kun ympäri maailmaa sairaalat täyttyy tuplarokotetuista.
Meilläkin ne rokottamattomat hoidossa olevat voi olla niitä jotka on ottaneet rokotteen alle 14pv sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin millaiset nivelkivut? Ranteet, nilkat vai muutkin nivelet? Olisi hyvä tietää kun voi olla muitakin joille on tullut. Tästäkään kun ei ole uutisoitu yhtään. Puhutaan vaan näistä perusjutuista lievä lämpöily ja olkavarressa kipua ym.
Kyllä ne sivuoireet lukee siinä lapussa minkä saa mukaan.
Itselleni tuli jäykkäkouristusrokotuksesta paljon pahemmat oireet kuin koronarokotteesta. Otan mielelläni molemmat rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli jäykkäkouristusrokotuksesta paljon pahemmat oireet kuin koronarokotteesta. Otan mielelläni molemmat rokotteet.
Haluatko kertoa mitä ne luetellut sivuoireet oli? Oliko esim. veritulpat ja kuukautishäiriöt mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Olethan tehnyt haittavaikutusilmoituksen Fimealle?
Eipä noista haittavaikutuksista ole ("yllättäen") juuri uutisoitu, mutta toivoa ja olettaa sopisi, että ilmoituksesi kuitenkin kirjattaisiin rekisteriin. Ehkä jossain vaiheessa ihmisiä alkaa kiinnostaa lukea niistä enemmänkin, tällä hetkellä ovat kuitenkin kaikille ainakin pintapuolisesti saatavilla nopean googlauksen päässä. Olisi tosi ikävää ja vaarallista, jos ihmiset jättävät haittavaikutukset ilmoittamatta sen takia, että media rummuttaa rokotteiden puolesta täysin yksipuolisesti. Olen varma, että vain murto-osa haittoja saaneista vaivautuu ilmoitukseen tekemään, saati edes tietää sellaisesta mahdollisuudesta.
Voi miettiä, kuinka narratiivi vääristyy, kun sairaalassa olevat koronapotilaat raportoidaan päivittäin ja toisaalta uskotellaan, että rokote on kaikille 99,9999 % turvallinen ja jos mitään oireita rokotuksen jälkeen tulee, niin rokotteesta ne eivät ainakaan johdu. Syynä on tietysti paljon todennäköisemmin stressi, "muuten vaan" veritulppa terveellä nuorella ihmisellä, tai sitten rokotteen saamisesta syntyvä helpotus :D Tämä viimeisinhän oli rokotetutkimuskeskuksen johtajan mukaan todennäköisempi syy naisten kuukautisten poisjäämiseen kuin rokote itsessään.
Kenen etua uutinen rokotteesta palvelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin saamani lapun, vaikka en olekaan tuo toinen kirjoittaja.
Mahdolliset oireet:
- yleisoireet: päänsärky, nivel- ja lihaskipu, kuume, vilunväristykse, väsymys tai huonovointisuus
- pistosalueen paikalliset: kuumotus, punoitus, turvotus, kipu, kutina,ihottuma
- imusolmukkeet voivat turvota paikallisesti
Muut haittavaikutukset ovat harvinaisia.
Yleis- ja paikallisoireet häiviävät yleensä muutamissa päivissä. Laaja paikallisreaktio voi kestää kauemmin. Sekään ei yleensä viittaa allergiaan.
Tämän jälkeen kerrotaan, etteivät oireet ole vaarallisia eivätkä ne estä jatkorokotusta. Sitten on ohjeita oireiden hoitoon ja vain jos "lämpöily jatkuu yli 3 vrk tai jos sen lisäksi kehittyy muita koronavirukseen viittaavia oireita hakeudu testiin".
Missään ei ole mitään siitä, että pitäisi välttää urheilua! Lukee vain "voit yleensä jatkaa normaalia elämää rokotuksen jälkeen. Esimerkiksi saunassa käyntiä tai liikuntaa ei tarvitse vältellä".
Oon saanut ekan piikin jo aikaa sitten, onkohan tätä päivitetty myöhemmin? Koska tässähän pitäis olla liikunnasta, eikö niin?!
Vierailija kirjoitti:
Kolmas tehoste tuo kai sitten parin kuukauden lisäajan taas... Ilmeisesti vuonna 2027 pistetään kolmattakymmenettäneljättä Pfizeria ihmispoloisiin.
Ai nytkö me rokotetut eletään noin pitkälle? Ensin annettiin vuosi elinaikaa, sitten kun se oli mennyt, raja siirrettiin kolmeen. Kiva kuulla, että taas tuli lisäaikaa😊
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun piikille koko sakki, vaikka pakolla. Mikä suojaa paremmin kuin rokote? Vaikka teho laskisikin. Koronan sairastaminen ei ole vaihtoehto. Liian kallis hinta sillä. Ajatelkaa muita, vanhuksia ja sairaita, te jotka välttelette rokotuksia huuhaa tiedon varassa.
Minulla on perustuslaillinen oikeus olla rokotuttamatta itseäni.
Demokratiaan kuuluu itsemääräämisoikeus.
Ei asiasta tarvitse keskustella sen enempää.
Mitä enemmän te puhutte rokotepakosta, sitä enemmän näen sen että tässä rokotteessa on joku perustavanlaatuinen ongelma kun kerta haluatte tehdä kaikista rokotettuja. Eli te itse tiedätte siinä olevan ongelman, ja täten haluatte vetää muutkin samalle rokotehaittoihin. Ette halua että on ns. parempia luomuihmisiä, jotka ovat teitä paremmassa tilanteessa. Haluatte muillekin ne samat haitat kuin teille. Tämä on klassista touhua. Niin läpinäkyvää.
Muutenhan te vain nauraisitte rokottamattomille, kun olette kerta niitä paremmassa suojassa ja saatte sitten elää väljemmässä maailmassa kun rokottamattomat kuolevat. Teidän läpi näkee. Siksi tämä rokotepakon pakottaminen kertoo kaiken, teitä itsekin kaduttaa piikkien ottaminen. Mutta sanoisit sen edes suoraan...
Eiköhän piikistä kehitetä jokin syötävä versio, jota voidaan jakaa koululaisille kouluruuan yhteydessä, vanhuksille laitoksissa jne. Koronapassi poistuu, mutta palkkaa ei saa tilille ellei kerran viikossa ota työterveyshoitajalta rokotusta. Muita korvauksia ei saa tilille, jos ei tee 50 työhakemusta viikossa ja käy kerran viikossa työkkäripfizerin toimistolla ottamassa piikin. Työttömille toki perinteinen piikki, kannustaa hakemaan töitä :D