Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt kumma, että ei voida palata rekrytoinnissa siihen aikaan, kun töitä sai melkeinpä sisään firmaan kävelemällä!

Vierailija
07.10.2021 |

Ja kuitenkin vaatimukset työttömiä kohtaan ovat sitä luokkaa, että se työpaikka on nyt vaan löydyttävä vaikka mistä. Onko meillä siis tällä hetkellä yli 500 000 avointa työpaikkaa liksoilla, joilla ihminen tulee oikeasti myös toimeen?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjät on todellisuudesta vieraantuneita tyhjäpäitä.

Vierailija
2/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hakenut ainakin 200 paikkaa vuoden aikana, 5 haastatteluun oon päässyt. Aina tulee vaan että kiitosta mutta ei kiitosta vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Iirikset ja kumppanit on poliittisia broilereita. Eivät tajua tavallisen ihmisen työn raskautta ja nettotulojen pienuutta pakollisten menojen jälkeen. Saavat pelkkää verotonta kulukorvausta monen nettopalkan verran (1809 eur)!

Vierailija
4/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat. Kyllä, niin ovat.

Tämä lakiesitys ei tule menemään läpi, sen on joku persuvirkamies TEM:ssä askarrellut vanhasta muistista.

Vierailija
5/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön historian ja yhteiskuntaopin opettaja täällä, joka ei kelpaa edes koulusihteeriksi. Eräänkin koulun rehtori sanoi haastattelutilanteessa: "Et kai sinä nyt tosissasi hae tätä paikkaa?"

Vierailija
6/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä löytyy heti kun rahan vastikkeeton lappaminen loppuu. Ihme.

Vierailija
7/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjät ovat sadísteja.

Vierailija
8/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten vain työttömistä jaksetaan jauhaa ja aina ikäänkuin rikollisista joita tulee oikaista. Ei ikinä yrityksistä jotka ei työtöntä palkkaa. Korvaukset tulee nostaa menetetyn ansion tasolle niinkuin perustuslaissa säädetään.

Vierailija
9/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariluvulla oli tosiaan hyvin helppoa saada työpaikka ja myös vaihdella niitä. Uuteen mestaan pääsi duuniin erittäin helposti jos vanha ei jostain syystä miellyttänyt.

Vierailija
10/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat, mutta keppi senkun viuhuu.

Vierailija
11/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä töitä niille, joiden hissi ei ihan mene sinne ylimpään kerrokseen asti?

Vierailija
12/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä miten? Luuletko että työttömät juhlii sillä 500e kuukausirahallaan? Mä ottaisin mielummin mun 2,5k kk palkan takaisin.

Jos tuet lopetetaan miten se lisää työpaikkoja? 

Päinvastoin, rikollisuus lisääntyisi ja saisit sinäkin pitää Louis Vuittonin kassistasi henkesi edestä kiinni kun kävelisit kadulla.

Vierailija
13/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suoraan sanoen huvittavat nämä tällaiset työnantajat, jotka marisevat siitä, kuinka irtisanominen on tehty Suomessa niin vaikeaksi. Täytyy olla tavan taukki, jos ei työllistämispäätöstä tehdessään huomaa, että on tekemässä isomman luokan virherekrytointia: että nyt tuli palkattua epäluotettava, työhaluton lusmu. Huom! Eripituiset koeajat ovat edelleen käytössä!

Vierailija
14/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa muuan "pikku" probleema: Kokoomus ei saa koskaan omasta mielestään käärittyä tarpeeksi rahaa liiveihinsä. Työntekijöiden on siis joustettava - mieluiten palkatta.

Vierailija
15/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovasti olla konekirjoittaja. Valitettavasti ei niitä hommia ole enää tarjolla.

Vierailija
16/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä miten? Luuletko että työttömät juhlii sillä 500e kuukausirahallaan? Mä ottaisin mielummin mun 2,5k kk palkan takaisin.

Jos tuet lopetetaan miten se lisää työpaikkoja? 

Päinvastoin, rikollisuus lisääntyisi ja saisit sinäkin pitää Louis Vuittonin kassistasi henkesi edestä kiinni kun kävelisit kadulla.

Kyllä Nokian nuoriso-ohjaajalla saataisiin sinunkin kaltaiset ojennukseen, aina on saatu, usko pois

Vierailija
17/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potkujen antaminen olisi helpompaa, niin mikä jottei. 

Vierailija
18/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin kovasti olla konekirjoittaja. Valitettavasti ei niitä hommia ole enää tarjolla.

Haluaisin olla ydinfyysikko Kiteellä mutta kovin vähän on duunia,  voi kyynel.

Vierailija
19/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin firmaa, jossa haetaan työntekijää, mutta kukaan ei kelpaa, koska "ei ole profiililtaan sopiva". Vaikka tulisi hakemaan samallaisella taustalla kuin jo parhaillaan siellä töissä oleva on niin ei kelpaa, koska pitää olla parempi. Eli odotetaan taikaolennon ilmestyvän ovesta. En ymmärrä.

Vierailija
20/57 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa muuan "pikku" probleema: Kokoomus ei saa koskaan omasta mielestään käärittyä tarpeeksi rahaa liiveihinsä. Työntekijöiden on siis joustettava - mieluiten palkatta.

Ei puutu enää kuin se, että Kokoomus alkaa väittämään työntekijöiden varastavan työntekijöiltään palkkarahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme