Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada elämänilo takaisin?

Vierailija
01.12.2014 |

Olen ollut masentunut jo melkein 10 vuotta. Minulla ei ole ystäviä ja sosiaalisten taitojen puuttuessa olen huono sellaisia hankkimaan. Haluaisin niin löytää jostain jotain piristystä. Pystyttekö suosittelemaan jotain kirjaa tai nettisivua, joka auttaisi todella jaksamaan elämässä ja kenties tekemään suuria päätöksiä, jotka auttaisivat muuttamaan elämääni paremmaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhonda Byrne "Voima". 

Vierailija
2/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony De Mello - Havahtuminen

Vierailija
4/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neale Donal Walsch:Keskusteluja Jumalan kanssa.

mulla toimi myös se, että aloin väkisellä hyväksyä itseni. Vaikka tunsin itseni millaiseksi luuseriksijaidiootiksi, hoin joka päivä peilin edessä itselleni: Olen ok! Olen ihan hyvä tällaisena! Jne.

Vierailija
5/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Kabat-Zinn: Olet jo perillä.

Vierailija
7/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on noin hankala (10 vuotta masennusta) ei siihen taida kirjat auttaa

Vierailija
8/8 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Siis tilanne ihan sama. Teen kyllä asioita mutta en ole kovin järjestelmällinen ja aikataulut ei pidä. Sitten tunnen itseni niin paljon alempiarvoiseksi kuin muut. Tuntuu että olen epäonnistunut ja huono äiti. Hankkinut tämän masennuksen ihan itse. Tunnen itseni saamattomaksi ja laiskaksi. Pelkään että lapseni kärsivät koko elämänsä minusta. En tiedä miten eroon tunteesta? Olen lukenut voima kirjan itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi