Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Liberiasta sai tulla ilman karanteenia? Ebolaepäily Hki

Vierailija
31.10.2014 |

Miksi sieltä ebolamaista saa tulla tänne ilman kolmen viikon karanteenia? Ärsyttää tuollainen ebolaepäily. Onneksi hakeutui itse hoitoon. Suuri osa ei hakeudu, vaan tartuttwlee kauan rauhessa. Ei ole välträmättä ebola, kun voi olla lavantauti tai malariakin. Tietyistä maista tulevat pitäisi pistää karanteeniin, etteivät muut saa tartuntaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en ymmärrä miksi ihmiset edes lähtee maahan jossa on ebolaa. Jotain itsesuojeluvaistoa pitäisi olla olemassa, tulisi mieleenkään lähteä lomailemaan maahan jossa on tautia johon 60% sen saaneista on kuollut.

Vierailija
2/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 12:27"]Sitä mä en ymmärrä miksi ihmiset edes lähtee maahan jossa on ebolaa. Jotain itsesuojeluvaistoa pitäisi olla olemassa, tulisi mieleenkään lähteä lomailemaan maahan jossa on tautia johon 60% sen saaneista on kuollut.
[/quote]

Ko matkustaja oli töissä siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 12:27"]Sitä mä en ymmärrä miksi ihmiset edes lähtee maahan jossa on ebolaa. Jotain itsesuojeluvaistoa pitäisi olla olemassa, tulisi mieleenkään lähteä lomailemaan maahan jossa on tautia johon 60% sen saaneista on kuollut.
[/quote]

Ko matkustaja oli töissä siellä...
[/quote]

En tarkoittanutkaan tätä matkustajaa, vaan niitä jotka oikeasti lähtevät lomailemaan.

Vierailija
4/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenia ei ole sen vuoksi että oireettomat potilaat eivät tartuta. Oletetaan siis että kaikki k.o maasta tulevat tietävät miten pitää toimia jos oireita tulee. Jos oireettomat tarttuttaisivat niin toki karanteeni olisi välttämätön.

Vierailija
5/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenia ei ole edes avustustyöntekijöille, siis miksi tavan matkustajille jotka eivät ole kontaktissa potilaisiin? Jotenkin huvittaa tämä ihmisten uskoa siihen, että ebolan hoidossa olisi mitään logiikkaa! :D The game is one and Im gonna win!

nimim. kotivara täynnä ja ulos en mene, mitä nyt omalle pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan