mies. miten lähestyt kiinnostavaa naista?
Jos ei baareja ajatella vaan ihan arkea. Työpaikkaa, junaa, bussia, kauppaa jne. Katseen voimallako mennään vai miten?
Kommentit (26)
Jos on edes jollain lailla tuttu nainen eli tunnistaa minut nähdessään jossain, niin voin pyytää vaikka Facebookissa kaveriksi ja siitä sitten pyytää treffeille vähän myöhemmin. Mitä naiset muuten tykkäävät tästä lähestymistavasta? Onko liian teiniä?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:13"]
Toivoisin, että mies saisi suunsa auki. Minua aina katsotaan yms mutta harva uskaltaa sanoa mitään.
[/quote]
Miten toivoisit keskustelun avattavan?
t: tuppisuu tuijottelija
Face on niin arkea ja nykypäivää että ei ole hullumpi tapa yhtään mun mielestä. Hyvin monelta se face kumminki löytyy
Sipaisen jossain ahtaassa paikassa muka vahingossa varovasti tissiä ja katson, tuleeko korville.
Muakin aina vaan katellaan. Tai sitte tullaan lähelle tai jotain mut ei sanota mitään...pelkkä moikin riittäs..pitäsköhän alkaa moikkaa ite?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:13"]
Toivoisin, että mies saisi suunsa auki. Minua aina katsotaan yms mutta harva uskaltaa sanoa mitään.
[/quote]
Miten toivoisit keskustelun avattavan?
t: tuppisuu tuijottelija
[/quote]
No voi tilanteesta riippuen kysyä jotain, tai kommentoida: sataapa paljon lunta, avocadot on sitten käteviä, onpas tässä liikennettä. Olisko tässä lähellä joku kiva kahvila? Lähtisitkö seuraksi? Tms. Ei sen nyt tarvitse mitään ihmeellistä olla. Voit myös antaa käyntikortin ja hymyillä. "Sinulla on kauniit silmät."
Katson, onko sillä mustat sukat jalassa?
Avocadot ovat sitten käteviä hehee :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:22"]
Avocadot ovat sitten käteviä hehee :D
[/quote]
No siitähän se lähtee ;)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:18"]
Muakin aina vaan katellaan. Tai sitte tullaan lähelle tai jotain mut ei sanota mitään...pelkkä moikin riittäs..pitäsköhän alkaa moikkaa ite?
[/quote]
Moikkamaalla ja juttelemalla jotain pientä. Jos ei nainen seuraavalla kerralla tee samaa mulle niin tulkitsen kohteliaiksi pakeiksi ja jätän rauhaan.
Entäs jos on tosi ujo mies? Eikä saa suutaan auki vaikka sen avais sille valmiiksi? ;)
Onkohan ne olleet sitte pokausyrityksiä ku useemmin kuin kerran kaupassa multa on tultu kysyy tiedänkö missä joku tuote on...mä oon aina luullu että porukka erehtyy mun olevan siellä töissä :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:37"]
Onkohan ne olleet sitte pokausyrityksiä ku useemmin kuin kerran kaupassa multa on tultu kysyy tiedänkö missä joku tuote on...mä oon aina luullu että porukka erehtyy mun olevan siellä töissä :D
[/quote]
On olleet. Ihan oikeasti, kyllä ovat. Jos mies miellyttää, jää kyselemään mitä aikoo tehdä ruoaksi ja reseptiä (saat annettua yhteystietosi).
Mulkulla poskeen läpsäisy. Kyllä se siitä sitten lähtee liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:15"]
Mulkulla poskeen läpsäisy. Kyllä se siitä sitten lähtee liikkeelle.
[/quote]
En yllä.
T: mies 163 cm
Ei jestas. En pysty hengittämään kun naurattaa. Ensuapua kaivataan.
Koetan tehdä hyvän vaikutelman joillain peruskohteliaisuusjutuilla kuten avaamalla naiselle oven tai vaikka kaatamalla hänellekin, jos ollaan kahvilassa/ruokalassa. Hymyilen ja tervehdin, sanon ehkä jonkin pienen kohteliaisuuden ja muistan naisen aikaisemmin kertomat jutut, jos ollaan jo oltu puheissa (yhdentekevien ihmisten juttuja en niin muista). Jos nainen on sopivasti flirtti, niin saatan rohkaistua hipaisemaan käsivartta tms. sopivassa yhteydessä.