Lue keskustelun säännöt.
mies. miten lähestyt kiinnostavaa naista?
01.12.2014 |
Jos ei baareja ajatella vaan ihan arkea. Työpaikkaa, junaa, bussia, kauppaa jne. Katseen voimallako mennään vai miten?
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tavannut kysyä että Oisko mittään pilluhommia? Kukaan ei ole vielä lämmennyt. Naiset on tosi kranttuja.
Livo huuliasi, ala köhiä, hivuttaudu lähemmäs, huohota, ala tuijottaa, ja kun kääntyy katsomaan takaisin, käännä pääsi äkkiä naureskellen poispäin.
Entäpä miten te varatut naiset haluaisitte, että työkaveri mies teitä lähestyisi? Onko vinkkejä?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:53"]Koetan tehdä hyvän vaikutelman joillain peruskohteliaisuusjutuilla kuten avaamalla naiselle oven tai vaikka kaatamalla hänellekin, jos ollaan kahvilassa/ruokalassa. Hymyilen ja tervehdin, sanon ehkä jonkin pienen kohteliaisuuden ja muistan naisen aikaisemmin kertomat jutut, jos ollaan jo oltu puheissa (yhdentekevien ihmisten juttuja en niin muista). Jos nainen on sopivasti flirtti, niin saatan rohkaistua hipaisemaan käsivartta tms. sopivassa yhteydessä.
[/quote]ääh...eihän noista voi tajuta että on kiinnostunu. Kyllä se pitäs olla se kaveripyyntö facessa tai antaa vaan reilusti puhelinnumero. Mä ainakin oon niin ujo et saatan näköjään antaa pakkeja haluamattani.