onko mies kiinnostunut
Oottelin yks päivä bussia pysäkillä ja huomasin että tosi hyvännäköinen kundi nojailee viereiseen bussikatokseen ja katsoo mua. Vilkaisin häntä mutten jäänyt tuijottamaan, näin hänet kuitenkin sivusilmällä kun katsoin eteenpäin bussin tulosuuntaan. Bussi tuli ja tää kundi oli mun perässä tosi lähellä tulossa bussiin. Istuin penkille ja tää kundi tuli istuu mun eteen. Se piti kättään viereisen penkin selkänojalla. Hän jäi pois pari pysäkkiä mua ennen. Kääntyi penkillään sivuttain ja katsoi mua. Sen jälkeen nousi ja lähti ulos. Onks tollanen ihan normaalitouhua vai voiko olla kiinnostunut? Harmittaa kyllä ihan pirusti etten jääny samalla pysäkillä ku oli kuitenki lähellä kotia ja oisin vaikka voinu ärrällä käydä hakee jotain tuikitarpeellista :) no, seuraavaa kohtaamista ootellessa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 18:00"]
Miksi ihmisten on niin vaikeaa vastata, keskustella ja kommentoida ilman v*ttuilua?
[/quote]
Just mietin, et mitäköhän näiden ketjuun kirjoitelleiden päissä oikein pyörii? Huh huh.
Saa v*ttuilla ihan vapaasti. Oli se sen verran hyvännäkönen jätkä minkä päästin käsistäni että ansaitsen sen. Ap.
Olisko tuntenut sut jostakin? Jos katto sen takia useasti? Ajatteli moikata, mutta mietti muistatkohan sä sen?
Kyllä aivan varmasti muistaisin jos olisin jossain yhteydessä tavannut. Mistäs sen tietää kuinka monta kertaa on kävelty toistemme ohi ja mä oon kattonu väärään suuntaan.
Voihan se olla että se olis joku sun tutun tuttu?
Miksi ihmisten on niin vaikeaa vastata, keskustella ja kommentoida ilman v*ttuilua?