onko mies kiinnostunut
Oottelin yks päivä bussia pysäkillä ja huomasin että tosi hyvännäköinen kundi nojailee viereiseen bussikatokseen ja katsoo mua. Vilkaisin häntä mutten jäänyt tuijottamaan, näin hänet kuitenkin sivusilmällä kun katsoin eteenpäin bussin tulosuuntaan. Bussi tuli ja tää kundi oli mun perässä tosi lähellä tulossa bussiin. Istuin penkille ja tää kundi tuli istuu mun eteen. Se piti kättään viereisen penkin selkänojalla. Hän jäi pois pari pysäkkiä mua ennen. Kääntyi penkillään sivuttain ja katsoi mua. Sen jälkeen nousi ja lähti ulos. Onks tollanen ihan normaalitouhua vai voiko olla kiinnostunut? Harmittaa kyllä ihan pirusti etten jääny samalla pysäkillä ku oli kuitenki lähellä kotia ja oisin vaikka voinu ärrällä käydä hakee jotain tuikitarpeellista :) no, seuraavaa kohtaamista ootellessa.
Kommentit (26)
Ensikerralla; Mene perään niin ei jää häiritsemään!
No se tiedetään että sinä kiinnostuit. Siitä on hyvä jatkaa!
Mäkin kaipaan noita yläasteen aikoja, oijoi!!
No olen jo parikymppinen mutta tunnen itteni kyllä 15-vuotiaaksi tällä hetkellä :D
Sitä se ihastuminen teettää....nuorenee silmissä. Kävispä mum muijallekki niin.
Oletko jotenkin vähä-älyinen? 20 vee ja noin kakara? Huh huh!
Noin tyhmää muijaa en edes haluaisi. Toihan oli ihan selvä vihje että jäät hänen kans samalla pysäkillä mutta sinä päätit jäädä bussiin ja tulla itkemään tänne. Meni jo jatka eteenpäin.
No hei kaikki jätkät ja papparaisetki kattelee himoiten parikymppisiä, odota kun pääset kolmenkympin tienoille, saat olla tyytyväinen, et sut edes huomataan.
Mulle kerran kaupan kassalla satavuotias herraspappa totesi että mulla on komea nahkatakki....oliskohan pitänyt pyytää numeroa? Olikohan se mun, kolmekymppisen viimenen toivo?
Ei jumankauta soitelkoon mitä tässä ny ennää sanosi. Ole ilone että sua kattellaan ja ihmettele sitte lissää jos törmäät ihmiseen vielä. Mutta elä lähe tuijottelukisaa enää vaa avaa se suus jos toine ei osaa
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:48"]Mulle kerran kaupan kassalla satavuotias herraspappa totesi että mulla on komea nahkatakki....oliskohan pitänyt pyytää numeroa? Olikohan se mun, kolmekymppisen viimenen toivo?
[/quote]Ei tiedä, kävelitköhän nyt onnesi ohi ;-)
Samaa mieltä kuin viesti kakkosessa. Tollainen kääntyminen ja kattominen on hassua jos ei mitään sano ja kyllä minulla ainakin olis mielenkiinto herännyt että olisin jäänyt pois samalla pysäkillä.
Tiedä mikä pervoraiskari, voi olla hyväki, et jatkoit matkaas.
Jos tapaat hänet vielä ja hän toimii samalla tavalla niin jää ihmeessä pois. Niinkuin sanoit voit tehdä tuikitarpeellisen ostoksen nyt vaikka siitä ärrältä niin ei tarvitse pelätä noloa tilannettakaan jos oletkin käsittänyt väärin asiat. Siis jos jamppa ei tule puhumaan sun kanssa ennenkuin hitaasti maleksit sitä asiaasi toimittamaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:38"]Oletko jotenkin vähä-älyinen? 20 vee ja noin kakara? Huh huh!
[/quote]
No olipas harvinaisen rumasti sanottu. Voi asiallisestikin kommentoida, ei ketään tarvitse haukkua.
Mitä helvettiä. Ihan oikeesti. Mitä sen jätkän käsi teki siellä selkänojalla? Yleensä räpylät pidetään sylissä bussissa. Ilmavemputtiko se?
Miten suomessa on lapsia jos ei noin suoraa vihjettä ymmärrä? Kyllä jos mä käännyn kattomaan bussissa jotain ihmistä niin se on joko potkassu mun penkkiä tai herättäny mielenkiinnon. Jos et häiriköinyt sen matkustamista niin toinen vaihtoehto on oikea.
Tuo oli selvä parittelukutsu. Ensi kerralla tiedät paremmin.
Voi olla joo että oli kiinnostunut tai sitten katteli muuten vaan. Hassua tosin kääntyä penkillä sivuttain ja katsoa sinua sanomatta mitään. Olisko ollu vihje että seuraa? Mene ja tiedä näistä...