Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa aina vain omaa aikaa

Vierailija
06.10.2021 |

Mies haluaa lähes joka päivä olla omissa oloissaan. Annan tilaa, mutta tuntuu torjunnalla ja siltä, ettei halua tulla koskaan lähemmäs vaan pyrkii aina kauemmas.
Ei käy vieraissa vaan sulkeutuu lukemaan tai tekemään töitä toiseen huoneeseen. On myös ollut housut jalassa, ennen kuin kukaan keksii mitään epämääräistä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työ ole omaa aikaa, vai teettekö yhdessä töitä? Sen 8h olettaisi riittävän.

Vierailija
42/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sohvalla yksin nukkuminen kuulostaa pahalta, ymmärrän oman ajan tarpeen, mutta rakkaan vieressä haluan nukkua ja rakastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tarpeet joita varten hän on sinut kelpuuttanut, muttei juuri muulloin siedä sinua. Harmillisen yleistä tyytymissuhteissa.

Vierailija
44/55 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi mennä yhteen Ensitreffien Hennan kanssa mutta se taitaa olla yhä varattu.

Vierailija
45/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pitäisi mennä yhteen Ensitreffien Hennan kanssa mutta se taitaa olla yhä varattu.

Onko varma tieto?

Vierailija
46/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiri??

Vierailija
47/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sohvalla yksin nukkuminen kuulostaa pahalta, ymmärrän oman ajan tarpeen, mutta rakkaan vieressä haluan nukkua ja rakastella.

Mjoo, väitän että tässä ei ole enää kyse vain oman ajan tarpeesta, vaan mies aktiivisesti välttelee ap:ta. Ei kukaan jatkuvasti vahingossa nukahda sohvalle, kyllä se on mieheltä päätös, että ei halua jakaa ap:n kanssa edes sänkyä. Lopun alkua.

Vierailija
48/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiri??

En ymmärrä tätä sanaa? Voitko selittää?

Vierailija
49/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies vielä housut jalassa?🤔

Vierailija
50/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen saa päättää miehen ajankäytöstä, rahankäytöstä ja alkoholin käytöstä, pysyy parisuhde kunnossa.

Jos jokin osa-alue lipsahtaa naisen hallinnasta, tietää se ongelmia suhteeseen.

Vierailija
52/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa esimerkkejä, millainen viikko teillä on oman ajan ja yhteisen ajan jakautumisen suhteen?

ma-pe: puoliso käyttää koiran 1-1,5 h aamulenkillä ellei hänellä ole aamulla jotain menoja (on yrittäjä ja työskentelee kotoa käsin), minä sulkeudun herättyäni työhuoneeseen ja työskentelen noin 8.15-16.15. Käyn välillä hakemassa kahvia ja lounasta, mutta yleensä syön koneen äärellä ja luen samalla päivän lehdet, surffaan tällä palstalla ja Facessa. Välillä päivä venähtää yli viiteen mutta vastaavasti lopetan perjantaisin viimeistään kolmelta. Töiden jälkeen lähden koiran kanssa 1-1,5 tunnin lenkille. Sieltä palattua saatan simahtaa hetkeksi sohvalle tähän aikaan vuodesta. Puoliso työskentelee verstaassa. Puoli kahdeksan maissa alan valmistella päivällistä, käytän koiran vielä lyhyellä pissalenkillä. Puoliso tulee sisälle ja syömme noin 20.30. Puoliso tykkää syödä uutisia katsoessaan, minä syön joko olohuoneessa tai keittiössä. Keskimäärin kerran viikossa minulla on kokous tai muu oma meno, mikä muuttaa aina iltarytmiä. Joskus jäämme uutisten jälkeen sohvalle juttelemaan, joskus harvoin katsomme yhdessä jonkun elokuvan, mutta usein molemmat tekevät omia juttujaan ja viimeistään 23 aikoihin siirrytään sänkyyn, missä voidaan vielä lukea hetken aikaa kirjojamme.

Viikonloput: vaihtelevat hurjasti. Tänä viikonloppuna emme ole tehneet muuta kuin käyneet lähikaupungissa ostoksilla. Usein lämmitetään lauantaina sauna, saunotaan ja istutaan sen jälkeen takan ääressä, nyt ei tullut tehtyä sitäkään. Yleensä myös jompanakumpana päivänä lähdetään jonnekin kauemmas luontopolulle tai muuten ulkoilemaan koiran kera, mutta tänään ei jaksa, minun pitää vielä hoitaa opintoihin liittyviä juttuja. Kesällä sitten ollaankin lähes joka viikonloppu jossain. Vuokrataan usein mökki tai joku edullinen majoitus ja vietetään viikonloppu uusissa maisemissa. Ennen koronaa käytiin paljon ulkomailla, nyt ei ole kesän 2020 jälkeen matkailtu muualla kuin kotimaassa.

Eli kyllä meillä on arkisin paljon omaa aikaa eikä toisiamme juuri nähdä ennen kuin iltauutisten jälkeen ja se sopii molemmille. Mutta viikonloppuisin tehdään sitten yhdessä juttuja ja nimenomaan sellaisia, jotka erottavat viikonloput arjesta.

Vierailija
53/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa esimerkkejä, millainen viikko teillä on oman ajan ja yhteisen ajan jakautumisen suhteen?

ma-pe: puoliso käyttää koiran 1-1,5 h aamulenkillä ellei hänellä ole aamulla jotain menoja (on yrittäjä ja työskentelee kotoa käsin), minä sulkeudun herättyäni työhuoneeseen ja työskentelen noin 8.15-16.15. Käyn välillä hakemassa kahvia ja lounasta, mutta yleensä syön koneen äärellä ja luen samalla päivän lehdet, surffaan tällä palstalla ja Facessa. Välillä päivä venähtää yli viiteen mutta vastaavasti lopetan perjantaisin viimeistään kolmelta. Töiden jälkeen lähden koiran kanssa 1-1,5 tunnin lenkille. Sieltä palattua saatan simahtaa hetkeksi sohvalle tähän aikaan vuodesta. Puoliso työskentelee verstaassa. Puoli kahdeksan maissa alan valmistella päivällistä, käytän koiran vielä lyhyellä pissalenkillä. Puoliso tulee sisälle ja syömme noin 20.30. Puoliso tykkää syödä uutisia katsoessaan, minä syön joko olohuoneessa tai keittiössä. Keskimäärin kerran viikossa minulla on kokous tai muu oma meno, mikä muuttaa aina iltarytmiä. Joskus jäämme uutisten jälkeen sohvalle juttelemaan, joskus harvoin katsomme yhdessä jonkun elokuvan, mutta usein molemmat tekevät omia juttujaan ja viimeistään 23 aikoihin siirrytään sänkyyn, missä voidaan vielä lukea hetken aikaa kirjojamme.

Viikonloput: vaihtelevat hurjasti. Tänä viikonloppuna emme ole tehneet muuta kuin käyneet lähikaupungissa ostoksilla. Usein lämmitetään lauantaina sauna, saunotaan ja istutaan sen jälkeen takan ääressä, nyt ei tullut tehtyä sitäkään. Yleensä myös jompanakumpana päivänä lähdetään jonnekin kauemmas luontopolulle tai muuten ulkoilemaan koiran kera, mutta tänään ei jaksa, minun pitää vielä hoitaa opintoihin liittyviä juttuja. Kesällä sitten ollaankin lähes joka viikonloppu jossain. Vuokrataan usein mökki tai joku edullinen majoitus ja vietetään viikonloppu uusissa maisemissa. Ennen koronaa käytiin paljon ulkomailla, nyt ei ole kesän 2020 jälkeen matkailtu muualla kuin kotimaassa.

Eli kyllä meillä on arkisin paljon omaa aikaa eikä toisiamme juuri nähdä ennen kuin iltauutisten jälkeen ja se sopii molemmille. Mutta viikonloppuisin tehdään sitten yhdessä juttuja ja nimenomaan sellaisia, jotka erottavat viikonloput arjesta.

Kuulostaa mukavalta. Mutta kumpikaan ei siis sulkeudu toiselta karkuun?

Vierailija
54/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta. Mutta kumpikaan ei siis sulkeudu toiselta karkuun?

Ei toiselta karkuun, mutta onhan meillä omat "Woman Cave + Man Cave" eli mies tykkää puuhailla verstaassaan (parhaillaankin) ja minä työhuoneessani (parhaillaan välttelen opintoihin tarttumista :-D).

Vierailija
55/55 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä postauksista saa sen kuvan että mitään muuta ei ole kuin koko ajan omaa aikaa ja eristäytyminen puolisosta, ja toisessa päässä toiseen liimautuminen.

Ei mitään keskitietä.

Itse en kestä tukahduttamista. Työskentelen sairaalassa potilastyössä ja totisesti tarvitsen - vaadin! - omaa aikaa kun olen vapaalla. Miten ihmeessä voisin jaksaa kun työssä täytyy jakaa itsestään niin paljon, täytyy venyä ja joustaa, vastata tarpeisiin ja vaatimuksiin. 

Kyllä totisesti tulisin hulluksi jos en saisi viettää aikaa yksin! 

Meillä onneksi olemme molemmat terveitä aikuisia ja suhteemme on terve.

Ainakin minun mieheni haluaa olla yksin tai kaveriseurassa. On peli-iltoja ja ties mitä joissa emme istu toisiimme liimautuneina. Toista tukahduttamalla kyllä tuhoaa aika äkkiä parisuhteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan