Mies haluaa aina vain omaa aikaa
Mies haluaa lähes joka päivä olla omissa oloissaan. Annan tilaa, mutta tuntuu torjunnalla ja siltä, ettei halua tulla koskaan lähemmäs vaan pyrkii aina kauemmas.
Ei käy vieraissa vaan sulkeutuu lukemaan tai tekemään töitä toiseen huoneeseen. On myös ollut housut jalassa, ennen kuin kukaan keksii mitään epämääräistä.
Kommentit (55)
Kamalaa! Hirveää! Pöyristyttävää! Aivan HULLUA!!! :D Mies haluaa omaa aikaa. Kuinka se kehtaa? Oma aika on tarkoitettu vain naisille. Joo, varmaan parempi, että etsit uuden miehen.
Anna miehen nauttia omasta seurastaan. T. Nainen, joka tarvitsee paljon omaa aikaa.
Mene sinä sinne huoneeseen ilman housuja.
Annan nauttia omasta seurastaan kyllä, mutta mietin vaan, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa.
Mä haluan olla parisuhteessa. Mutta haluan silti omaa aikaa ja otan sitä vetäytymällä säännöllisesti ihan omaan rauhaan. Vaikka se tuntuisi hylkäykseltä, niin minun on pakko tehdä näin. Ikäänkuin tyhjentää pää työpäivän jälkeen. Nainen olen.
Kertokaa esimerkkejä, millainen viikko teillä on oman ajan ja yhteisen ajan jakautumisen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
No sitten saisi viimein olla rauhassa ja olisi aina omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Annan nauttia omasta seurastaan kyllä, mutta mietin vaan, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa.
Miksi itse haluat jos tarpeesi eivät täyty?
Tutun mies eristäytyi vastaavasti vähän ennen its e mur haansa.
Minä eristäydyin, kun aloin miettiä eroa. Toisen naama alkoi vain ärsyttää.
Onko teillä mitään yhteistä tekemistä koskaan vaan ihan erillään olette illat pitkät?
Mulla ei yhdessä asuminen tule enää kuuloonkaan, koska tarvitsen omaa aikaa paljon. Tavataan työviikkoina useina päivinä viikossa, mutta esim. yhteisinä lomaviikkoinakin tarvitsen aina välissä muutaman tunnin omassa rauhassa, omassa kodissa. Sitten on taas kiva viettää loppuilta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä, millainen viikko teillä on oman ajan ja yhteisen ajan jakautumisen suhteen?
viikolla työpäivien jälkeen joka päivä omaa aikaa.
Viikonloppuisin lukee tai katsoo ohjelmia eri huoneessa. Nukahtaa sohvalle joka yö.
Syödään yhdessä iltaruoka.
Pitää olla omaa aikaa, mutta ei liikaa. Työ vie 8h päivästä, nukkuminen 8h (okei seksi 1 h keskimäärin), sitten lasten kanssa harrastukset 3 h ja vaimon kanssa yhteinen aika (sisältää kotityöt jne) 4h, joten max 1 h omaa aikaa.
Parisuhde vaan vaatii uhrauksia!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin tällaisen miehen😅
Pärjäät ilmankin.
Ota sinäkin omaa aikaa.