Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa aina vain omaa aikaa

Vierailija
06.10.2021 |

Mies haluaa lähes joka päivä olla omissa oloissaan. Annan tilaa, mutta tuntuu torjunnalla ja siltä, ettei halua tulla koskaan lähemmäs vaan pyrkii aina kauemmas.
Ei käy vieraissa vaan sulkeutuu lukemaan tai tekemään töitä toiseen huoneeseen. On myös ollut housut jalassa, ennen kuin kukaan keksii mitään epämääräistä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

No sitten saisi viimein olla rauhassa ja olisi aina omaa aikaa.

Parempi yksin, kuin täysin yksin parisuhteessa. 

Vierailija
22/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin tällaisen miehen😅

Mitä tuollaisella miehellä tekee, jos on aina vaan yksin siellä huoneessaan ja torjuu toisen lähestymisiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menee parisuhteeseen sillä ajatuksella, että tarvitsee omaa aikaa!

Vierailija
24/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai pitää olla myös omaa aikaa, mutta tuo kuulostaa ettei ole mitään muuta kuin sitä omaa aikaa. 

Ei kyllä kiinnostaisi tuollainen parisuhde. 

Vierailija
25/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo Ap oikein tarkoitti? Oliko odotus, että jossain vaiheessa mies ei enää tarvitsekaan omaa aikaa vaan pari on sulautunut täysin yhdeksi.  Unta näkee!

Vierailija
26/55 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuo Ap oikein tarkoitti? Oliko odotus, että jossain vaiheessa mies ei enää tarvitsekaan omaa aikaa vaan pari on sulautunut täysin yhdeksi.  Unta näkee!

Haluaa tavallisen parisuhteen, joss on yhteistä aikaa ja omaa aikaa. Ei minusta ole normaalia, että joka ilta linnoittaudutaan toiseen huoneeseen koko illaksi ja vaan illallinen syödään yhdessä. 

Vierailija
27/55 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin naiset alkaa kunnioittaa ja arvostaa miehiä että teidän kanssa haluaisi viettää 24/7?

Vierailija
28/55 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeesti narsisti.

Miehillä tuo narsismin  merkki.

Vierailija
29/55 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan 16-vuotias? Tai Seinäjoelta?

Vierailija
30/55 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin suuri tarve omalle ajalle. Olen asiakaspalvelutyössä ja tulen hulluksi ellen saa töiden jälkeen olla ihan rauhassa omine harrastuksineni ja ajatuksineni. Muutenkin ihmisten kanssa - jopa sen oman aviomiehen - oleminen kuormittaa minua keskivertoa enemmän. Ja kyllä - jos olisin tiedostanut tämän 30 vuotta sitten, olisin saattanut jättää parisuhteen kokonaan väliin.

Tässä kuitenkin ollaan ja onneksi miehelläkin on omat ajanvietteensä, ettei tarvitse nyhjätä kylki kyljessä joka ilta koko ajan.

Yksi mikä on saanut miehen naaman ärsyttämään entistä enemmän on etätyö. Voi jumalauta, että vihaan tätä, kun vapaapäivätkään eivät ole enää vapaapäiviä, kun mies pajattaa palavereitaan ja minä joudun rajoittamaan olemistani ja tekemisiäni sen vuoksi itselleni elintärkeiden henkireikien eli vapaapäivien aikana. Tämä on TOSISSAAN koetellut henkistä kanttiani viime vuodet. Kieltämättä jos lottovoitto kolahtaisi kohdalle, saattaisin ottaa eron tai ainakin hankkia asunnon, missä molemmille olisi omat eristetyt mies- ja naisluolat.

Vierailija
31/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Vierailija
32/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu ap?

Niin?

Vierailija
33/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Vierailija
34/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan tarvitsevat paljon omaa aikaa. Sellaisten ihmisten olisi hyvä pariutua keskenäån. Itsekin olen tällainen, ja toivonkin löytäväni samanlaisen miehen itselleni. Samanlaiset ymmärtävät, että oman tilan tarve ei tarkoita ettei välitä toisesta.

Vierailija
35/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma?

Mies haluaa vain omaa aikaa eikä seura ap:n kanssa kiinnosta. No onhan tuo ongelma normaalissa parisuhteessa. 

Vierailija
36/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vaan tarvitsevat paljon omaa aikaa. Sellaisten ihmisten olisi hyvä pariutua keskenäån. Itsekin olen tällainen, ja toivonkin löytäväni samanlaisen miehen itselleni. Samanlaiset ymmärtävät, että oman tilan tarve ei tarkoita ettei välitä toisesta.

Minäkin tarvitsen omaa aikaa, mutta en kuitenkaan halua parisuhdetta, jossa kumpikin on vain omissa oloissaan suurimman osan ajasta. Mulle se ei ole enää parisuhde vaan kämppissuhde. Mieluummin sitten yksin ihan omissa oloissaan. 

Vierailija
37/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteletteko kun syötte?

Vierailija
38/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä sinne huoneeseen ilman housuja.

Öö? Jos nainen kaipaa omaa aikaa ja mies tulee sinne omaan tilaan ilman housuja, mitenkähän se nainen reagoi?

Vierailija
39/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutteletteko kun syötte?

Todennäköisesti hotkivat ruokansa mahdollisimman nopeasti ja sitten takaisin omiin oloihin. 

Vierailija
40/55 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiinnostaa parisuhteessa, jossa kumpikin on vain omissa oloissaan? Rahallinen hyöty? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi