Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko jollain muka vielä käytössä pankin tunnuslukutaulukoita?

Vierailija
14.05.2025 |

Käsittämätöntä, onko vielä lankapuhelinkin kotona? 😂

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai elohopeaa sisältävä kuumemittari😂

Vierailija
2/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lataile vieläkään niitä appeja. Mikä vika avainlukulistassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai elohopeaa sisältävä kuumemittari😂

Kirjahylly, VHS-nauhuri ja virityskuva telkkarissa

Vierailija
4/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi nyt vttuun pystyyn jo reppana!😂

Vierailija
5/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen voi olla varalla. Minulla meni kännykkä kaput ja putosin yhteiskunnan ulkopuolelle silmänräpäyksessä. Et voi ostaa, et maksaa yhtään mitään! Jopa uuden puhelimen tilaaminen lähes 100 % mahdotonta.

Vierailija
6/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lankapuhelimen jos voisin. Olisi ainakin oikea kunnon puhelin.

Vierailija
7/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytin tunnuslukulistaa äsken. S-pankin. Joo, kirjahyllykin on ja pysyy.

Vierailija
8/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin tunti sitten tunnuslukukortilla laskun, ownasin jonneja samalla.

Vierailija
9/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyissä satoja kirjoja, mutta tunnistus apissa.

Vierailija
10/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole edes verkkopankkitunnuksia, eikä älypuhelinta.

Vierailija
11/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko... no just tässä kuule seuraan sivusta, kun 90-vuotias äitini käyttää tietokoneella nettipankkia. Älypuhelinta hänelle ei tule. Voin muuten taata, että ap sinusta tulee jonakin päivänä vanha ja silloinen nuoriso nauraa sinulle, kun et kykene käyttämään jotain sen aikaista kotkotusta.

Vierailija
12/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin mutta on myös mobiilipankki. En lataile kaiken maailman äppejä puhelimeeni enkä räplää kännykkää joka paikassa. En ole facessa enkä muissakaan tuommoisissa. Pärjään hyvin ilman noita. Ja kyllä on kolme kirjahyllyä täynnä kirjoja.

Vierailija
13/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ihmettelyt. Sen verran synapsit napsuu, että saa vauvapalstalle päivittäisen roska-aloituksen väsättyä.

Vierailija
14/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Meillä on monta tiliä. Koska rahaa on paljon.

Vierailija
15/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä niin kauan kuin mahdollista enkä siirrä pankkitoimintoja puhelimeen.

Vierailija
16/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellainen voi olla varalla. Minulla meni kännykkä kaput ja putosin yhteiskunnan ulkopuolelle silmänräpäyksessä. Et voi ostaa, et maksaa yhtään mitään! Jopa uuden puhelimen tilaaminen lähes 100 % mahdotonta.

Tämä! Tammikuussa meni älypuhelin rikki ja huomasin, että kaikki mahdolliset toiminnot oli puhelimella. Varmuuskopioinnit olin onneksi ottanut, mutta kyllä oli vaikeeta toimia, kun en ihan heti ostanutkaan uutta älyä, vaan menin kuukauden päivät matopelillä.

Ihan vaan oppiakseni, että mikä on tärkeetä ja mikä ei älykännykän suhteen.

Vierailija
17/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onneksi oli tunnuslukulista tallessa, kun mobiilipankki meni juntturaan ja piti asennella uudelleen. Kahdeksannumeroinen tunnus löytyi ulkomuistista ja - kauhistuksen kauhistus - se tunnuslukulista oli puhelimen läpällisen kotelon taskussa!

On kirjahylly, levysoitin, VHS-nauhuri ja jopa käsikäyttöinen porakone niiden uudempien ohella.

Käytän kyllä tietokonetta ja muuta tietotekniikkaa ihan näppärästi, kun olen sitä viimeiset 30 vuotta käyttänyt työkseni. Historia on kaikin puolin kiva juttu tuntea ja muistaa.

Vierailija
18/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla onneksi oli tunnuslukulista tallessa, kun mobiilipankki meni juntturaan ja piti asennella uudelleen. Kahdeksannumeroinen tunnus löytyi ulkomuistista ja - kauhistuksen kauhistus - se tunnuslukulista oli puhelimen läpällisen kotelon taskussa!

On kirjahylly, levysoitin, VHS-nauhuri ja jopa käsikäyttöinen porakone niiden uudempien ohella.

Käytän kyllä tietokonetta ja muuta tietotekniikkaa ihan näppärästi, kun olen sitä viimeiset 30 vuotta käyttänyt työkseni. Historia on kaikin puolin kiva juttu tuntea ja muistaa.

Anna kun arvaan, juttelet facebookin chatissa komean amerikkalaisupseerilesken kanssa ja lähettelet hänelle rahaa.

Vierailija
19/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. En halua sitoa pääasiallista pankkipalveluitani puhelimeen. Pankkisovellus mulla on käytössä toiselta pankilta, jonka tilillä pidän enimmillään 200 euroa. N36

Vierailija
20/34 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, juttelet facebookin chatissa komean amerikkalaisupseerilesken kanssa ja lähettelet hänelle rahaa.

Onpa erikoinen mielleyhtymä. Mistä sinulle tuollainen tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi