VR- toimiiko verkko hyvin junassa
Hei minulla olisi yksi siirtyminen paikasta toiseen työaikana ja haluaisin tiedustella että onko se VR netti toimiva työkäyttöön? Kokemuksia?
Kommentit (12)
Ei ole. Ruuhka-aikana Turku-Hki välillä esimerkiksi ei toimi ollenkaan.
Ehkä nyt vähän paremmin jos vähemmän matkustajia.
Hitaanpuoleisesti. Nettisivut latautuu mutta teamsia ei kannata uneksia käyttävänsä.
Riippuu varmaan reitistä. Viimeksi kun matkustin välillä Oulu - Helsinki, niin oma kännykkäyhteyteni (Elisa) toimi paremmin nettiyhteytenä mitä junan verkko. Mutta johtui ehkä siitä, että sillä junan verkolla oli paljon käyttäjiä.
Jos sun puhelimen netti toimii hyvin niin käytä sitä.
Vähän ohi aiheen mutta tulipahan mieleen:
Oulusta Helsinkiin lentäessä menee välillä Airbuseja joissa voi käyttää nettiä! Mutta kun varaa lennon, niin ei ikinä tiedä etukäteen tuleeko sellainen airbus vai joku muu kone juuri silloin....
Vierailija kirjoitti:
Oulusta Helsinkiin lentäessä menee välillä Airbuseja joissa voi käyttää nettiä! Mutta kun varaa lennon, niin ei ikinä tiedä etukäteen tuleeko sellainen airbus vai joku muu kone juuri silloin....
Onko ilmainen? Norran operoimalla lennolla ei ainakaan ollut....
Läppärillä olen ihan pystynyt työskentelemään Pieksämäki - Tampere - Helsinki - Joensuu -kolmiossa matkojen aikana. Mielestäni yhteyden taso on parantunut siitä mitä ensimmäisinä vuosina oli.
Tarviiko siellä verkossa aina roikkua?
Kouvola-Kuopio välillä en ole koskaan saanut toimimaan ollenkaan. Kouvola-Helsinki välillä satunnaisesti riippuu matkustajien määrästä ja siitä kuinka moni niistä striimaa jotain leffoja tai kissavideoita. Työnteko ei käytännössä onnistu junassa jos tarvitsee firman verkkoon olla yhteydessä vr:n wifillä.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kamalaa jos pitäisi olla tunti ilman nettiä.
Kiitos vastauksista. Mulla on matkamokkula, taidan ottaa sen mukaan. Niin sillä nyt ainakin pitäisi päästä verkkoon. Vai?
KIITOS!
up