Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä vatsa kipeä ja oksentelee.

Vierailija
06.10.2021 |

Ja se on taantunut aivan avuttomaksi. Ehdotin diagnoosiksi vatsatautia, ei kelpaa. Tää on kuulemma jotain erilaista, kun vatsakin on kipeä. Mun pitäisi varmaan paapoa, laittaa kylmää käärettä otsalle ja olla huolesta suunniltani.
Mutta kun en ole lääkäri enkä edes hoitaja, ehdotin soittamista päivystykseen.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ämmät itkee kun on menkat tai kynsi katkeaa. huutista taas palstahuorrrien miesten vihaamiselle 

Sellaisia ne uliämmät on, itkevät milloin mistäkin pikkuasiasta mutta silti on otsaa lytätä miehiä jatkuvasti.

Sulla on varmaan tosi paha olo.....

Haliiiii.....

saatko itse edes ostettua tamponisi? 

-eri 

Vierailija
62/74 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ämmät itkee kun on menkat tai kynsi katkeaa. huutista taas palstahuorrrien miesten vihaamiselle 

Sellaisia ne uliämmät on, itkevät milloin mistäkin pikkuasiasta mutta silti on otsaa lytätä miehiä jatkuvasti.

Sulla on varmaan tosi paha olo.....

Haliiiii.....

saatko itse edes ostettua tamponisi? 

-eri 

En, en tarvitse tamponeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaolossa toivottavasti on testi äkilliseen vatsakipuun...

Palpaatioarkuus, kuume tai tuskainen olo viittaisivat umppariin. Kuume ja ripuli oksentelun lisänä noroon tai vastaavaan. Sopiva ruokamyrkytys voi tehdä kivuliaan oksetustaudin ilman kummempia muita oireita.

Vierailija
64/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jäi henkiin. On itsekin hämmästynyt.

Ei ollut sappi, haima eikä umppari. Ei ruokamyrkytyskään koska minä selvisin oireetta vaikka samaa ruoka söin.

Se oli vaan ihan miesvatsatauti.

ap.

Vierailija
65/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi lasten oksennukset

Vierailija
66/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuoli? Korona? Hakeutuisin heti lääkäriin jos oman tuntemusten mukaan ei ole vatsatauti.

Vierailija
67/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies söi lasten oksennukset

Hyi, miten olet tuollaisen kanssa lyönyt hynttyyt yhteen?

Vierailija
68/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa...          eikun jätä se sika!

Vierailija
69/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Miehet on just tuollaisia!

Vierailija
70/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ensiapuun minkään oksentelun takia mennä. Jollei se kestä kauan ja ole niin rajua, että tulee vakava nestehukka.

Ei mennäkään. Mutta  voi soittaa ja kysyä neuvoja. Kun mun neuvoni ei kelpaa vaan hän on varma olevansa kuolemanvaarassa.

Kysy häneltä, mitä hän odottaa sinun tekevän hänen hyväkseen. Sitä kipua tai "kuolemanvaaraa" sinä et voi häneltä millään ottaa pois.

Mahatautejakin on erilaisia. Voi olla esim. lieviä vatsanväänteitä, ja yksi ripuli, jonka jälkeen vähän aikaa väsyttää, ja se oli siinä.

Sitten on niitä, joissa ollaan pari päivää kuolemankielissä, tavaraa tulee ulos molemmista päistä, erikseen ja yhtä aikaa, ja kuumekin nousee.

Vierailija
71/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: sinä olet nalkuttanut liikaa.

Eli tuon sairauden virallinen nimi: SINÄ.

Vierailija
72/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Ei ole ikinä ollut vatsatautia.

Alkoholia en käytä ollenkaan, ei myöskään mieheni.

Vierailija
73/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyödyke. Sairaus tai kipeys vaikuttaa hyödykkeen arvoon. Siksi nainen ei voi sietää miestä joka on kipea. Tähän liittyy myös suosittu termi "mies-flunssa".

Vierailija
74/74 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jäi henkiin. On itsekin hämmästynyt.

Ei ollut sappi, haima eikä umppari. Ei ruokamyrkytyskään koska minä selvisin oireetta vaikka samaa ruoka söin.

Se oli vaan ihan miesvatsatauti.

ap.

No hyvä että mies selvisi miesvatsataudista🙂 Se on kyllä vaarallisen tuntuinen tauti ihmiselle joka ei ole tottunut menkkakipuihin eikä ole paljoa aikuisena sairastellut. Ymmärtäkää nyt vähän miespolojakin, ei ne kaikki jaksa olla sairaina vahvoja eikä tasa-arvoisessa suhteessa tarttekaan. Älykäs ja empaattinen nainen ymmärtää, että sairaana karskikin mies voi regressoitua pukkupojaksi joka tarvitsee äidillistä huolenpitoa. Me naiset taannumme myös välillä avuttomiksi pikkutytöiksi, vaikka eri tilanteissa. Silloin miehen kainaloon on kiva käpertyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi