Miehellä vatsa kipeä ja oksentelee.
Ja se on taantunut aivan avuttomaksi. Ehdotin diagnoosiksi vatsatautia, ei kelpaa. Tää on kuulemma jotain erilaista, kun vatsakin on kipeä. Mun pitäisi varmaan paapoa, laittaa kylmää käärettä otsalle ja olla huolesta suunniltani.
Mutta kun en ole lääkäri enkä edes hoitaja, ehdotin soittamista päivystykseen.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on miesten vatsatauti. Se on paljon vaarallisempi ja dramaattisempi kuin naisten vatsatauti 🥺
Naisilla on yleensä ihan päästä keksittyjä tauteja joten varmasti onkin. Oletko sinäkin muuten mies 42 vee ja uli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun vaarini olisi aikanaan ajatellut noin kapeasti kuin sinä niin minun mummoni olisi kuollut sairaskohtaukseen vuonna 98.
Naiset ei ole pikkuvaivoista ylidramaattisia ulisijoita kuten miehet, eli tuskinpa.
Ai kato, meillä on selvänäkijä paikalla. Tapaus kyllä meni ihan toisin kuin sinä uliseva ämmä kuvittelet.
Olen mies 42v uli uli olettaja.
Voi sua reppana kun jouduit ite yläpeukuttamaan itseäs.
Jollain on näköjään paha olla, voi raukkaa, torillailet täällä pahaa oloasi. Etkö ole saanut? Voi voi
Sinä et selvästi ole saanut. Ei kyllä ole ihmekään jos luulet olevasi 42v mies vaikka olet oikeasti 68-vuotias ämmä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on miesten vatsatauti. Se on paljon vaarallisempi ja dramaattisempi kuin naisten vatsatauti 🥺
Paras :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras :D
Vastailet taas omiin viesteihisi. Unohdit muuten haukkua persuja tällä kertaa.
Haimatulehdus. Voi tulla pienestäkin alkoholi määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No umpilisäke voi olla, jos on tarpeeksi kipeä.
Tuntuu myös selän puolella poltteluna, eikä silloin pysty seisomaan suorassa. Täsmääkö?
Kun nousee seisomaan, on hieman etukumarassa asennossa. Ei ainakaan sanonut kivun tuntuvan selän puolella. Seuraillaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu myös selän puolella poltteluna, eikä silloin pysty seisomaan suorassa. Täsmääkö?
Kun nousee seisomaan, on hieman etukumarassa asennossa. Ei ainakaan sanonut kivun tuntuvan selän puolella. Seuraillaan tilannetta.
Turhaan seurailette mitään, palstamammojen lääkärikomitea kokoontui ja totesi että teatteria vain kaikki oireet, paitsi jos ne on naisella. Se on hienoa että tällä palstalla lähärikin muuttuu lääkäriksi ja on pätevä antamaan diagnooseja ja vieläpä näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kovalta kusihädältä. Vie se vessaan ettei rakko repee.
Äitini luuli umpparitulehdustani vatsataudiksi ja haukkui minua herkäksi pikkuneidiksi kun ulvoin kivusta. Lähellä olikin etten menehtynyt siihen. Aikaa ei lääkäreiden mukaan ollut enää kauan. Sain apua kun soitin itkien kaverille jonka äiti oli sairaanhoitaja. Hälytti ambulanssin paikalle ja ajoivat minut pillit päällä sairaalaan.
No ei se siihen heti kuole. Mun mies ripuloi kaksi viikkoa ja ekat päivät myös oksenteli ja hengissä on vieläkin. Mutta kyllä osasi olla vmäinen, kun en autranut hänen haluamallaan tavalla tai en hankkinut hänelle tarpeeksi monenlaisia ruokia, kun ostin vaan mahdollisimman vähän vatsaa ärsyttävää. Itse jouduin nukkuu sohvalla.
ämmät itkee kun on menkat tai kynsi katkeaa. huutista taas palstahuorrrien miesten vihaamiselle
Vierailija kirjoitti:
ämmät itkee kun on menkat tai kynsi katkeaa. huutista taas palstahuorrrien miesten vihaamiselle
Ihan ystävällinen neuvo, mene terapiaan. Olet hoidon tarpeessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpparimielessä hyvä, säteilee sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ystävällinen neuvo, mene terapiaan. Olet hoidon tarpeessa!
Niin olette te miehiä vihaavat palstaämmätkin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne uliämmät on, itkevät milloin mistäkin pikkuasiasta mutta silti on otsaa lytätä miehiä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne uliämmät on, itkevät milloin mistäkin pikkuasiasta mutta silti on otsaa lytätä miehiä jatkuvasti.
Sulla on varmaan tosi paha olo.....
Haliiiii.....
Joko on arkku valittuna?
Tosimies kylläkin veistää arkkunsa itse. Käy ehdottamassa sille, että nyt on aika alottaa.
Toivottavasti sillä on syöpä. Kuole sika!