Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä muuttunut oudoksi :(

Vierailija
30.11.2014 |

Olen nyt 17 viikkoa raskaana. E pillerit pettäneet vaikka tunnollisesti syönyt. Olon menossa aborttiin ja pyysin päähänpistosta nähdä ultran ja en pystynyt sitä tekemään. Poikaystävä kokoajan ollut sitä mieltä että pidetään se.

Olemme siis 19 vuotiaita.

Poikaystävä lopetti koulun kun ei jaksanut herätä aamuisin ja on ollut vuoden ns. Sossupummina. Itsekin olin itsestä riippumattomista syistä puoli vuotta jolloin tapasimme

Yhdessä olemme olleet 8kk.
Tapasimme siis kesällä ja sopisimme 100% yhteen joka päivä oli tekemistä ja varsinkin kesä piristi. Olimme kokoajan yhdessä.

Nyt aloitin koulun ja iltatyöt joten ei ole enää niin paljon vapaata aikaa. Poikaystävä suuttuu ja on hiljainen kun lähden kouluun tai töihin. Kun tulen takaisin on vieläkin vihainen. Saan lepytellä ja on siltikin outo.

Eniten minua harmittaa että suhteemme alussa ostin maailman ihanimman ja kilteimmän pikkukoiran. On haukkumaton, sisäsiisti ja kiltti. Palvoo poikaystävääni.
Kesän loputtua poikaystävä alkoi ilman mitään syytä vihaamaan ja haukkumaan sitä. Kuinka vihaa pikku rottaa. Kuolisipa pois tai sokeutuisi.

Asun poikaystävälläni ja jos koira ei ole vanhemmilleni niin suuttuu sille mitä ihmeellisimmistä asioista. Esim jos on jonkun pikkuisen pahvinpalan silpunnut tms :(

Vihaa vaan yhtäkkiä periaatteesta vaikka koira on ihana ja kiltti pikku pentu.

Nykyään itken joka ilta että miksi poikaystävä muuttui yhtäkkiä.

6kk ei ikinä tapeltu, ei ikinä sanonut mitään pahaa. Yhtäkkiä kaikki muuttui.

Kun puhun erosta tai tauosta niin alkaa anelemaan ja pyytelemään anteeksi.

Esim päivä saattaa mennä ihan hyvin. Sitten yhtäkkiä huomaan kun on hiljaa ja ei vastaa ja sanoo öitä ja alkaa yhtäkkiä nukkumaan vaikkei kello ole mitään.

Myös ensin puhuttiin innoissaan vauvasta ja on vieläkin toki innoissaan ja sanoo ettei pystyisi elämään ilman minua niin kun puhun tulevaisuudesta niin sanoo että samanlainen pummi on vieläkin jos edes hengissä.. Samalla sanoo äidilleen että aloittaa koulun ihan pian.

Mitä teen? Rakastan tuota kuitenkin ja on yhtäkkiä muuttunut:( luulen että vihainen kun minulla ei ole aikaa enää niin paljon mutta tuo koirajuttu ollut kauhemmin

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua satelee mutta nyt oikeesti! Hahhahahha :D "ollaan oltu 8kk yhessä ja sovimme 100% toisillemme"

voi pikku reppana.. otapa ne sydänlasit silmiltä ja katso hetki todellisuutta. Jos pojalla on jo nyt tuollaisia mielialanvaihteluita niin tulee kyllä olemaan tulevaisuudessa helvettiä.

Vaikutat fiksulta nuorelta naiselta ja suosittelen oikeasti ottamaan itteäsi niskasta kiinni ja sanomaan pojalle että mikä helvetti vaivaa, onko menkat vai päässä vikaa? Ei kukaan jaksa katsoa kiukuttelevaa miehenalkua. Vaikka mieheen onkin tässä tapauksessa melko pitkä matka..

Vierailija
42/45 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:33"]

Olen nyt 17 viikkoa raskaana. E pillerit pettäneet vaikka tunnollisesti syönyt. Olon menossa aborttiin ja pyysin päähänpistosta nähdä ultran ja en pystynyt sitä tekemään. Poikaystävä kokoajan ollut sitä mieltä että pidetään se. Olemme siis 19 vuotiaita. Poikaystävä lopetti koulun kun ei jaksanut herätä aamuisin ja on ollut vuoden ns. Sossupummina. Itsekin olin itsestä riippumattomista syistä puoli vuotta jolloin tapasimme Yhdessä olemme olleet 8kk. Tapasimme siis kesällä ja sopisimme 100% yhteen joka päivä oli tekemistä ja varsinkin kesä piristi. Olimme kokoajan yhdessä. Nyt aloitin koulun ja iltatyöt joten ei ole enää niin paljon vapaata aikaa. Poikaystävä suuttuu ja on hiljainen kun lähden kouluun tai töihin. Kun tulen takaisin on vieläkin vihainen. Saan lepytellä ja on siltikin outo. Eniten minua harmittaa että suhteemme alussa ostin maailman ihanimman ja kilteimmän pikkukoiran. On haukkumaton, sisäsiisti ja kiltti. Palvoo poikaystävääni. Kesän loputtua poikaystävä alkoi ilman mitään syytä vihaamaan ja haukkumaan sitä. Kuinka vihaa pikku rottaa. Kuolisipa pois tai sokeutuisi. Asun poikaystävälläni ja jos koira ei ole vanhemmilleni niin suuttuu sille mitä ihmeellisimmistä asioista. Esim jos on jonkun pikkuisen pahvinpalan silpunnut tms :( Vihaa vaan yhtäkkiä periaatteesta vaikka koira on ihana ja kiltti pikku pentu. Nykyään itken joka ilta että miksi poikaystävä muuttui yhtäkkiä. 6kk ei ikinä tapeltu, ei ikinä sanonut mitään pahaa. Yhtäkkiä kaikki muuttui. Kun puhun erosta tai tauosta niin alkaa anelemaan ja pyytelemään anteeksi. Esim päivä saattaa mennä ihan hyvin. Sitten yhtäkkiä huomaan kun on hiljaa ja ei vastaa ja sanoo öitä ja alkaa yhtäkkiä nukkumaan vaikkei kello ole mitään. Myös ensin puhuttiin innoissaan vauvasta ja on vieläkin toki innoissaan ja sanoo ettei pystyisi elämään ilman minua niin kun puhun tulevaisuudesta niin sanoo että samanlainen pummi on vieläkin jos edes hengissä.. Samalla sanoo äidilleen että aloittaa koulun ihan pian. Mitä teen? Rakastan tuota kuitenkin ja on yhtäkkiä muuttunut:( luulen että vihainen kun minulla ei ole aikaa enää niin paljon mutta tuo koirajuttu ollut kauhemmin

[/quote]   Taitaa olla niin riippuvainen ja mustasukkainen sinusta että on mustis jopa koiralle. Pelkää että tykkäät jostai muusta enemmän kuin hänestä. Ikävä kyllä, ei nyt terveeltä kuulosta. 

Ole kiltti tarkkana, ettet pilaa elämääsi hnen takiaan. Pärjäät kyllä vauvan kanssa yksinkin jos niikseen tulee. VOIMIA!

Vierailija
44/45 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva syntyy niin kaikki muuttuu ... raskaammaksi. Ongelmat varmaan pahenwvat ja uusia tulee. Tarvitsette ulkopuolisen apua. Soita neuvolaan ja pyydä apua.

Vierailija
45/45 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän