Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin, että haluaisin matkustaa bussilla täältä idästä Helsinkiin, mutta vähän epäilyttää. Jos onnistun missaamaan paluu bussin!

06.10.2021 |

Eli sinänsä helppoa. Maksaa bussimatkan ennakkoon ja hyppään kuntani linja-auto asemalta bussin kyytiin ja se vie minut Kamppiin, mutta sen jälkeen alkaakin mahdolliset ongelmat... Mitä jos minä en löydä oikeaa paluu bussia. Mistä sen oikein tietää, että mikä niistä on oikea? Lukeeko niissä matkalipuissa se bussin numero ja sama numero on siinä bussissa vai?

No okei sitten seuraava mitä jos eksyn enkä löydä koko alakerran bussiasemaa? Tai ajan tajuni katoaa ja tajuan bussin lähtöön olevan 5 minuuttia ja olen jossain ties miten kaukana linja-auto asemasta?
Auttakaa. Haluaisin tehdä tässä talven aikana reissuun sinne eikä minulla ole autoa!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i. Ehkä sinun kannattaa vain pysyä kotona :).

Tai sitten ostat, vaikka skootterin ja huristelet sillä sinne. Et ainakaan missata paluu kyytiä.

Vierailija
2/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi numero sekä lähtölaituri löytyy siitä lipusta eli et voi eksyä ja voit kysyä joltain jos et löydä.

Ilkeää tekstiä taas ensimmäisessä kommentissa. Eihän ap voi mitenkään oppia mitään jos pysyy vain kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuramatka

Vierailija
4/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä. Mene taksilla. Kaikilla vaa ei riitä pätäkkä siihen.

Vierailija
5/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa Hsl sovellus, sieltä saat liput, reitit, aikataulut. Muista maski!

Vierailija
6/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä idästä tulet?

7/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos en löydä koko kamppia enää? Sitten ei auta lippujen numerot!

Vierailija
8/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä idästä tulet?

Tätä minäkin mietin. Minulle lähi-itä on Herttoniemi ja kaukoitä on Vuosaari. Ja Vuosaarestahan pääsee metrolla Helsinkiin.

Vierailija
9/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat lukea ja kirjoittaa ja tunnet numerot, et voi eksyä.

Vierailija
10/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseja ja miehiä tulee aina uusia.

11/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos päätänkin lähteä kaupungille. Olisihan se nyt aika tylsää pysyä kokoajan siellä Kampissa!

Vierailija
12/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sitten se Elokapina tukkimassa tien. Et pääse edes keskustaan, jos tulet idän suunnalta.

Vierailija
13/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalla on ilmoitustauluja, joista näkyy seuraavaksi lähtevien bussien suunnat, lähtöajat ja laiturit. Helppo siellä on toimia.

Vierailija
14/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuletko Itä-suomesta vai Itä-helsingistä? Olisi helpompi neuvoa. Asialla on melkoinen ero.

Vierailija
15/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sattuisikin käymään niin, että missaat sen paluubussin, niin siinä lähellä on kyllä vaikka kunka monta hotellia. Ehkäpä mietit jo valmiiksi reissusi siltä pohjalta, että jäät yöksi?

Vierailija
16/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä idästä tulet?

Tätä minäkin mietin. Minulle lähi-itä on Herttoniemi ja kaukoitä on Vuosaari. Ja Vuosaarestahan pääsee metrolla Helsinkiin.

Itä-Helsingistä ei ole käytännössä mitään muuta järkevää reittiä keskustaan kuin metro. Näin HSL:n idiootit ovat päättäneet.

Vierailija
17/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä idästä tulet?

Minulle Lähi-itä ja Afrikan sarvi on Itäkeskus.

Vierailija
18/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä ole sen vaikeampaa tulla takaisin (juurikaan). Heti kun saavut Kamppiin katsot ensitöiksesi bussilaiturit läpi niin tiedät mihin pitää sitten tulla eikä tarvitse viime tingassa hätäillä.

Vierailija
19/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat lukea ja kirjoittaa ja tunnet numerot, et voi eksyä.

Se on jo ylitsepääsemätön kynnys monille itähelsinkiläisille.

Vierailija
20/33 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin reissaava isoäiti? Yleensä tuollaisilla reissulle lähdetään jonkun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi