Yhdellä miehellä seisoi koko jumpan ajan..
Olin päivällä pumpissa ja vieressä olleella miehellä seisoi ihan koko tunnin ajan. Yritin olla katsomatta mutta jotenkin väkisin vilkuilin peilin kautta tai muuten vain.. Eikö sitä saa edes siellä hillittyä :-D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:04"]Oliko upea kyrpä?
[/quote] Nojaa, eipä oikeastaan. Hämmennyin vaan kun pääsi yllättämään. Ap
Munalla on oma tahto, saattaa seisoa pyytämättä tai lakata seisomasta. Myönteistä on että verenkierto toimii:)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:04"]Oliko upea kyrpä?
[/quote] Nojaa, eipä oikeastaan. Hämmennyin vaan kun pääsi yllättämään. Ap
[/quote]
Ei se sitte broidi ollut, eikä mulle mitään muutakaan sukua.
Oliko se se silmälasipäinen? Oltiin ehkä samassa jumpassa, eka jumppa tänään ko. salilla.
Jumppa voi saada aikaan verenkiertoa sinne. Jos niin tapahtuu, ei mies edes välttämättä tiedosta seisokkia ennen kuin huomaa jonkun tuijottavan.
t. Mies
Olisit herran tähden auttanut ottamalla vaikka suihin. Se on kivulias tilanne jumpata kyrpä ojossa! :(
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:33"]Olisit herran tähden auttanut ottamalla vaikka suihin. Se on kivulias tilanne jumpata kyrpä ojossa! :(
[/quote] Kieltämättä kyykyt näytti vähän jäykiltä ja mavessakin meinasi tanko kolahtaa.. No, tankoon. Ap
Jos olit samalla tunnilla, niin onhan se ohjaaja aika hottis. Aina on miehiä täynnä hänen tuntinsa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:24"]Oliko se se silmälasipäinen? Oltiin ehkä samassa jumpassa, eka jumppa tänään ko. salilla.
[/quote] Ei ollut eka jumppa eikä mielestäni ollut laseja :) Saatoin kyllä katsella muualle.. Ehkä näitä on sitten enemmänkin! Ap
Näin miehenä on pakko ihmetellä, miten joku voi saada Bodypumpissa seisokin, jos keskittyy treenaamiseen. Tai sitten ne ei oo siellä treenaamassa ja vaan kattelee naisten pyllyjä.
Tuon ymmärrän. Naisten piereksimistä jumpassa en!
Itse pyrin peittämään tuollaiset tilanteet urheillessa siten, että sidon phallokseni kiinni reiteen leveällä nahkavyöllä ensin tyven vierestä ja sitten toisella vyöllä polven yläpuolelta. Tämäkään ei valitettavasti aina auta, vaan joskus phallokseni repii vyöt rikki erektoituessaan.
kai nyt seisominen jatkuu kun joku muija kyttää munaa koko tunnin
Harrastuksissa minullakin alkaa seisomaan kun vilkaisen tiukkatrikoisia nättejä tyttöjä heilumasssa . Myös uimhallissa täytyy pitää silmät kurissa, muuten alkaa seisomaan. Mietin yleensä että jääpala koskettaa munaani, niin seisokki pienenee.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:45"]kai nyt seisominen jatkuu kun joku muija kyttää munaa koko tunnin
[/quote] Yritin olla katsomatta :D välillä se katse vain meni sinne. Kai katsomaan menikö se jo pois.. Ap
Minä annan seisoa vapaasti eturivissä. Tunnin jälkeen panen näteintä tyttöä anukseen ja lähetän sykäyksittän lastit syvälle kurkkuun.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:49"]
Minä annan seisoa vapaasti eturivissä. Tunnin jälkeen panen näteintä tyttöä anukseen ja lähetän sykäyksittän lastit syvälle kurkkuun.
[/quote]
Anuksen kauttako? Se likenne on tavallisesti toisin päin, kurkusta mennyt tulee anuksesta.
Varmaan mun broidi. Se hakeutuu kai tahallaan sellaisiin mestoihin missä voi seisottaa muka huomaamatta, tiedän siitä kun se vieläpä kehuu reissujaan enkä oikeastaan ihmettelisi vaikka olisi alkanut jumppaamaankin. Mutta vaaraton se on, älä pelkää.