Yhdellä miehellä seisoi koko jumpan ajan..
Olin päivällä pumpissa ja vieressä olleella miehellä seisoi ihan koko tunnin ajan. Yritin olla katsomatta mutta jotenkin väkisin vilkuilin peilin kautta tai muuten vain.. Eikö sitä saa edes siellä hillittyä :-D
Kommentit (25)
Äsken oli venyttelytunnilla. Ei seissyt mutta aika irstaasti pullotti harmaista gollegehousuistani joissakin venytyksissä, kun peilistä vilkaisin. Saattaa hämätä herkimpiä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:43"]
Itse pyrin peittämään tuollaiset tilanteet urheillessa siten, että sidon phallokseni kiinni reiteen leveällä nahkavyöllä ensin tyven vierestä ja sitten toisella vyöllä polven yläpuolelta. Tämäkään ei valitettavasti aina auta, vaan joskus phallokseni repii vyöt rikki erektoituessaan.
[/quote]
Mulla sama, mutta se toinen vyö on nilkan yläpuolella.
Treenaan 4-6 krt/vko. ja koskaan ei ole seissyt treenatessa, ihmettelen jos jollakin seisoo?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:39"]
Näin miehenä on pakko ihmetellä, miten joku voi saada Bodypumpissa seisokin, jos keskittyy treenaamiseen. Tai sitten ne ei oo siellä treenaamassa ja vaan kattelee naisten pyllyjä.
[/quote]
Ei sitä ongelmaa tulekaan, jos ahkeralla sohvankuluttajalla kovin treeni on aika-ajoin saada perse ylös siitä penkistä.
googlaa: erection while exercising, niin löydät monia ketjuja, joissa kysytään apuja miten välttää erektio treenatessa.