Vaihtaisitko miehesi huomaavaisempaan mieheen, jos sellainen osuisi kohdalle?
Kommentit (24)
Kyllä. Mieheni huomioi minua sillä, että vaihtaa meille autoon renkaat ja tekee muita vastaavia huoltotöitä. Laittaa myös perheelle joskus ruokaa. Se on kuulemma minun huomioimista. Lahjojakin ostaa kun osaa vaan pyytää mitä haluaa ja milloin (ei toki mitään liian kallista). Hieromaan jos pyytää, niin vastaa vaan että ei tykkää hieroa.
En. En usko että huomioivampaa voisi löytyä. Mulla on sen verran uskomaton tapaus.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]
En. En usko että huomioivampaa voisi löytyä. Mulla on sen verran uskomaton tapaus.
[/quote]
Miten miehesi huomioi sinua? Viitsitkö kertoa, haluaisin tietää mistä jään paitsi... =)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]
Kyllä. Mieheni huomioi minua sillä, että vaihtaa meille autoon renkaat ja tekee muita vastaavia huoltotöitä. Laittaa myös perheelle joskus ruokaa. Se on kuulemma minun huomioimista. Lahjojakin ostaa kun osaa vaan pyytää mitä haluaa ja milloin (ei toki mitään liian kallista). Hieromaan jos pyytää, niin vastaa vaan että ei tykkää hieroa.
[/quote]
Kuulostaa keskimääräistä mukavammalta.
En vaihtaisi. Haen sitä haluamaani huomiota sitten muulla tavoin. Muuten kyllä huomioi, muttei sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]
[/quote]
Kuulostaa keskimääräistä mukavammalta.
[/quote]
Oikeasti? Se että laittaa kerran parissa viikossa perheelleen ruokaa, kun häntä sattuu huvittamaan, kun itse laitan ne loput kerrat halusin tai en? Ja jos en nyt ala sanomaan, että haluan sitä ja sitä sitten joululahjaksi, niin ei kyllä anna mitään.
En vaihtaisi. Mieheni huomioi minua aivan riittävästi. Eniten hän huomioi mua mun henkisissä vaikeuksissa, lisäksi hoitaa lapset ja tekee osan kotitöistä. Mä en tee niitä laisinkaan johtuen huonosta henkisestä kunnostani, mutta mies ei myöskään mäkätä/vaad, että tekisin. Kaikki vaan on sit ihanasti rempallaan... Mutta joo, en vaihtaisi, tämä mies on niin välittävä, ettei paremmasta väliä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]
Onko huomaavaisia miehiä edes olemassa? En oikein jaksa uskoa...
[/quote]
On, tunnen onneksi erään oikein hyvin...
En. Minulla on jo nyt todella ihana ja huomaavainen mies. En vaihtaisi mihinkään.
Viikko sitten olisin vastannut, että ehdottomasti vaihtaisin ja vaikka jo ennen joulua, mutta nyt näyttää siltä, että yli 15 vuoden mittainen suhteemme ja avioliittomme purjehtii taas tyynemmillä vesillä. Eli taidanpa pysytellä nyt tässä veneessä kyydissä ja opettelemme mieheni kanssa uudelleen toistemme huomioimisen salat. Ystäviä ei kyllä ole koskaan liikaa kenelläkään, joten sellaisia huolin lisää.
Ottaisin joululahjaksi mielelläni huomaavaisen miehen, ai niin joulupukki ei ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:12"]
Ämmät taas kitisee. Menisitte työhön
[/quote]
Ai tähän aikaan?
En Semmoinen olisi varmasti huijari. Oma on rehellinen ja max huomaavainen, silti mies eli ei hoksaa kaikkea, mutta on luotettava.
Juu vaihtaisin heti. Miksi miehet ei osaa huomioida vaimojaan? Miksi mun mies ei ole _koskaan_ ostanut mulle kukkia, vaikka olen sanonut monta kertaa pitäväni niistä ja että olisi mukava jos hän tekisi niin?!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:17"]
Ottaisin joululahjaksi mielelläni huomaavaisen miehen, ai niin joulupukki ei ole olemassa.
[/quote]
Mitä ihmettä tarkoitat? :O
Juu