Eräällä uudella tuttavalla ei ole mustikoita pakasteessa :-o
Olin kyllä aika järkyttynyt kun löytyy vain kilottain mansikkaa.
Kommentit (20)
Meillä ei ole mansikoita, on vain mustikoita! :( Voisitko ehdottaa sille tuttavallesi jos vaihtaisi kanssamme osan?
Eikö kakkosen kunto kestänyt käydä poimimassa?
Hah, meillä ei ole mitään marjoja.
Meil on vaan kaikkia ylivuotisia!!
OMG kuinka ap voi vielä olla hengissä tuon kamalan järkytyksen jälkeen?!
Meillä on vain myrkyttömiä marjoja ja nekin itsepoimittuja, eli mustikkaa ja villivattua. Ei siis mansikkaa, koska täällä ei ollut luomua myynnissä.
Huh, onneksi meillä on mustikoita, mansikoita, vadelmia, puolukoita, lakkoja ja karpaloita. Pistäkää paremmaksi.
Meillä on vaan kaupasta ostettuja pakastemarjoja. Tulkaa nyt joku jo ampumaan minut. Tai ainakin lapset huostaan.
Mulla on vaan kanttarelleja, ei marjan marjaa. Nyt harmittaa.
Suurimmalla osalla mun kavereista ei ole mitään marjoja tms. Mulla taas on mustikkaa, mansikkaa, puolukkaa, raparperia sellaisenaan ja hillna, omenaa hillona ja soseena sekä itse tehtyjä viinimarjamehuja.
Miten laiskoja ihmiset oikein on, kun eivät jaksa poimia marjoja! Minulla on koko pakastin täynnä erilaisia. Ja mitä te sitten syötte aamupuuron kanssa?
Aamupuuroksi riisipuuroa sokerin ja kanelin kanssa, mulla on aina joulu!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:23"]
Miten laiskoja ihmiset oikein on, kun eivät jaksa poimia marjoja! Minulla on koko pakastin täynnä erilaisia. Ja mitä te sitten syötte aamupuuron kanssa?
[/quote]
Mä en syö aamupuuroa. Ja mulla ei ole pakastimessa marjoja. Ostan tarvittaessa kaupasta pakastemarjoja.
Täytyy olla urheiluauto, jos ehtii vielä aroniatkin pomimaan. Mutta ne antioksidantit on ...
No ei ole meilläkään. On vaan mansikoita ja vadelmia. Hui kamala.