Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistelua ja mies oli lähdössä baariin

Vierailija
30.11.2014 |

Synnytykseen on pari kuukautta. Mies oli lähdössä eilen baariin minua supisteli kamalasti, sanoin miehelle ettei lähtisi koska pelkäsin, voiko syntyä etuajassa. Mies ei lähtenyt mut valitti kun piti jäädä kotiin. Tänään totesi et eihän hätää ollukkaan. Olinko minä ilkeä, kun estin miestä lähtemästä. Harvoin käy missään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:09"]Synnytykseen on pari kuukautta. Mies oli lähdössä eilen baariin minua supisteli kamalasti, sanoin miehelle ettei lähtisi koska pelkäsin, voiko syntyä etuajassa. Mies ei lähtenyt mut valitti kun piti jäädä kotiin. Tänään totesi et eihän hätää ollukkaan. Olinko minä ilkeä, kun estin miestä lähtemästä. Harvoin käy missään.
[/quote]Eka raskaus ja supistelut olivat kipeitä. Mut menivät ohi.

Vierailija
2/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ''supisteli'' koska mies oli lähdössä baariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Alkoi vain illalla supistelemaan.

Vierailija
4/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut ilkeä, jos todella pelkäsit vauvan syntyvän. Ilkeää olisi väittää tuollaista vain estääkseen baariin lähteminen.

Vierailija
5/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos OIKEASTI supisteli niin et tietenkään ollut ilkeä. Pitäis miehen tajuta pyytämättäkin jäädä kotiin.

Vierailija
6/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit, erittäin itsekästä.. olisi varmaan voinut mennä, juoda vain vähän ja tulla kotiin JOS tilanne olisi sitä vaatinut. Tunnut olevan kunnon kontrollifriikki!

Vierailija
7/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi itsekäs oot. Ei pidä olla avuton, mitä sitten kun oot kaksin vauvan kanssa. 

Vierailija
8/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua todella supisteli ja oli turvaton olo.

Vierailija
9/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole ilkeää. Ikävähän se on yksin pelätä ja murehtia kotona... Sitäpaitsi ei se pahaa tee miehellekään jo raskausaikana tajuta, että omat halut eivät ole aina ykkösenä. Sanomattakin selvää on, että raskaus tai lapsi ei saa olla tekosyy toisen kontrollointiin.

Vierailija
10/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt lähteä näytille? Tuossa vaiheessa ja ekassa raskaudessa kivuliaat supistukset kannattaa käydä tarkistuttamassa synnytysvastaanotolla.

Vierailija
11/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia!!!! Odotat TEIDÄN lasta, sua supisteli, mun mielestä miehen olisi pitänyt itse tajuta jäädä kotiin. Voi olla että sulla oli vain harjoitus supistuksia :) Mutta mun mielestä miehen tulisi olla ihan yhtä huolissaan tilanteesta. Hyvähän se oli ettei vaaraa ollut!

Vierailija
12/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä barissa on miehelle niin paljon tärkeämpää, kuin kotona, raskaana olevan naisensa seura? Vaikka se ei nyt sinne mennyt, niin se olisi voinut ihan vapaaehtoisesti jäädä rohkaisemaan ja tukemaan sinua. Toivottavasti miehesi tuosta vielä miehistyy ja järki kasvaa päähän.

Vierailija
13/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä melkoinen mies. Itse tein vasta viime viikolla positiivisen raskaustestin. Viikonloppuna oltiin yhdessä pikkujouluissa ja mies sanoi ettei hänkään juo, koska minä en voi ja olisi kurjaa kun joutuisin olemaan kännisen seurassa itse selvinpäin. Olen pahoillani että sulla on noin törppö mies.

Vierailija
14/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]Tosi itsekäs oot. Ei pidä olla avuton, mitä sitten kun oot kaksin vauvan kanssa. 
[/quote]

Niin joo, nainenhan sen lapsen hoitaa 24/7, täytyyhän miehen nyt kaljalle päästä ja kavereita katsomaan. Voi v***ttu taas tätä. Miten te miehet voitte elää itsenne kanssa. Tekee mieli taas kerran vetää tähän miesten narina huoltajuusriidoista. Miksihän huoltajuus erotilanteissa kääntyy lähes aina äidin hyväksi. Tuollainen mies ei ainakaan todellakaan voi saada mitään huoltajuutta, jos jättää raskaanaolevan naisen, jolla supistelee, yksin kaljan (tai minkään muunkaan syyn) takia.

Vierailija
15/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:33"]On siinä melkoinen mies. Itse tein vasta viime viikolla positiivisen raskaustestin. Viikonloppuna oltiin yhdessä pikkujouluissa ja mies sanoi ettei hänkään juo, koska minä en voi ja olisi kurjaa kun joutuisin olemaan kännisen seurassa itse selvinpäin. Olen pahoillani että sulla on noin törppö mies.
[/quote]

Ihana kuulla että hyviäkin miehiä on. Näiden palstojen perusteella niitä on hädin tuskin 1/10000.

Vierailija
16/16 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:33"]

On siinä melkoinen mies. Itse tein vasta viime viikolla positiivisen raskaustestin. Viikonloppuna oltiin yhdessä pikkujouluissa ja mies sanoi ettei hänkään juo, koska minä en voi ja olisi kurjaa kun joutuisin olemaan kännisen seurassa itse selvinpäin. Olen pahoillani että sulla on noin törppö mies.

[/quote]

Onnee teille :) Ihanan kumppanin olet onnistunut löytämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi