Mistä "tasokkaat" pariskunnat juttelevat?
Usein sanotaan, että pitää olla "omantasoinen" mies , että voi kotona keskustella. Mistä te sitten kotona keskustelette?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]Laatu viineistä, kesä aikaan purjehduksesta, osakkeiden ostosta ja mitä näitä puheenaiheita nyt on.
[/quote]
Mutta ei yhdys sanoista.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]Laatu viineistä, kesä aikaan purjehduksesta, osakkeiden ostosta ja mitä näitä puheenaiheita nyt on.
[/quote] I would kill myself.. :D
Ollaaanko me "tasokas" pariskunta kun ollaan kumpikin akateemisia?
No, viikonlopun aikana ollaan keskusteltu esim. sukupuolineutraalista avioliittolaista, land sharing vs land sparing, star wars leffoista, joulumarkkinoista, tietokoneongelmista, musiikista, kuluttamisesta, seuraavasta lomareissusta ja ruokavaliosta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]Laatu viineistä, kesä aikaan purjehduksesta, osakkeiden ostosta ja mitä näitä puheenaiheita nyt on.
[/quote] I would kill myself.. :D
[/quote]
Kieltämättä aivan perkeleen kuivat puheenaiheet :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]
Laatu viineistä, kesä aikaan purjehduksesta, osakkeiden ostosta ja mitä näitä puheenaiheita nyt on.
[/quote]
LOL
Ei kellään oikeasti ole noin ankeaa. Jo ihan siitä syystä, ettei kukaan mies ole noin ankea vaikka "laatuvaimo" jaksaisikin pitää imagoa yllä siltä varalta, että naapuri kuitenkin kuulee mistä puhutaan.
Hauska keskustelu. Lisäksi haluaisin tietää miten tasokkaimmissa suhteissa ehdotetaan/pyydetään/rukoillaan seksiä.
Joo sori, alotus oli niin hauska että vitsinä heitin oman kommentin, me ollaan kaskiverto perhe, eikä tosiaan purjehdita tai mitään muutakaan tommosta, yritin vaan miettiä mitä kuivaa "tasokkaat pariskunnat" keskustelevat. Ja kymmenen vuotta ulkomailla tekee että yhdyssanat tulee kirjotettua väärin. Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille. -2-
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]
Laatu viineistä, kesä aikaan purjehduksesta, osakkeiden ostosta ja mitä näitä puheenaiheita nyt on.
[/quote]
LOL
Ei kellään oikeasti ole noin ankeaa. Jo ihan siitä syystä, ettei kukaan mies ole noin ankea vaikka "laatuvaimo" jaksaisikin pitää imagoa yllä siltä varalta, että naapuri kuitenkin kuulee mistä puhutaan.
[/quote]
Olen mielestäni ihan tasokas, koulutettu ja yleissivistynyt, mutta aluan kävellä huoneesta suoraan ulos joka kerta, kun paras ystäväni ja miehensä puhuvat viineistä. Tykkään juoda viiniä, en keskustella siitä. Heille se on oikeasti kiinnostava puheenaihe.
Me mitään puhuttu olla. Nussittu vaan. t.todella tasokas pari
Tuskin se sen ihmeempää on.
Veikkaan notta Nallekin piereskelee sohvalla työpäivän jälkeen kun on koko päivän joutunut panttaamaan tärkeissä kokouksissa. Ja muija tuo kaljan. Katotaan salkkarit ja käydään maate.
Kirjallisuudesta, puoluepolitiikasta, Putouksesta, töistä ja LSD:stä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:05"]
Ja kymmenen vuotta ulkomailla tekee että yhdyssanat tulee kirjotettua väärin. Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille. -2-
[/quote]
Mä olen asunut ulkomailla 24 vuotta, eikä se ole mun äidinkielentaitoa huonontanut yhtään. Miten sitä muka oman kielensä unohtaisi? Näköjään luet suomalaista tekstiäkin netistä koko ajan.
En tiedä kuinka tasokkaita ollaan, tänään keskusteltu mm. lapsesta ja hänen puuhistaan, treenaamisesta, avioliittolaista, talvilomakohteesta, piereskelystä, verotuksesta ja sijoitusvakuutuksesta.
Ihan kaikesta normaalista. Olemme kuitenkin samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. Olisikin hauska ajatus että keskustelisimme ruokapöydässä osakkeista ja kesähuvilan remontoinnista.. Viimeisin puheenaihe oli koiranpentumme paskan siivoaminen ja siitä hetki eteenpäin mieheni pyysi minua puristamaan finnin persposkestaan. Aivan kaikesta siis voimme keskustella ja keskustelemmekin. Politiikkakin olisi hyvä sanoa tähän, mutten viitsi valehdella, se ei juurikaan kiinnosta meitä kumpaakaan, yleismaallisella tasolla kyllä, oikeasti ei.
Voidaan puhua ihan mistä tahansa. Sellainen on "laatu"-keskustelukumppani :)
Valitettavan usein lapsista ja töistä.
Sitten harrastuksista, teknologiasta, maailman tapahtumista, politiikasta, musiikista, kirjoista, yhteisistä projekteista, maailmankaikkeudesta ja teosofisista kysymyksistä.
Hajoaisin jos elämänkumppanini ei olisi moniulotteinen ja elämälle avoin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:05"]
Ja kymmenen vuotta ulkomailla tekee että yhdyssanat tulee kirjotettua väärin. Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille. -2-
[/quote]
Mä olen asunut ulkomailla 24 vuotta, eikä se ole mun äidinkielentaitoa huonontanut yhtään. Miten sitä muka oman kielensä unohtaisi? Näköjään luet suomalaista tekstiäkin netistä koko ajan.
[/quote]
Kyllä monet unohtaa, itse olen kaksikielinen (sen lisäksi puhun kahta muuta eri kieltä, mutta en äidinkielenä) ja asunut viidessä eri maassa, ja unohdan kieliä todella nopeasti.
Ihmisillä on erilaisia kielipäitä, jotkut on sellaisia nopeasti unohtavia, jotka uppoutuvat siihen uuteen kieleen ja maahan täysin, itsekin olen vaihtanut jopa unien kielen noin vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:03"]
Hauska keskustelu. Lisäksi haluaisin tietää miten tasokkaimmissa suhteissa ehdotetaan/pyydetään/rukoillaan seksiä.
[/quote]
ok. Ollaan kaksi tohtoria. Useimmiten jompikumpi kysyy, että rakastellaanko tai oletko tänään väsynyt. Seksiä on n.joka toinen päivä.