Lempivaatteesi? Se, mistä et koskaan luovu tai ostat jopa samanlaisen uuden.
Lempivaatteeni on ihana, ihana marimekon paita, on kulunut hartioista aivan ohueksi. Uutta vastaavaa ei enää saa. Ei kangastakaan...
Kommentit (13)
Hmm... Niitä on monta!
- Kashmirneuleet kaikissa pastellisävyissä
- Muhkea untuvatoppis joka on kuin makuupussi
- Farkkutakki jossa on iso japanilaistyylinen kurkikirjailu selässä
- Mustat, polvimittaiset nahkamaiharit joissa on ylös asti olevat nauhat
- Ted Bakerin villakangastakki jonka hihat on koristeltu kukkakirjailuilla
- Furlan iso nahkakäsilaukku
- Mustat pillifarkut
Alpan neuletakit. Omistan tällä hetkellä nìtä neljä ja aion ostaa taas uuden jos löytyy joku kiva.
Yksi pitkä hame, joka maksoi ehkä 10 euroa, on kestänyt vuosikausia eikä ole miksikään mennyt, vaikka olen paljon pitänyt. Ihana päällä ja käy moneen tilanteeseen.
Mustat alaspäin kapenevat housut ja valkoinen pitkähihainen (trikoo) paita. En ole koskaan kyllästynyt tuohon asuun. Myös valkoinen löysähkö kauluspaita on ehdoton olla vaatekaapissa. Sopii arkeen, illanistujaisiin, lasillisella käymiseen ym.
Sitten musta polvipituinen villakangastakki. Sekin on monikäyttöinen.
Pidän yleensäkin värit yksinkertaisina enkä käytä kuviollisia vaatteita. Pidän yksinkertaisen siististä tyylistä.
Mulla oli kerran ihanat beessit farkut. Oli vinkeä sivutasku vähän niinku raksahousuissa. Tosi kestävä kankas, mut pidin melkein yötäpäivää. Kuluihan ne ajastaan puhki, eikä MISTÄÄN saa samanlaisia.
NP:n tietty housumalli. Kolmannet menossa.
Gutzin pinkit stringit, ovat muuten ruskeet nyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kulahtanut kylpytakki
Nämä kulahtaneet ja kauhtuneet kylpytakit on karseita. Jotkut jopa käy ne päällä ulkona tupakalla. Kiva pitää sellaista päällänsä. Saati, että muut joutuvat haisteleen sitä. Ja taitaa nämä kulahtaneet kylpytakit pyöriä harvemmin pesukoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kulahtanut kylpytakki
Nämä kulahtaneet ja kauhtuneet kylpytakit on karseita. Jotkut jopa käy ne päällä ulkona tupakalla. Kiva pitää sellaista päällänsä. Saati, että muut joutuvat haisteleen sitä. Ja taitaa nämä kulahtaneet kylpytakit pyöriä harvemmin pesukoneessa.
Kyllä mä pesen mun kulahtanutta aamutakkia, enkä IKINÄ käy ulkona se päällä. Vapaa-aamuina saatan luhnustella se päällä ja kipeänä se on ehdoton lohtuvaate.
Yksi farkkuhaalari. Kutistuu kummasti pesussa. Ei sovi tällä hetkellä päälle. Ihanan kulunut kangas.