Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OK, entisen paskat puolet

Vierailija
30.11.2014 |

- huvin lyhyen alkuhuuman jälkeen ei enää tykännyt viestitellä kanssani
- aina töissä
- ja muisti nostaa itsensä jalustalle sen vuoksi
- ja muisti myös morkata heitä, jotka eivät yhtä upean ahkeraan työntekoon kykene
- halusi lähes poikkeuksetta viettää aikaa hänen luonaan
- monotoninen ja vakava ääni, vakava olemus
- ei aina kuitenkaan. Mutta yleisesti ottaen aivan sairaan ärsyttävän "asiallinen" tyyppi, tekstiviesteistä lähtien kaiken piti olla niin maan perkeleen ASIALLISTA
- muunteli omia ja muiden sanoja, pienistä asioista isompiin
- riidellessä vittuili aroista asioista jotka olin hänelle kertonut
- lohdutti aina kun itkin - ja eron jälkeen morkkasi itkun aiheita
- tietyissä asioissa neuroottinen
- liian varovainen sanoissaan (paitsi vihaisena.) Yritti kierrellä ja kaarrella negatiivisten asioiden sanomista ääneen, eikä perkele puupalikka tajunnut, että se vitutti minua kahta kauheammin!!
- kritisoi syömisiäni (tiedoksi kaikille, syön ihan perus terveellisesti mutta en lautasmallin mukaan, välillä huonommin ja sitten taas paremmin. Ja osaan kokata), vaikka itse söi paljon ulkona töiden takia
- ei ihan niin siisti kuin luulisi aikuisen ihmisen olevan. Ei ihan toivoton tapaus, mutta paljon, paljon petrattavaa. Ei olleet puhdistusaineet kovassa käytössä hänellä...
- seksissä ei koskaan mitään yllätyksiä. Aina tiesi mitä tuleman pitää. Itse tykkään vaikkapa siitä, että kiimainen mies tulee heti ulko-ovella vastaan ja alkaa riisua minua. Eksä ei koskaan tehnyt mitään sellaista.
- toisinaan ei MILLÄÄN ymmärtänyt pointtia, vaikka kuinka yritin takoa sitä hänen pieneen kalloonsa. Toisinaan ymmärsi LIIKAA kaikkia ja kaikkea. "Hän tarkoitti vain hyvää, ei hän niin kamala ole, älä viitsi kohdella häntä noin." Siis ei mitään järjenhäivää!
Ja nämä luettelemani asiat tulivat kuin vettä vaan... ei tarvinnut kyllä yhtään miettiä... ja mitä minä teen? Ajattelen eksän HYVIÄ puolia ja takerrun niihin! Kuinka typerä ihminen (minä) voi olla! Tuollaisen listan jälkeen takertuu HYVIIN puoliin, siis haloo, PUHUKAA JÄRKEÄ MINULLE. alan olla ihan loppu tähän "satuhahmon" perään haikailemiseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvin = hyvin

Vierailija
2/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi elämä olla veemäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän huono puoli oli että kävi vieraissa kun odotin lastamme.

Vierailija
4/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei ole ex vaan sinun päänsisäiset ongelmasi.

Vierailija
5/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:05"]Eksän huono puoli oli että kävi vieraissa kun odotin lastamme.
[/quote]

Kiva! Entä 'lievemmät' huonot puolet?

Vierailija
6/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:08"]Ongelmasi ei ole ex vaan sinun päänsisäiset ongelmasi.
[/quote]

Päänsisäinen ongelmani on se, että haikailen ihmisen, jossa iso osa paskaa ja pieni osa hyvää, perään.

Vierailija
7/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lievemmät huonot puolet oli ettei pystynyt olla viikonloppu illoista kuin toisen kotona, toisena piti jo sitten päästä kavereiden kanssa baariin, äkkiä siitä eksä tulikin.

Vierailija
8/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:08"]Ongelmasi ei ole ex vaan sinun päänsisäiset ongelmasi. [/quote] Päänsisäinen ongelmani on se, että haikailen ihmisen, jossa iso osa paskaa ja pieni osa hyvää, perään.

[/quote]

Sille on syynsä miksi sä kaipaat huonoa kohtelua.

Ei se mitään, usein ihmiset välttävät viimeiseen asti sen myöntämistä että heillä ei ole kaikki kunnossa.

Vierailija
9/9 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:08"]Ongelmasi ei ole ex vaan sinun päänsisäiset ongelmasi. [/quote] Päänsisäinen ongelmani on se, että haikailen ihmisen, jossa iso osa paskaa ja pieni osa hyvää, perään.

[/quote]

Sille on syynsä miksi sä kaipaat huonoa kohtelua.

Ei se mitään, usein ihmiset välttävät viimeiseen asti sen myöntämistä että heillä ei ole kaikki kunnossa.
[/quote]

No itse asiassa EN väitä, että minulla ON kaikki kunnossa. voin hieman paremmin ottaen huomioon olosuhteet, mutta HYVIN en voi. En nyt. Ap